jeudi 27 mars 2008

Συνεπειες της Εκκλησιαστικης ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ== μοδιστρες

[B][CENTER]Συνεπειες της Εκκλησιαστικης ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ== μοδιστρες[/CENTER][/B]

http://www.analogion.com/forum/showpost.php?p=4741&postcount=1


[QUOTE]evangelos



Στα επτάνησα και ειδικά στη Ζάκυνθο έχει σωθεί μια ιδιαίτερη μουσική παράδοση.
Αξίζουν συγχαρητήρια στον φίλο και συνάδελφο Αντώνη Κλάδη για την αξιόλογη δουλειά του στη διατήρηση αυτής της παράδοσης.

www.kladis.gr/
http://www.myspace.com/kladisantonis [/QUOTE]

Αυτο ειναι εξαιρετον παραδειγμα των αποτελεσματων της [B] Εκκλησιαστικης ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ[/B]

Εις την Εισαγωγην της Μουσικης Βιβλιοθηκης γινεται λογος περι της ΜΗ Εκκλησιαστικης Μουσικης ταυτης, και αφηνει τον καθε Ιεραρχην να την εντυμετωπισει

Δυστυχως, σημερον βγαινουν Ψηφιακοι δισκοι και εχομεν και #θαυμαστες# αυτης της #παραδοσεως#


Σε λιγα χρονια, οταν ο πλανητης θα εχει πια βαρεθει τα κατ επαναληψιν φαλτσα των Σιμωνοκαραιτων, θα υπαγει καποιος Ζακυνθινος #σπεσιαλιστας# και εις το Αγιον Ορος,

Εκει, θα τους διδαξει #Αναστασηματαριον Πετρου# κατα #Ζακυνθινην παραδοσιν τε και υφος#


Θα ευγει και CD και θα λεγεται #το αυτουσιον Αγιοριτικον υφος# εως τα νυν #διασωθεν αλλα μη ηχογραφηθεν#



Ιδου, λοιπον, πως θα ευγει και η νεα #ΜΟΔΑ#


Η Εκκλησια πρεπει να ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ και ΕΝΕΡΓΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ αντιπροσοπευει την Θεολογιαν .... [B]την ΜΙΑΝ [/B]Θεολογιαν της


την θεολογιαν οπου ο [B]ΑΝΘΡΩΠΟΣ ειναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ [/B]και [B]ΟΧΙ [/B]ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΝ

την θεολογιαν οπου ο [B]ΑΝΘΡΩΠΟΣ==ΠΡΟΣΩΠΟΝ[/B] [B]ΔΕΝ[/B] γινεται να ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ εις αντικειμενον η οργανον



την θεολογιαν οπου ο [B]ΑΝΘΡΩΠΟΣ==ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΔΕΝ [/B] γινεται να ταυτισθει, και να γινει ο ΙΔΙΟΣ οργανον = ΡΟΜΠΟΤ εκτελων ΠΑΡΑΦΥΣΙΝ διαστηματα και λαρυγγισμους, εν διφωνια, τριφωνια, τετραφωνια και πολυφωνια



την θεολογιαν οπου ο [B]ΑΝΘΡΩΠΟΣ==ΠΡΟΣΩΠΟΝ ==ΣΥΝΗΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΣ [/B] μετα του ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ και οπου εν το ΨΑΛΛΕΙΝ ΔΕΝ Ενεργει ΑΠΟΜΟΝΟΜΕΝΟΣ, αλλα ΚΑΤΩ απο την ΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΙΝ, την ΡΟΗΝ, την ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΝ παρουσιασιν των Υμνων οπου απαγγελει ο ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ, και οπου ο μαθητης, ακομη και εν τη εκτελεσει του ισου, ΣΠΟΓΓΙΖΕΙ τον ΤΡΟΠΟΝ προσευχης ΑΞΙΟΝ ΜΙΜΗΣΕΩΣ


την θεολογιαν οπου ο [B]ΑΝΘΡΩΠΟΣ==ΠΡΟΣΩΠΟΝ ==χρειαζεται την ΓΑΛΗΝΗΝ [/B] οπου του χαριζει η ψαλμωδησις και ΟΧΙ ΘΑΥΜΑΣΜΟΝ Προτεσταντικης ΣΥΜΦΩΝΙΚΗΣ η Μουσουλμανων μουφτιδων η Ιταλικων Bel κανταδωρων μετα φωνητινικων ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ αεροβασιων


ΑΥΤΗΝ την θεολογιαν [B]ΕΦΥΛΑΤΤΕ και ΔΙΕΔΙΔΕ [/B] η Εκκλησια μας αλλα, εν τη οικονομια αυτης, αφηκε τους #εφευρετες# καθε μουσικης #μοδας# να τα λεγει #κατ εμπνευσιν τε και βουλησιν#


Αυτην δε την την θεολογιαν [B]θελωμεν απολεσαι, δυτικω τω τροπω[/B], ΕΑΝ ΔΕΝ την ΕΦΑΡΜΟΣΩΜΕΝ αντιμετωπιζοντας οτι της ειναι ΑΛΛΟΤΡΙΟΝ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ εντος του εκκλησιαστικου χωρου και, πιο συγκεκκριμμενος, εντος του αναλογιου



Δυστηχως, η υμνολογια της εκκλησιας μας εχει πεσει σε χερια #μοδιστωρων#

Με τους ιερους υμνους.
==αλλοι γραφουν καλαντοειδες συνθεσεις,
==αλλοι πολυφωνικες
==αλλοι υφεσο διεσο ελκτικες
==αλλοι συμφωνικες
κοκ=


και καποιαν ημεραν θα αντικαταστουν καποιες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, ανα των ΑΙΩΝΩΝ διεπλευσαντων, παραδοσεις, αι οποιαι ΕΝΤΑΧΘΗΣΑΝ εν τη Εκκλησια διοτι ητο ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ορθες και οχι μονον #ακουστικως# γοητευτικες



Επανερχομεθα παντοτε εις τα ΙΔΙΑ αιτια, τα αιτα της [B]ΓΟΗΤΕΙΑΣ[/B] δηλαδη της [B]ΥΣΤΕΡΕΙΑΣ[/B]

Εαν η εκκλησια κατα καιρους επετρεψε καποιες νεες #τασεις# οστε να #ελξει# το ποιμνιον, [B]ΟΥΔΕΠΟΤΕΣ υπερισχυσε[/B] η ΓΟΗΤΕΙΑ

δηλαδη

ΟΤΙ /#νεον# εισηχθη ητο ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΝ με την την θεολογιαν οπου ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ==ΠΡΟΣΩΠΟΝ




Με την ΓΟΗΤΕΙΑΝ, α ανθρωπος ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ο ιδιος αλλα και τον αντιλαμβανονται οι συνανθρωποι του ως [B]ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΝ[/B]





Δι αuτο και η εκκλησια θα επρεπε να αντιμετωπισει [B]ΕΓΚΑΙΡΩΣ και ΕΝΕΡΓΩΣ[/B] το #Ζακυνθηνον υφος# αλλα [B]και[/B] την Σιμωνοκαραιτικην #Μεθοδον#, υπογραμμιζοντας οτι [B]ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΙΝ εντος της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ [/B] διοτι ΔΕΝ εκφραζει αλλα μαλλον[B] ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΕ[/B]

την

[B]ΜΙΑΝ[/B]

Θεολογιαν της ορθοδοξου εκκλησιας

[CENTER]οπου [B]Θεος γινεται ανθρωπος [/B][/CENTER]

και

[B][CENTER]ανρθωπος γινεται ...... θεος[/CENTER][/B]


τουτεστην

την [B]θεολογιαν[/B] του [B]ΑΝΘΡΩΠΟΥ[/B] ως [B]ΠΡΟΣΩΠΟΝ[/B]

Aucun commentaire: