mardi 18 mars 2008

Peri PIANOY kai "Kara"

Me to "piano" ta ebalan oi Simonokaraites, alla PAINO tragoudane

Ekousate edo, kai syggrinate to kata poson "homoiazoun" me ousous "diaphimizoun" os "paradosiakous"

Tous ASCHETOUS tha tous pianete apo to NI Pa, Ni DI kai Di KE toy plagiou tetartou*

Eukola pragmata

Ean baloume kai tis "elxeiz...." paei pia

Apolausate "paradosin" a la "Karas kai SIA"

COMPARE Simon Karas School FUNDAMENTAL intervals to TRULY tradtional psaltis =



http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Simonokaraitic_GARBAGE/GKM_Helllenic_2008_SK_et_al_FALTSO_Cddic_vs_Psaltic_Approx_Comparisons_001.mp3


____
__

;:γπητε Δημητριε,

#Δεν κατάλαβα κατά πόσο τα εργαλεία όπως ο φασματογράφος, βοηθούν στην παράδοση.
Τόσους αιώνες που δεν είχαμε φασματογράφο σημαίνει ότι η παράδοση έπεσε έξω?
Αν είχε ανακαλύψει ο Ιάκωβος Πρωτοψάλτης τον φασματογράφο θα έψαχνε να βρεί άλλον δάσκαλο να αλλάξει ύφος?
Ανακαλύψαμε τελευταία το σοφό εργαλείο και γράφουμε καινούρια ιστορία παράδοσης ?#


ΓΚΜ

Ο φαματογραφος ΔΕΝ εχει :ΚΑΜΜΙΑΝ παραδοσιακην αξιανμ οποω δεν εχει και το ΜΟΝΟΧΟΡΔΟΝ και καθε αλλο ΑΨΥΧΟΝ οργανον εισ την ΜΑΘΗΣΙΝ της ψαλτικης

Εν τοθτοισμ γινεται:ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΝ οταν θελωμεν να αποδειξωμεν με καποιοθσ ΑΡΙΘΜΟΥΣ =ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ δεδομενα οτι

το ψαλσιμο του Α δεν οόιαςει με το ψαλσιό του Β

η

οτι το ΒΙΒΙΟ τοθ Γ ΔΕΝ οομοιαζει με το ψαλσιμο του Δ


Ο φασματογραφοες ειναι ενα εργαλειον ΣΥΓΓΡΙΣΙΣ και ΟΧΙ εργαλειον ΜΑΘΗΣΕΩΣ

ειμαστε υποχρεωμενοι να το χρησιόποιησωμσνε οσιε ΔΕΝ πιστεθομεν εισ ορανε εν τη ψαλστικη διοτι οι Σιμωνοκαραιτες μας υποχρεωνοθν να ΑΝΤΙΔΡΑΣΩΜΕΝ εναντι της ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΑΙΚΗΣ γραφής και ΕΚΤΕΛΕΣΕΟΣ της ψαλτικης μας









#Για τον Καρά παρατηρώ ότι κάνει κάτι "πετάγματα" που δεν τα ακούμε από παλαιότερους. Πού τα βρήκε?
Με ποιον μοιάζει για να πούμε ότι οδεύει μες στην παράδοση?
Μάλλον είναι κολπάκια δικά του.#

:θτο οποοθ #ακοθτε# θα το ΔΕΙΤΕ να ζεγραφισετε απο τον φαματο γραφο δια να ειδιητο οτι τα πεταγμα του ΚΑρα == εισ το οποιον δινοθν και τ παλεαιες ονοασιες οποως διπλος θεματισμος και καιτ παραμυθεια =δεν οόιαςει νμε ΟΘΔΕΝ λαρυγγισμον παραδοσαικοθ ψαλοθ

σ ΑΘΤΟ θα κμας χρησιμεθσει ο φασματογραφος


#Για το γυναικείο ύφος,
εκκλησιάστηκα το Σαββάτο σε γυναικείο μοναστήρι και έβγαλα σπυράκια μέχρι να τελειώσει η ακολουθία.
Μια χορωδία ευρωπαϊκή καλυμμένη με το ύφος του καλογερίστικου καθωσπρεπισμού και ευσεβισμού. (Όσο κι αν ο ευσεβισμός είναι αίρεση , η ελλάδα αντιστέκεται και επιμένει) .
Γυναίκα να τονίζει και να κάνει παραδοσιακούς λαρυγγισμούς θα βρεί κάποιος σε δημοτικά και ρεμπέτικα. Όχι σε ψαλτήρι.
#
Και εωω ο φαματογραφος θα ειναι ΧΡΗΣΙΜΟΣ διοτι = οταεν εσεις θα λετε =ΔΕΝ εχει ΠΑΛΜΟ η δεν εχει #χρονο# και ο καθε Β Ζαχαρης θα σας απανταει == ωες δεν εχει χρονον εφ οσον καρατει χρονικη αγωγη σαν έτονομοσ=θα τοθ δεξετε οτι δεν φταιει η καθε ΑΚΜΗ αοθ τκαθε κροτου τοθ σρονοθ, αλλα το νςω υπαγομεν εις την ακμην == με ποιαν ΑΝΗΦΟΡΑΝ == με πποιοαν ΟΡΜΗΝ == αθτο το δειχνει ο φασματογραφος


Γεωργιος

Aucun commentaire: