mardi 18 mars 2008

Τα δεμενα φαλτσα των Σιμωνοκαραιτων

Τα δεμενα φαλτσα των Σιμωνοκαραιτων
[QUOTE=Πασχάλης;4234] [/QUOTE]


Πάντως κ.Μιχαλάκη αν εννοείτε δεμένα φάλτσα ακούσματα σαν και αυτό που ανέβασε ο Kalan(πες μας και το όναμά σου επιτέλους) και εννοώ το θαυμάσιο χερουβικό του Γρηγορίου πρωτοψάλτου τότε εγω προσωπικά θα διάλεγα να είμαι τέτοιος "φάλτσος" σύμφωνα πάντα με το τι ονομάζετε εσείς φάλτσο.


Γινεται να εχω καπιο λινκ παρακαλω;

Δια τα παρακατω, πιστεθω οτι γινεται συγχυσησ αναμεταξυ

==ΑΠΟΜΟΝΟΜΕΝΩΝ φαλτσων και λαθων

====ΙΔΙΟΤΡΟΠΩΝ ΕΛΛΑΤΟΜΑΤΩΝη και #σφραγιδων#= Ταλιδαδωρο τραβηγματα, Πριρφιρο χλιμιστρισματα, Καραμανο εκκλειψις, Σιμωνοκαραιτικο ουρανοτιναγματα, Στανιτσιστικο σκαλισματα, Βασιλικο τραγουδισματα, και παει λεγοντας

και την ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΙΝ αυτων εις ΒΑΡΟΣ μιας πολυποικιλης αλλα και ΑΠΛΗΣ και ΣΟΒΑΡΗΣ ψαλτικης, ωστε να #αδοντε χορωδιακως#





Πιστεύω αν ακούγατε τον κ.Γιάννη Χασανίδη θα βγάζατε και αυτόν φάλτσο σίγουρα αφού βγάλατε και τον δάσκαλό του τον Φιρφιρή αλλά και πολλούς άλλους Αγιορείτες πατέρες(αλήθεια έχετε παρευρεθεί σε Αγιορείτικη πανήγυρη?).


Υπογραμμισα το ΧΛΥΜΗΤΡΙΣΜΑ =πως αλλοιως λεγεται αυτο;; του παρτος Διονυσιου
Κατι αλλα, οπως εισ το #ομμα# δεν τα εσχολιασα δια να μην γινομα παρεταερω βαρετως απ οτις εως τωρα


ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ αγιοριτην τα εχω βαλει, παρακαλωμ εκτος, εννοειτε, βεβαια τους Βατοπαιδινους ιλαροχορευοντες και τους Σιμωνοπετριτες Βαλτσαροντες και Καλαντομελοποιουντας


Εγω πιστεω οτι οι Σιμωνοκαραιτες ευρηκαν τον Π Διονυσιον, εκαμναν ηχογραφησεις, και μαε τον ποθλανε ως τον #όνον αθθεντικον#

Δι αυτο και υπαρχουν στο διαδυκτιο π Δοσιθεον και π Αλεγοιν Χενοφωντινος
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Father_Alexios_Hegoumenos_Moni_Xenophondos/


κια μακαριστος Εφραιμ
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Father_Makaristos_EPHRAIM/

δια να ΜΗΝ ταθτιςοθν ολοι το ΑΓΙΟΡΙΤΙΚΟ με το #πατρο Διονυσιο Φυρφυριτικο# #υφος#


Ας ειπωμεν οτι εχω ακουσει σχεδον 40 Αγιορειτας και οτι εχω συμψαλλει με καπου 10, ΕΚΤΟΣ Αγιου Ορους, οπου, δυστυχως, δεν εχω ακομη αξιωθεη να υπαγω


Πασχάλης



Είναι προφανές ότι άλλο πράγμα εννοείτε εσείς "φάλτσο".

|ΓΚΜ

Είναι #προφανές # οτι #ορισα# τι θεωροθσα ωσ φαλτσο

Πασχάλης
Να ξέρετε πάντως ότι εσείς αντιμετωπίζετε τα πράγματα με μια λογική "οδοστροτήρα" όσον αφορά την εξέταση των ψαλτών μέσω μηχανημάτων.



ΓΚΜ

Οχι ακριβως

Πρωτον, εμαθα να ακουω δια να διορθωσω δικα μου #φαλτσα3 κι ελαττωματα

ΔΕΝ χρειαζομαι μηχανημα διοτι εχω μαθει βασει διδασκαλων, οπως εμαθαιναν και αθτοι


ΟΜΩΣ, ειμαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να ανφερθω εισ μηχανηματα διοτι ΑΛΛΟΙ τα εισηγαγαν

Εγω ειμαι ΕΝΑΝΤΙΟΝ μονοχορδοθ και Επιτροπης και ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩ΅Σιμωνοκαραιικης

Αλλ επειδη το ΚΑΚΟ εχει γινειμ και δια να βοηθησω ΑΛΛΟΥΣ να ακουσουν καποιες ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ, πρπει να τους το ΔΕΙΞΩ και με ΕΙΚΟΝΑ

ΔΕΝ πιστευω, οπως η επιτροπη, οτι χριεαςεται ΜΗΧΑΝΗΜΑ κα ιμονοχορδο δια να διατηρησωμεν παραδοσιν


Αλλα ενανατι ολης της ΜΟΘΣΙΚΟΛΟΓΙΑΣ και ΜΑΝΙΑΚΗΣ Συστιματικοποιησεως και [περαν αυτου ΦΑΛΤΣΩΝ ακοθσματωμ, χριεζεται ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ αντιμετωπισης των πραγματων

Εξ ου και τα #μηχανηματα3, αλλα σε χερια ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ και ΠΕΠΑΙΔΕΥΝΑ εις την χρησιν αθυτων των εργαλιων και οχι εχουν γινει καποιες ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΑΠΡΕΠΕΣ #ερευνες# εις την Ελλαδαν, κατω απο την ιδιαν Παραταξην η οποα ΠΟΛΑΕΙ και Αγριοτιτικο και Πατριαρχικο Υφος ΟΠΩΣ αυτη το εχει καταλαβει





Μια λέτε ότι άλλο παραδοσιακή ψαλτική και άλλο μουσικολογία και επιστήμη και από την άλλη έχετε ως γνώμονα ένα μηχάνημα(αξιόπιστο άραγε)για να κρίνετε ποιος είναι σωστός και ποιος όχι.



Οχι δια να κρινω ποιος ειναι σωστος η οχι, αλλα ΠΟΙΟΣ Ο¨ΟΙΑ΅ΕΙ μα ε ατυτα οπου ΚΥΡΙΣΣΕΙ αλλα και με τα ηχογραμημενα ψαλλομενα ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ψαλτων

Να ΟΪΛΕΙ καποιος δια2 η 4 η 6 όρια ειανι ΠΑΡΑΜΥΘΕΙΑ οσον με αφορα

ΟΜΩΣ, το να βαλλω την ηχογρφησιν του Αγιορειτι Αλεξιου αλλα και του εκ Χιου Αλεκου Βαρδα αλλα και του Ιακωβου και του Χατζησταματη ψστω να υποδεξω οτι ΑΛΛΑ ειναι τα κοινα στοιχεια ΚΑΙ ΟΧΙ τα παραμυθεια του Καρα, αυτο, οντωςμ χρειζεται συγχρονον εξοπλισμον δια να το ΔΕΙΞΩ σε αλλουσ

Ο ιδιοσ ΔΕΝ το χρειαςομαι, διοτι το ακοθω

Και σε οσους το διδαχκλε, το καταλαβαινουν ΑΜΕΣΩΣ

Αλλ επειδη ειναι κι οι μοθσικολογοι εις την μεσην, πρεπει να τους ΠΕΤΑΞΩΜΕΝ ΜΙΑ και καλη απο τα ανλογια με ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ αποδειξεις, τις οποιες να ΕΓΚΡΙΝΕΙ η Εκκλησια και οχι κατι νουμερολογιες και μακαόποιησιν κλιμακω=ν κατα τον Καραν



Πασχάλης

Πάντως θα πρέπει να αναγνωρίσετε το χάρισμα του να κάνεις "δεμένα χλιβιντρίσματα" όχι μόνο στον Φιρφιρή αλλά και σε πολλούς άλλους Καρεώτες ψάλτες του Αγίου Όρους και αναρωτιέμαι πως γίνεται κάποιοι ψάλτες να κάνουν "δεμενα φάλτσα" αλλά και "δεμένα χλιβιντρίσματα".


ΓΚΜ

ειπαμε =μιμησις =΄με οποιον δασκαλον καξησεις, τετοια γραμματα θα μαθεις
Εαν ητο Πρωτοψαλτης εκι ο π Διονυσ Φυρφ, τι θα εμανθαναν οι υπολοιποι;;


Δι αυτο επαναλαμβανω, πρεπει κανεις να ακοθει καπου 10 καλους ψαλτας δια να βγαλει συμπερασμα και να #αφαιρεση καπως# τα ελλατωματα του καθ ενος

Εαν καθησει μια ζωη διπλα απο τον Καρα, Σιμωνοκαριτικα ΦΑΛΤΣΑ θα εκτελει

Εαν καθησει μια ζωη διπλα απο τον π Διονυσιον, τα χλθμιτρισματα του θα εκτελει



Τωρα, εαν τα "δεμένα χλιβιντρίσματα" ειναι απο ΑΛΛΗΝ περιοχην του ΑΓ Ορους
η οποια να μην ειχε ποτες μαθητην του π Διον Φ και η οποια να τα καμνει ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιως
=οπως ο Λυκ Αγγελοπουλος πχ καμνει τον Καραν, .
τοτες θα επρεπε να ερεθνησω τον λογον

Ας τ ακουσω ομως πρωτον



Πασχάλης



Εγώ πάντως θα θεωρούσα κάτι ως παραδοσιακό ακόμα και αν έχει "φάλτσα" και εννοώ πως ο Φιρφιρής είναι μια πολύ ισχυρή παράδοση στο Όρος που δεν μπορούμε να την αμφισβητήσουμε μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτό το ύφος και αν τα μηχανήματα το βγάζουν φάλτσο...


ΓΚΜ

Ειπα οτι ειναι ΣΩΣΤΟΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ, εκτος οτι καμνει ΣΩΣΤΟΥΣ ΛΑΡΙΓΓΙΣΜΟΥΣ αλλα ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΥΨΙΝ και αυτο ΔΕΝ ειναι αξιον ΜΙΜΗΣΕΩΣ διοτι εις τους υπολοιπους οπου εχω ακουσει, ΔΕΝ εκτελουν ΤΟΣΑ πολλα χλυμιτρισματα ανα λεπτο




[QUOTE]=souldatos;4235[/QUOTE]


[QUOTE]Χάλασα"; Προς γνώση σου, ήμουν μαθητής του Αγγελόπουλου από τα 10 μου, μέλος της ΕΛΒΥΧ από τα 15 ως σήμερα και δεν έχω γνωρίσει άλλο δάσκαλο. Ψέλνω ακριβώς όπως τα έμαθα από τον Αγγελόπουλο, είτε ψέλνω με μαθητές του είτε με άλλους.

Όταν λέω "Δεν ειμαι ο καλύτερος", εννοώ σε φωνητικές δυνατότητες και απόδοση. [/QUOTE]

ΓΚΜ

Σου ζητω συγγνωμη

Εκαταλαβα οτι το ειπες μα την εννοιαν οτι δεν τον εχεις #μιμηθει αρκετα#, και οτι αυτο ακριβως να ητω ΙΣΟΣ ο λογος δια τον οποιον να δεχονται να συμψαλλεις ΑΠΕΝΑΝΤΙ τους καποιοι αντιπαλοι του Καρα

[QUOTE]ΣΣ

Θαυμάζω πάντως τον πανέξυπνο τρόπο που έχεις να παρερμηνεύεις τα πάντα σύμφωνα με τις απόψεις σου. [/QUOTE]
ΓΚΜ

Αυτη ειναι η ειδικοτητα της παραταξεως σου

Εγω απαντω ΕΝΑ προς ΕΝΑ εις τα διαφορα επειχηρηματα =εκτος απο τον καταλαογον των ψαλτωεν οπου αναφερες εκ των οποιων ΜΟΝΟΝ τον Χαχτηχρονογλου εχω ακουση = τον θεωρω [B]ΣΩΣΤΟΝ [/B]===ψαλλει ομως και με Μπεκρυδες ψαλτες== αυτο δεν τους #ανεβαζει# εις την υποληψιν μου εισ το υψος του Χαντζηχρονογλου


[QUOTE]
ΣΣ
Σίγουρα θα γινόσουν καλός πολιτικός. [/QUOTE]


ΓΚΜ

Ειμουν και Προεδρος 2 φοιτιτικων συλλογων αλλα και εις την Πανεπιστημιακην Ακαδημαικην επιτροπην ως αντιπροσωπος των== εννοειτε οτι κατι βοηθαει εις αυτο

Εις την προκειμενην περιπτωςσιν, ομως, αλλοιως εκαταλαβα αυτα οπου εγρψες

[QUOTE]Για μουσικός δεν ξέρω. Δε μπορώ να κρίνω κάποιον που δε γνωρίζω και απορώ πως μπορείς εσύ να κρίνεις "όλους" τους μαθητές του Καρά. Τηλεπάθεια έχεις; :-)[/QUOTE]

ΓΚΜ
Στιελε και καποιο δειγμα σε καποια στιγμη

Δι αyτο σοu τα γραφω ετισ, διοτι θελω να ακοuσω κατα ΠΟΣΟ διαφερεις ΕΣΥ αλλαι ΚΑΙ η χορωδια σου aπo τις του Καρα ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΕΣ εκτελεσεις


Επαναλαμβανω, δια να μην γραφωμεν κυκλιως, καλον ειναι να απαντωμεν ενα προς ενα

Εαν δεν θελεις να #τηλεπαθω# ως προς το ψαλσιμο σου οπως #τηλεπαθω# η παραταξις σου περι #ΠΡΟ 1800# εκτελεσεως των διαφορων παπυρων και μαθηματων, στειλε μας και καποιν ηχητικον παραδειγμα


Ευχαριστω


[QUOTE=linardakis;4236]Κε Λιασση
Ειδατε αυτο που ανεβασα οπου σε εκπομπη του κ. Αγγελοπουλου ακουγεται
ο Κυριακος Ψαλτης Εξωμετοχειτης ; Θα το βρειτε στο παρακατω λινγκ :

[url]http://www.analogion.com/forum/attachment.php?attachmentid=890&d=1204966430[/url]

αγαπητε Γεωργιε πως σου φαινεται ;[/QUOTE]

Αγαπητε Ευαγγελε

Μολις ακουσατα ευλογηταριαμ δυο τρεις στιχους τοθ Πεντηκοστου ψαλμου, και της δοξολογιας και το Αξιον

Αυτος ειναι ΨΑΛΤΑΡΑΣ, ΟΧΙ αστεια

Κυριακος οχι Ψαλτης αλλα ΨΑΛΤΑΡΑΣ Εξωμετοχειτης

ΟΘΔΕ<ΙΑ σχεσιν με τονΚαρα και ολουσ τους σαχετους

Τοποθετησιν φωνης οπως ο εκ Χιου Βαρδας
[url]http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Kyr_BARDAS_Alekos/BA_003_EvlogetariaPetrouMegSabbatou.rm[/url]

και σε ορισμενα σημεια ξανα τοποθετει την φωνην του με ενα μικρο #κιχ# οπου καμνουσιν ο Ιακωβος, ο Τσοαλκιδης, ο Ανδρεου

Προφορα εν τω ψαλλειν οπως ο Τσολακιδης (λειπει η αρχη, και την ψαλλω ο ιδιος)
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Kyr_TSOLAKIDIS_Stylianos_Protocanonarchos/TSPrtCnonrchIak_Ti_hypermacho_Home_GKM_appendix.mp3

Τωρα, ΠΟY και ΠΟY, λογου γηρατος, ο γερο Κυριακος ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ και καποιος Λαρυγγισμος


ΟΠΟΙΟΣ τους παρει ομως αυτους τους καποιους καθυστεριμμενος καρυγγισμους και τους ΣΥΣΤΙΜΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ δια να τους ψαλλει παντου ειναι, με το συγγνωμν, ΑΣΧΕΤΟΣ αλλα και ηλιθιος

Οποος ομως εχει ακουσει ας πουμε τον Βαρδαν και το Ταολακιδην, καταλαβαινει αμεσως οτι ειναι προβλημε ΗΛΙΚΙΑΣ και οχι προβλημα ΥΦΟΥΣ

Δι αυτο εις το Πατριαρχειον ακοθγαν ΚΑΙ τον ηλικιωμενον Πρωτοψαλτηνμ ΚΑΙ τον ΜΑμπαδαριον ΚΑΙ τον Δομεστιχον τα παιδακια και ΓΡΗΓΟΡΑ εμαπαιναν στο νοημα και ΑΠΕΒΑΛΛΑΝ τα τυχοντα σφαλματα =λογου ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Εαν υπηρχε και καποιοσ ασχετος οπως ο Βιολακης , εκλειναν τα αυτια τους, και δεν ελαμβαναν υπ οψιν αυτα τα δεδομενα εις την #Στατιστικην αναλυσιν#



Αυτες οι ηχογραφησεις αποδυκνυουν ΕΝΑ πραγμα

Τα ΙΔΙΑ διαστηματα εψαλλαν ολοι, ΤΗΝ ιδιαν απαγγελειανμ με την ΙΔΙΑΝ σχεδον μεγαλοπρεπειαν

ΟΙ Μικρεσς διαφορες αι οποιαι ακουγονται απο εμας αναμεταξυ Ιακωβου και Κυριακου θεωρωντουσαν τοτες ως ΜΕΓΙΣΤΕΣ

ΕΚΕΙ να φαντασθει κανεις τι ΚΑΛΙΕΡΓΗΜΕΝΗΝ ακροασιν ειχαν αποκτησει οι παλαιο



Αυτο οπου εδιεφερε που και που ειναι η ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ == χρησεις ταδε η ταδε μελωδικου τυπου
και η καταμετρησις χρονου

Τι λεγει αυτος ο παππους δια τα Σιμωνοκαριτικα == τετοια ακουε μικρος;



Ζωη να εχεις, παπου Κυριακο απο την Κυπρο

Εισαι ΛΕΒΕΝΤΗΣ


Βγαλε και κανενα μαθητη μηπως σωθει και κατι

Και οσοι νομιζουν οτι ο Καρας και ο Αγγελοπουλος και οι υπολοιποι εχουν την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗΝ, μα την την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗΝ σχεσιν μ αυτον τον τιν ΓΙΓΑΝΤΑ, η ειναι εντελως κοφοι η ειναι εντελως φαντασμενοι


Και θα το αποδειξει βεβαια, ο φαματογραφος!!!!


Τελευταια ερωτησις =εαν τα βαζει ολα αυτα ο Αγγελοπουλος εις το ραδιοφωνον , διατι τα βαζει = δια μας να δειξει οτι εχει καμνει σπουδαια συλλογη απο ΑΝΤΙΚΕΣ, η επειδη πρεπει ΑΥΤΟΥΣ τους ΠΑΛΑΙΟΥΣ να μιμηθωμεν;

Εγω λεγω οτι τους παρουσιαζει ως ΑΝΤΙΚΕΣ κι ετσι βγαζει κι αυτος το ψωμακι του

Μου εζητησε το 1996 να καμνωμεν 2 η 3ε κπομπεςε δια τον Τσολακιδην

Ο Θεος εφυλαξε και δεν του εστειλα τα αρχεια


ΜΟΝΟΝ σε οσους προσφωνήσουν #ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΘΣ πρεπει να μιμουμεθα# θα δωσω τα υπολοιπα αρχεια αλλα και αδειαν αναμεταδωσις και οχι στους #συλλεκτες#=

Σιγουρα, θα #αρμεξουν# μερικοι ασχετοι κι απ αυτον τον ΠΑΡΑΔΟΣΑΚΩΤΑΤΟΝ ψαλτην, τον Κυριακον Ψαλτην


ΟΧΙ #ψαλτης# επρεπε να ητο το επωνημο του,

Κυριακος Ψαλτης Εξωμετοχειτης


αλλα #ΨΑΛΤΑΡΑΣ#, δηλαδη

Κυριακος [B]ΨΑΛΤΑΡΑΣ[/B] Εξωμετοχειτης


Γεωργιος





Αγαπητε η αγαπητη κυριε, κυρια η και ,,,,, δεσποινις #ΝΙΚΙ#

[quote]

Αγαπητέ Κύριε Μιχαλάκη έχετε προ καιρού παρεκτραπεί. [/quote]


Καποια ΒΑΣΙΚΑ στοιχεια περι ψαλτικης εως τωρα αναδημοσιεθτα επροσφερα, συν παραδειγματα

[quote]

Καλύτερα να μασάτε παρά να μιλάτε διότι συνεχώς γίνεστε δυστυχώς ρεζίλι. [/quote]



Εφθασε καιρος να σταματησω, οριστικος δηλαδη

Το εκαταλαβα

διοτι αλλοιως, και διαβαζω κατωθι


[quote]

Αυτό γίνετε διότι τα επιχειρήματά σας δεν έχουν ούτε βάση ούτε ουσία. [/quote]



Σ αυτο δεν συμφωνω,

[quote]
Προσέξτε διότι γνωρίζετε τι παθαίνουν οι συκοφάντες, μήπως γνωρίζεται για κάποια απαγόρευση βιβλίου και κάποιων ασφαλιστικών μέτρων που τέθηκαν σε κάποιους οι οποίοι αφού συκοφαντούσαν σαν και εσάς ασυστόλως και απροκάλυπτα, βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη; [/quote]


Παρατε λοιπον τον λογον, και κυρηξατε πριν μάς κλεισετε ολους φυλακη δια να διαλαλειτε μονοι σας


Μου ειπε κι ενας συναδελφος #εχουν πλατες#...
βλεπωμεν φωτογραφιες καποιων οπαδων οπου στιλιωνοντια σε τειχους με τις #πλατες# τους

....απ οτι καταλαβαινω, ομως, ισος να φτανουυ αθτες οι #πλατες# μέχρι και τον Αρειον Παγον


Οχι μονον η ψαλτικη αλλη και απλη λεβεντια των ψαλτων εχει πια εκλειψη

Οποος νομιζει οτι συκαφαντω, λανθανει

Υπογραμμιζω τασεις και νοοτροποιες και ψαλτικες παρεκτροπες και φαλτσα, ητε ειναι δικα μου ητε ειναι αλλων και διαθετω και παραδειγματα

Αλλοιως μονον δια τα δικα σας θα γινεται λογος

Βλεπω ομως οτι δεν εχω να καμνω με ψαλτες λεβεντες οπως αυτους με τους οποιους εμεγαλωσα



Λοιπον, θελω δεν θελω, υποχωρω δια να μην ευρεθω φυλακη =

εαν και εχω 3 οπαδους δικηγορους να με υπρασπισθουν =

αλλα με τα σημερινα #νομικα συστηματα#. ολα δυναται να τα περιμενη τις



[QUOTE]βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;[/QUOTE]


Θα τους ζητησει συγνωμη η ιστορια

Αυτοι ειναι ΨΑΛΤΕΣ, ΛΕΒΕΝΤΕΣ και ΗΡΩΕΣ διοτι , χαριν εις το οτι ο ΝΟΜΟΣ τους ΕΘΥΣΙΑΣΕ, εκαταλαβαμε οι υπολοιποι οτι ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αντιμετωπισετε ΨΑΛΤΙΚΩΣ, το αντιμετωπιζετε #ΝΟΜΙΚΩΣ#

[QUOTE]αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;[/QUOTE]


ΜΑΡΤΥΡΕΣ ειναι και εχω ΑΚΡΑΝ δια την μαρτυριαν τους


Αλλα, επειδη οωπνς και προειπα == με τα σημερινα #νομικα συστηματα#. ολα δυναται να τα περιμενη τις



δι αυτο λοιπον, ετουτη τη φορα, υποχωρω οριστικως



Τετοια φορουμ τετοιου ειδους #λεβεντιας# απο τετοιοu ειδους #πλατες# που τα #κοπανανε νομικα# με το πρωτο μυνημα τους να μου λειπουν



Χαιρετω


Γεωργιος

88888888888888888
88888888888888888
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο niki
Αγαπητέ Κύριε Μιχαλάκη έχετε προ καιρού παρεκτραπεί. Καλύτερα να μασάτε παρά να μιλάτε διότι συνεχώς γίνεστε δυστυχώς ρεζίλι. Αυτό γίνετε διότι τα επιχειρήματά σας δεν έχουν ούτε βάση ούτε ουσία. Προσέξτε διότι γνωρίζετε τι παθαίνουν οι συκοφάντες, μήπως γνωρίζεται για κάποια απαγόρευση βιβλίου και κάποιων ασφαλιστικών μέτρων που τέθηκαν σε κάποιους οι οποίοι αφού συκοφαντούσαν σαν και εσάς ασυστόλως και απροκάλυπτα, βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;




ΑΓΝΩΣΤΕ-ΤΗ niki .
Μιας και ειναι το ΠΡΩΤΟ σου μηνυμα στο φορουμ , εκφρασεις οπως ''Καλύτερα να μασάτε παρά να μιλάτε ..'' ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ . Επιπροσθετα διακρινω στα
γραφομενα σας ΑΠΕΙΛΗ προς τον κ.Μιχαλακη , υπονοωντας εμεσως πλην σαφως μηνυσεις , αγωγες , δικαστηρια (πραγματα που εγιναν οχι προσφατα ,
απο αλλους για αλλους και που βεβαια ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ) . Και αυτο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ . Και προσεξτε : Δεν υπερασπιζομαι τον κ. Μιχαλακη (που παντως οτι λεει το λεει ΕΠΩΝΥΜΑ) , ο οποιος οντως καποιες φορες (τις λιγωτερες ή τις περισσοτερες δεν εχει σημασια) παρεκτρεπεται λεκτικα .
Με το υφος αυτο που ξεκινησατε την πορεια σας σε αυτο το φορουμ , ισως
ειναι καλλιτερα και για σας ''να μασατε παρα να μιλατε'' .
Και ειναι αυτο το υφος σας ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ , μιας και τα γραφετε
καλυπτομενος-νη πισω απο την ανωνυμια (αχ βρε Δημητρη αυτοι οι ελαστικοι
οροι του φορουμ που τα επιτρεπουν αυτα) . ΠΟΛΥ ''ΛΕΒΕΝΤΙΚΟ'' αυτο . Απανταμε σε επωνυμους ανωνυμως και τους απειλουμε κιολας . ΜΠΡΑΒΟ σας .
Δεν ξερω αν θελησετε να μου απαντησετε . Θα σας παρακαλεσω αν σκεπτεσθαι να το καματε ΠΑΛΙ ΑΝΩΝΥΜΩΣ , να μην μπειτε στον κοπο .
Αν ομως παραθεσετε τα στοιχεια σας , θα χαρω να εχω την οποια απαντηση σας .


Βαγγελης Λιναρδακης




Παναγιώτης Σαπουντζής



ΓΚΜ
Κι εδω θα συγκρινετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ τι καμνει ο #μαθητης του# και #μεγαλυτερος σπεσιαλιστας της Βυζαντινης Μουσικης# οπως τον αποκαλλουν διαφοροι Γαλλοι και αλλοι #θαυμαστες#
http://graeca.canto.ru/upload/Montre...008_edit_2.mp3

ΠΣ
Εξαιρετικό ηχητικό παράδειγμα. Εάν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται ακουστικά τα λάθος πατήματα (sic) του Αγγελόπουλου, έστω και με την απευθείας σύγκριση, δεν έχει παρά να τα βάλλει στον φασματογράφο και να τα συγκρίνει με τα διαστήματα της επιτροπής, τον Στανίτσα τον Ναυπλιώτη και τον Φιρφιρή. Τόσο ακατανόητο είναι αυτό που λέει ο Γεώργιος;

Πάντως αυτό που είναι εμφανέστατο και χωρίς φασματογράφο είναι οι εντελώς εκτός χρόνου λαρυγγισμοί. Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ για τον δικαιολογήσω είναι μήπως εκείνη την ημέρα δεν ήταν καλά ο λαιμός του...

ΒΚ
Το κοινωνικόν Αινείτε σε Α΄ ήχο του Κουκουζέλη, τι ερμηνεία!!! Σε ανεβάζει στον τρίτο ουρανό.

ΠΣ
Εδώ γίνεται μία προσπάθεια να εξηγηθούν με αντικειμενικό και επιστημονικό τρόπο οι παράμετροι που καθορίζουν την ερμηνεία κάποιου. Για παράδειγμα χρόνος, διαστήματα, φωνητική τοποθέτηση κτλ. Για το τι αρέσει στον καθένα έχει ανοιχτεί ξεχωριστό θέμα εδώ.

ΧΨ
Ε αυτό και να μου το λέγανε δεν θα το πίστευα ότι μπορεί να λεχθεί από άνθρωπο που ασχολείται με την ψαλτική....το ακούσαμε λοιπόν και αυτό....όταν το διάβασα κόντεψα να πνιγώ....μάλλον θα αρχίσω να πιστεύω ότι όταν χρησιμοποιείς την λέξη "φάλτσο" αναφέρεσαι σε κάτι διαφορετικό από αυτό που εννοούμε "εμείς" οι υπόλοιποι "φάλτσο"....ειλικρινά δεν μπορώ να εννοήσω κάτι άλλο....έλεος...χαλάρωσε λίγο "δικέ μου"...
ΠΣ

Μου αρέσει που ακούω τα ʽχαλάρωσε λίγο "δικέ μου"…ʼ από ανθρώπους που μέχρι χθες ήταν φανατικοί του διαλόγου με επιχειρήματα. Το επιχείρημα εδώ είναι απλούστατο: Βάλε τα συγκεκριμένα αποσπάσματα στον φασματογράφο και αν τα διαστήματα ΔΕΝ είναι σύμφωνα με επιτροπή, Στανίτσα, Ναυπλιώτη, Φιρφιρή τότε ΕΙΝΑΙ ΦΑΛΤΣΑ (δεν την γλιτώνω την μήνυση κι εγώ). Ο Γεώργιος γενικεύει εδώ και χαρακτηρίζει έτσι και αυτούς που:

• κάνουν υπερβολικές αναλύσεις που δεν προκύπτουν από την παράδοση,
• Εκτελούν σωστά τις αναλύσεις αλλά ,κολλούν την μία πίσω από την άλλη, συνδυάζοντας τες με μη παραδοσιακό τρόπο,
• Έχουν λάθος χρόνο, παράμετρος του οποίου η λανθασμένη χρονική αγωγή,
• Χρησιμοποιούν λαρυγγισμούς δύσκολους να εκτελεστούν στα πλαίσια συγκεκριμένης χρονικής αγωγής (και φυσικά αποτυγχάνουν και στα δύο)

ΒΛ
ο Κυριακος Ψαλτης Εξωμετοχειτης ; Θα το βρειτε στο παρακατω λινγκ :
http://www.analogion.com/forum/attac...0&d=1204966430

ΠΣ

Εξαιρετικός κε Λιναρδάκη. Ευχαριστούμε πολύ.


niki
Προσέξτε διότι γνωρίζετε τι παθαίνουν οι συκοφάντες, μήπως γνωρίζεται για κάποια απαγόρευση βιβλίου και κάποιων ασφαλιστικών μέτρων που τέθηκαν σε κάποιους οι οποίοι αφού συκοφαντούσαν σαν και εσάς ασυστόλως και απροκάλυπτα, βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;

ΠΣ

Αυτό όμως ήταν το καλύτερο!!!







Αρχικό μήνυμα απο Hristakis
Ε αυτό και να μου το λέγανε δεν θα το πίστευα ότι μπορεί να λεχθεί από άνθρωπο που ασχολείται με την ψαλτική....το ακούσαμε λοιπόν και αυτό....όταν το διάβασα κόντεψα να πνιγώ....μάλλον θα αρχίσω να πιστεύω ότι όταν χρησιμοποιείς την λέξη "φάλτσο" αναφέρεσαι σε κάτι διαφορετικό από αυτό που εννοούμε "εμείς" οι υπόλοιποι "φάλτσο"....ειλικρινά δεν μπορώ να εννοήσω κάτι άλλο....έλεος...χαλάρωσε λίγο "δικέ μου"...θα ήθελα να σχολιάσω και τα περί Φιρφιρή και Στανίτσα αλλά φοβάμαι πως δεν θα βγάλουμε άκρη....εσύ με την φόρα που έχεις πάρει σε 10-20 χρόνια θα χαρακτηρίζεις "φάλτσο" ένα "κάρο" ψάλτες...το ανέκδοτο με αυτόν που πονούσε το δάκτυλό του και πήγε σε έναν γιατρό το γνωρίζεις?....πάντως πρέπει να θέλει πολλή "τέχνη" να ψάλλει χορός ολόκληρος με "δεμένα φάλτσα" κ.Μιχαλάκη και ελπίζω τουλάχιστον να μας αναγνωρίζεις αυτό το "χάρισμα" που θέλει πολύ "κόπο" και "μόχθο"....δεν το πιστεύω ακόμα αυτ΄'ο που λέχθηκε μάλλον θα με πάρει πολύ καιρό....

Μπουσδέκης Κώστας

Χρηστάκη, μπορείς να σχολιάσεις τα ηχητικά δείγματα που έβαλε ο Γεώργιος κ να μας πεις αν νομίζεις οτι ήταν φάλτσα ή όχι? Θα περιμένω... ευχαριστώ





Περί των διαφόρων σχολών της εκκλησιαστικής μουσικής

Επειδή σε προηγούμενο μήνυμα αναφέρθηκε το εξής ʽ...αναλάβατε εργολαβικά την προστασία της "παραδόσεως"; Ποιας, αλήθεια, "παραδόσεως"; Μία και μοναδική είναι αυτή;ʼ θα ήθελα να διατυπώσω τις παρακάτω σκέψεις με παραπομπές κυρίως από το έργο τού Άγγελου Βουδούρη, Ά Δομεστίχου του πατριαρχικό ναού επί Πρωτοψαλτίας Ιακώβου Ναυπλιώτου.

Ο Βουδούρης σε υπόμνημα του στον οικουμενικό πατριάρχη Φώτιο τον Βʼ, αναφέρει τα εξής: ʽΗ εξ αγνοίας δυστυχώς της μουσικής (...) προκάλεσε συν τω χρόνω το γεγονός να νομίζεται κοινώς ότι υπάρχουσι πολλαί παρ΄ημών μουσικαί και πλείονα μουσικά συστήματα, ενώ πρόκειται περί μίας εκτελέσεως της εκκλ. μουσικήςʼ.

Στη συνέχεια κάνοντας μία συνοπτική αλλά επιστημονικότατη καταγραφή της πορείας του εκκλησιαστικού μέλλους από τα πρώτα χριστιανικά χρόνια μέχρι τις ημέρες του επισημαίνει τα εξής:

ʽΟ πατριαρχικός ναός ήτο ανέκαθεν η εστία εν η ακαταπαύστως και αδιασπάστως (...) μεταδίδετο εκάστοτε, κατά παράδοσιν αλληλοδιάδοχον , η μάθησης της μουσικής (...)ʼ, και αφού τονίσει ότι κατά την πορεία του εκκλησιαστικού μέλους εις τους αιώνας, ʽουσιώδεις αλλοιώσεις (...) δεν ήτο δυνατόν να επενεχθώσινʼ, λέει ότι:

ʽΕκ των πρωτοψαλτών δε εξηρτάτο η μουσική (...). Διότι ούτοι κατείχον την κλείδα προ πάντων της αναγνώσεως και εκτελέσεως της μουσικής, άνευ της γνώσεως της οποίας το εκκλ. μέλος δολοφονείται.ʼ

Και αφού μας διαβεβαιώνει ότι και μετά την εξήγηση των τριών διδασκάλων οι πρωτοψάλται ήσαν οι φανατικότεροι φύλακες της μουσικής παρακαταθήκης καταλήγει ότι επί των ημερών του:

ʽΟι πρωτοψάλται της Μεγάλης Εκκλησίας εξακολουθούσιν ανεπηρέαστοι εντελώς από την πάροδον των χρόνων να ψάλλωσι τους εκκλησιαστικούς ύμνους κατά το κληροδοτηθέν πατριαρχικόν ύφοςʼ,

και ότι εις τον πατριαρχικόν ναόν, ʽδιατηρείται ανόθευτος κατά το μάλλον η ήττον η εκτέλεσις του εκκλ. μουσικού μέλλουςʼ.

Τι μας λέει ο Βουδούρης μέχρι εδώ; Ότι η εκκλησιαστική μουσική γνωρίζει μία μόνον εκτέλεσιν και ότι η μοναδική αυθεντική πηγή για να γνωρίσωμεν την εκτέλεσιν αυτήν είναι οι πρωτοψάλται της εποχής του, δηλαδή ο Ναυπλιώτης και όσοι εδιδάχθησαν από αυτόν.

Γνωρίζοντας από πρώτο χέρι, ότι η εκτέλεσις της μουσικής ήταν μία και μοναδική γράφει τα παρακάτω:

ʽΟμοιόμορφος επίσης τρόπος της ψαλμωδίας όπως εν τω πατριαρχικώ ναό, υπήρχε και εις τους λοιπούς ναούς της Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως, καθώς και των διαφόρων ναών των επαρχιών, καθώς μαθηταί των προτοψαλτων ήσαν πάντοτε οι ψάλται. Τούτο δε συνέβαινε γενικώς μέχρι του 1880 περίπου. Από της εποχής ταύτης είχον εκλίπει και οι τελευταίοι μαθηταί των εισηγητών του νέου συστήματος (...). Από του χρόνου τούτου χρονολογείται διαφορά τις και ανομοιότης μεταξύ ενίων ιεροψαλτών ως προς τον τρόπο εκτελέσεως της μουσικής. Έκτοτε δε όσον παρέχονται οι δεκάδες των ενιαυτών επί τοσούτον η διαφορότης του ψάλλειν μεταξύ των ψαλτών ευρύνεταιʼ.

Τι μας λέει πάλι λοιπόν ο Βουδούρης; Ότι πριν το 1880 η εκτέλεσις της εκκλ. μουσικής είναι μία και μοναδική (και ίδια με αυτή στον πατριαρχικό ναό) τόσο στην Κωνσταντινούπολη, όσο και στην επαρχία. Επί παραδείγματι, γνωρίζουμε ότι ο Παναγιώτης Χαλάτζογλου (+1748) εδιδάχθη την ψαλτική τέχνη στο ʽΑγιον Όρος και εν συνεχεία την μετακόμησε στην Κωνσταντινούπολη όπου προήχθη εις πρωτοψάλτην του πατριαρχικού ναού. Ο δε πολυγραφότατος διδάσκαλος Ιωάσαφ Διονυσιάτης (19ος αιώνας) υπήρξε μαθητής των πατριαρχικών διδασκάλων στην Κωνσταντινούπολη πριν μεταβεί εις το Όρος.

Συμπέρασμα: H εκτέλεσις της εκκλησιαστικής μουσικής είναι μία και μοναδική στην Κωνσταντινούπολη, στο Άγιον Όρος και παντού πριν το 1880 και η μουσική αυτή διατηρείται ανόθευτη μέσα στον πατριαρχικόν ναόν μέχρι των ημερών του Βουδούρη.

συνεχίζεται....


Σχετικά με τον ‘σάλο’ που ξεσήκωσε το επίμαχο μήνυμα του Γ. Μιχαλάκη έχω να παρατηρήσω τα εξής. Η κριτική ασκήθηκε εκεί καθαρά για μουσικά ζητήματα, (οι όροι φάλτσος και αρχιφάλτσος) είναι μουσικές έννοιες, οι οποίες μπορούν να διαπιστωθούν επιστημονικώς και αντικειμενικώς και δεν θίγουν με κανέναν τρόπο την προσωπικότητα κανενός.

Από τις απαντήσεις σε αυτό το μήνυμα δεν διαπίστωσα καμία, σημείο προς σημείο, απάντηση στα γραφόμενα. Οι απαντήσεις ήταν σε ύφος ‘ναι, αλλά οι μαθητές του Λ. Αγγελόπουλου ψάλουμε ωραία χορωδιακά’ ή ‘ναι, τα λέτε αυτά επειδή ζηλεύετε την επιτυχία του’. Τι άραγε θα μπορούσε να ζηλέψει ή να μιμηθεί κάνεις από το επίμαχο ηχητικό απόσπασμα που ακούσαμε;

Όσο για τα θεολογικά που εγράφησαν περί ‘αλληλοπεριχωρήσεως’ να σημειώσω ότι η αλληλοπεριχώρησις συνέβη άπαξ στο πρόσωπο του Χριστού που ήνωσε την θεότητα Του με την, κατ’ εικόνα Θεού πλασθείσα, ανρωπίνη φύση. Ουδέποτε συνέβη καμία άλλη αλληλοπεριχώρηση ούτε παραχώρηση της Ορθοδόξου παραδόσεως με παραδόσεις ξένες προς την Ορθόδοξον θεολογίαν. Η θεολογία είναι μία και αναλλοίωτη εις τους αιώνας, χαρακτηριστικόν της οποίας αποτελλεί το ένα και μοναδικό εκκλησιαστικό μέλλος (δες παραπάνω).

Φυσικά δέχομαι ότι και άλλες μουσικές παραδόσεις μπορούν να οδηγήσουν τον πιστό σε κάποια συγκινησιακή κατάσταση και να ‘αρέσουν’(π.χ. δυτική εκκλ. μουσική, συγκινησιακές version της δικής μας μουσικής, Καρατζή, Γαιτάνος κ.α.), αλλά όλα αυτά είναι ξένα προς την ορθόδοξη θεολογία που διδάσκει τον θετικισμό μέσω του μηνύματος της Αναστάσεως (φανερό ακόμα και στην υμνολογία της Μ. Εβδομάδος).

Όσο για την κριτική στο πρόσωπο του Καρρά όσο αυτός ήταν εν ζωή, να θυμίσω την άποψη του Ναυπλιώτη ότι πρόκειται για άνθρωπο λόγιο, με διάθεση να εργαστεί για τη μουσική της οποίας είναι θιασώτης και υποστηρικτής, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.

Αυτά για όσους πραγματικά ενδιαφέρονται να συνεχιστεί κάτι. Τους υπόλοιπους παρακαλώ να χαμογελάσουν ειρωνικά επειδή ‘δεν μπορώ να καταλάβω’ και να προσπεράσουν τα μηνύματα μου.




Bλάχος Χ Νεκτάριος
Είστε σίγουρος για την άποψη του Ναυπλιώτη για τον Σίμωνα Καρά;

Κι εσεις εισαστε ΣΙΓΟΥΡΟΣ δια το οτι γραφει ο καθε #;γιοβιογραφος# του Καρα;;

Δηλαδη, επειδη κακολογησε τον Καρα ο ΙΟακωβος, ισως να μην το ειπε ο ιδιος, την στιγμην ομως οπου ο ιδιος ο εξιστορων ΑΝΑΦΕΡΕΙ και ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

Ιδου τι ειπαν οι Υιοι του βουδοθρη και κατα σειραν ο εγγονος του εις τον ΓΚΜ == δια να #δεσμευση# το μέλος, επηγαινε έ τα χειρογραφα εις την εκκλησιαν και σημειωνε ΚΑΘΕ χρονον
ΑΚΟΥΓΕ και τους υιους του οταν επεστρεφον απο το καθε μαθημα του Ιακωβου δια να βελτιωση καποιες λεπτομερειεσ

Υστερον, γραφει και ΘΕΤΙΚΑ στοιχεια περι του ενδιαφεροντος του Καρα γυρο απο όθσικην

ΑΠλως, μας αναφερει το0 συπερασμα του Ιακωβοθ ο οποιος και ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΝ δικην του αλλα κατι του διδασκαλου του Λαμπαδαριου Νικ Στογιανοβιτσ εδωσε εις Καρα
Δια ποιον λογον να τον εβαπτισε ΑΣΧΕΤΟΝ εαν εις την οθσιαν δεν ητο πραγματι;


Bλάχος Χ Νεκτάριος

Εγώ γνωρίζω πως αυτός που πήγαινε σε μουσικολογικά συνέδρια και μαχόταν για την παράδοση ήταν ο Σ.Καράς και μάλιστα σε εποχές που τα αναλόγια των Αθηνών έσφιζαν από καντάδες και φραγκολεβαντίνους.

ΓΚΜ
Λεσ και δεν υπηρχε ψαλτης παραδοσιακος στο Πατριαρχειο, και χριεαζομασταν παπυρους δια να #επαναφερομεν# τα #παλαια#

Κι εδω, ας καμνωμεν αναλογιαν με την καομιλοένην γλωσσαν μας

Ας υποθεσομεν οτι η Ελληνικη προφορα αλλαξε ανα των αιωνων, και οτι οι ξενοι μας την σερβιροθν με #Ερααμιαν# προφοραν, και οτι γινοντραι συνεδρια περι ωες εκαταλαβαν την αρχαιαν Ελληνικην οι ξεμνοι και πως εέις, και οτι ο Καθε Ελλην διανοοπθμενος λαμβανει ΄΄εροσ

Δικαιωμα του και συγχαρητηρια τοθ

ΟΤΙ και να εθγει απο τοιουτοθ διεδοθσ συνεδριοθ, ΠΟΙΑ ειανι η αξια τοθ εια την ΠΡΑΚΤΙΚΗΝ καθημερινην ζωην του ΕΛΛΗΝΑ == πρεπει ν αλλαξεωμεν προφοραν βασει τις συγγροθσεισ και προσδιωρησεις των γλωωσολογια;

Καρα συμνεπειαν, το οτι ελαβε μερος εις διεθνες συνεδιρα και απεψιεεξε σε καποιουσ ξενους οτι δεν υπ;ρχσιε μνονον μετροφωνια εις την ψαλτιην παλαιγραφιαν ειναι προς τιμην του

Το θεμα ειανι ομως ΤΙ ΔΟΘΛΕΙΑ ΕΧΟΘΝ ΟΙ ΠΑΠΥΡΟΙ εις ταα αναλγοια;

Παπυρςοι σε συνεδρια και κονσερτα και ψηφιακους δισκους καμενι ΟΠΟΙΟΣ θελει και ΟΠΩΣ θελει


Δια το καθε κοινωνικον καθημεριμνης του ΠΕΤΡΟΥ, αθτοι οι οποιοι εχρηςοντο τους π;πυρουθσ της εποχης των =Γρηγορις Χοθρμουςιοσ κτλ μας αφησαν ΟΤΙ χρειάζετε η ΕΚΚΛΗΣΙΑ δια την σωστην λειτοθργριαν της και ΟΨΗΙ οτι χριειαςετς ο καθε συλλογος δια ν;π;ρ;γει ψηφι;κους δισκοθς


Στα συνεδερια λεγει ο καθ ενας τοτι του κατεβασει οπως εκαμαν και οι Δυτικοι == ειχαν και αθτοι #επιστημονικες πηγες και επιχειρηματα# οπως εθρηκε και αλλα ο ΚΑρας


Το αναλογιον ομως εχει ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΝ και παραδοσιν, και ενας τετοιος διδακαλος, ο οποιος ΕΨΑΛΛΕ και απο παπυρους, εβγαλε ενα #παπυρομανει# ΑΣΧΕΤΟΝ ΟΧΙ εις την παπυτολογιαν και μουσικολογιαν αλλ εις την ολην ΜΟΥΣΙΚΗΝ τουτεστη την ΨΑΛΤΙΚΗΝ, οσον αφορουσε τον Ιακωβον



Bλάχος Χ Νεκτάριος

Εγώ γνωρίζω πως αυτός που πήγαινε σε μουσικολογικά συνέδρια και μαχόταν για την παράδοση ήταν ο Σ.Καράς και μάλιστα σε εποχές που τα αναλόγια των Αθηνών έσφιζαν από καντάδες και φραγκολεβαντίνους.

ΓΚΜ

Ειπαμε, το Πατριαρχειον και ΠΟΛΛΑ αναλογια ειχον ακομη ΣΟΦΑΤΟYΣ διδασκαλους καί ερμηνευτας οι οποιοι ΔΕΝ ειχαν ανγκην απο #συνεδρια# με δυτικους και Ελληνες #Αγιοσοφιτες# φαντασμενους δια να ΨΑΛΛΟΘΝ κατα ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ εν τοις αναλογοιοις αυτων



Bλάχος Χ Νεκτάριος


Θα ήθελα να μας πείτε που το ακούσατε αυτό; Και επίσης κατά πόσο ευσταθεί. Σίγουρα άποψή μου είναι πως κάθε ένας κρίνεται για το έργο που έχει αφήσει, δεν μπορώ να δεχθώ επικρίσεις όμως από άτομα που ούτε γνωρίζουν ούτε θέλουν να μάθουν για αυτό το έργο.


ΓΚΜ

Το εργον ειναι ΠΟΛΥ εθκολο να το προσδιοριςσει κανεις

Καποιοσ ο οποιοσ ΔΕΝ γνωρισεςι ποερι της ΜΟΥΣΙΚΗ΅=οπως λεγει και ο Ιακωβος μ επιασε ΕΝΑΝ παραγοντα =τα διαστηματα =και εβγαλλε διτονον #μέθοδον#
Φαλτσοα δεν ακουστηκε μονον εις τον Ιακωβον την εποχην του !(@) αλλα και εισ την οικοθιμενη διαμεσου τισ ηχογραφησεις της Μελπο ΜΕρλιερ την εποχην του 1940 και του 3συλλογοθ του της εποχης του 1960 η 1970

Τωρα, εαν πιστευεις οτι χάριν εις τα διαφορα συνεδρια οπου ελαβε μερος #εφτιαξε# τους φαλτσους λαρυγγισμόυς του ωστε να διαψευσει τον Ιακωβον, τοτε να μας βαλλεις ηχητικα παραδειγματα τα οποια να δειχνοθν καποιαν #βελτιωσιν# η και #προοδον#


Bλάχος Χ Νεκτάριος
ούτε γνωρίζουν ούτε θέλουν να μάθουν για αυτό το έργο.

ΓΚΜ

Τι να μαθωμεν =πως να φαλτσαρωμεν ΟΜΑΔΙΚΩΣ διαστηματικως τε και λαρυγγισμικως οπως τον Καρα και τον Αγγελοποπουλον, κατα ΔΥΤΙΚΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗΝ νοοτροποιαν και ΡΟ¨ΠΟΤΙΣΜΟΝ =κλωνοποιησιν εναοσ ΑΣΧΕΤΟΥ πρωτοτυπουμ τουτεστη τον ΚΑΡΑ;


Bλάχος Χ Νεκτάριος


Δεν αναφέρομαι σε εσάς προσωπικά κύριε Σαπουντζή για να μην παρεξηγηθώ


ΓΚΜ

Αναφερθηετε σ οποιον θελετε

Τα ακουσματα των οπαδων του Καρα αποτελουν την ΚΑΥΤΕΡΑΝ αποδειξειν της ΑΧΕΤΟΥ θεωρι;ς τοπυ ως προς την ΖΩΣΑΝ παραδοσιν




Χριστάκης Ψωμιάδης

Δεν γνωρίζω αν αληθεύει η άποψη του Ναυπλιώτου αλλά ας μην ξεχνούμε ότι όταν πέθανε ο Ναυπλιώτης ο Σ.Καράς ήταν ακόμη πολύ νεαρός...και άλλα πολλά...


ΓΚ¨

Ιδε ως ανω =χαριν των συνεδριων =εβελτιωσε τιποτες; Αντιθετως, δυναται να υποθεσει τις οτι χαριν εις την θεωριαν του, ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ εψαλλε αργοτερα

Ο Ιακωβος εκοιμηθη το 1944



Bλάχος Χ Νεκτάριος


Οπότε καλό θα είναι αν δεν ίμαστε σίγουροι για κάτι να μην το αναφέρουμε επειδή τάχα το ακούσαμε ...και με κεφαλαία γράμματα... γιατί στο εκκλησιαστικό περιβάλλον όπως πολύ καλά και εσείς γνωρίζετε επικρατεί πολύ κουτσομπολιό και δυστυχώς είναι ανυπόστατο.


Δεν το ακουσαέ == το :ΚΟΘΓΩΜΕΝ συνεχως εις τας ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ΅ηχογραφησεις αυτου, και το διαβαζωμεν ξεκαθαρα εδω

§473

"Karas, upon his return to Greece, also received by the Protopsaltis, the photograph of late Nikolaos Labadarios (Stogiannou) as well as Nafpliotis' own photograph in order to take photos of them, and so as take along the originals as well. The teacher has formed the opinion that Karas is an intellectual man ("logios") with a desire to work on the matters of our music, of which music he happens to be a fan and supporter ("thiaswtis kai yposthrikths"), although he doesn't master it ("an kai den thn gnwrizei"). "
quote

Π;σ;πουν

Όσο για τα θεολογικά που εγράφησαν περί ‘αλληλοπεριχωρήσεως’ να σημειώσω ότι η αλληλοπεριχώρησις συνέβη άπαξ στο πρόσωπο του Χριστού που ήνωσε την θεότητα Του με την, κατ’ εικόνα Θεού πλασθείσα, ανρωπίνη φύση. Ουδέποτε συνέβη καμία άλλη αλληλοπεριχώρηση ούτε παραχώρηση της Ορθοδόξου παραδόσεως με παραδόσεις ξένες προς την Ορθόδοξον θεολογίαν. Η θεολογία είναι μία και αναλλοίωτη εις τους αιώνας, χαρακτηριστικόν της οποίας αποτελλεί το ένα και μοναδικό εκκλησιαστικό μέλλος (δες παραπάνω). [/quote]

λάχος Χ Νεκτάριος

(Εκτός θέματος σχόλιο). Είστε θεολόγος; Αν ναι, ξαναδιαβάστε τα βιβλία σας. Αν όχι, καλύτερα αφήστε το.


ΓΚΜ

Το δοξ;στικον των ;γιων Π;τερων, το οποιον εινί το ΙΔΙΟΝ δι;ΤΡΙΕΣ δι;φοερικ;ς συνοδοθς τε κί περιστσεςι λεγει

κί το μυστηριον ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟ:Σ και οχι ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΩΝ

τι αλλο να ;διαβασωμεν == καμμιαν #μεθοδον# το πως να μετραμε #θεολογικα διαστηματα#;

λάχος Χ Νεκτάριος
Κι εσεις με την ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗΝ #έθοδον# του Καρα, θερειται οτι #θεολογειται# ορθως;
Θεολογςο ειανι οποιος του εχει επιτρεψει ο ΘΕΟΣ να τον ΓΝΩΡΙΣΕΙ, και οχι οποιος εχει καποια πτυχει;
Ιδιος και ο ΨΑΛΤΗ΅εανι καποιος ο οποιος ΓΝΩΡΙ΅ΕΙ τα περι της Ψ:ΛΤΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ να χριε;ςετε πτυχειον




[/quote]Όσο για την κριτική στο πρόσωπο του Καρρά όσο αυτός ήταν εν ζωή, να θυμίσω την άποψη του Ναυπλιώτη ότι πρόκειται για άνθρωπο λόγιο, με διάθεση να εργαστεί για τη μουσική της οποίας είναι θιασώτης και υποστηρικτής, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.
[/quote]

Λειψό επιχείρημα. Γνωρίζετε πότε γνώρισε τον Ναυπλιώτη, έτσι δεν είναι; Από τότε που είπε (; ) αυτό ο Ναυπλιώτης συνέβηκαν κοσμοιστορικά γεγονότα. Στην ωριμότητά του ποιός τον αντιμετώπισε;



ΓΚΜ
Το γραμμοφωνον == οσο ασχετα εψαλλε την εποχην της Μερλιε ΑΛΛΟ ΤΟΣΟΝ ασχετα εψαλλε και αργοτερα, υστερον της #εν τοις συνεδρειοις# παρουσιες του και #ενεργους# συμμετοχες == Εφ οσον ουδεμιαν βελτιωσιν ΔΕΝ ακουγεται σε σχεδον 50 χρονια ηχογραφησεων εννοειται, ΠΡΑΓΜΑΤΙ, οιι περι ψαλτικης, ο Καρας ΟΥΤΕ εγνωριζε αλλ ουτε και εγνωρισε ποτες

Aucun commentaire: