mardi 18 mars 2008

Μιμησις Ιακωβου == Πριγγος Στανιτσας Τσολακιδης

Μιμησις Ιακωβου == Πριγγος Στανιτσας Τσολακιδης

Ευχαριστω θερμως Κωνσταντινε δια το μηνυμα ςου

Οπως βλεπεις, ειμαι και φανατικως περι των ονοματωαν, και, θελεις δεν θελεις, η λεγης ΜΙΜΗΣΙΣ ΠΑΛΙΝ θα γραφθει !!!

Πιστευω οτι πρεπει να τιμαμε τα ονοματα των Αγιων και να τα γραφομε ΟΛΟΚΛΗΡΑ ωστε να τους ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ κατ οναμα, [B]αγωνα [/B]και βιωμα

Εχεις δικαιο με οτι γραφεις δια μιμησιν και καποιαν υπερβολικην χρησιν, αλλα εν τω αναλογιω ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΝΟΜΑΙ και ΣΥΝΔΙΑΖΩ αυτα οπου Θελω εαν ψαλλω μονος

¨Με χορον ομως, χρειζεται ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΙΣ ορισμενων πραγματων, διοτι, εως την ση,ερον, δεν εχω καποιον με τον οποιον να συμψαλλω δια να περασωμεν χορωδιακως εις ανωτερα επιπεδα σρησεως ολων των παραγοντων της ψαλτικης οπου αναφερα αλλου

Πρσωπικα θρωρω οτι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ χορψδια του ΚΟΣΜΟΥ ειανι η ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΚΟΠΤΙΚΗ χορωδια του Πατριαρχειου τους

Τους ακουσα δυο φορες εδω εις την Γαλλιαν και ητο ΑΨΩΓΟΙ


Θα μου πεις οτι δεν απαντω εις την ερωτησιν σου!!!!

Κατι εχουν, ομως, ολα αυτα τα στοιχεια με το θεμα

Ο Τσολακιδης εμαθε ΜΙΚΡΟΣ διπλα απο τον Ιακωβον =εγινε ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟ == εμιμηθηκε == αλλα με τον ορον ΜΙΜΗΣΙΝ δεν εννουμε ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ, εννοω απλως κατι ΠΟΛΥ παρομοιον και πολυ ΟΜΟΛΟΓΟΝ ως προς το Προτυπον

Εκαμνε που και που και μερικα του Βινακη τον οποιον βεβαια εγκωμιαςζει ο Βουδουρης

Υστερον, ομως, ΑΦΗΣΕ την ψαλτικην,,,, εψαλλε σποραδιακως< Αλλα, και χαριν εις την σχεσιν μας, αρχησε να τα ξανα ψαλλει ολα, και ουτως συν τω χρονω, επροσπαθησα να καταλαβω ΤΙ ΕΙΝΑΙ το υφος

το υφος #μανθανεται# μου ειπε == ακουε και μανθανε

Αργοτερα ακουσα και τον Πριγγον και, συν τοις αλλοις, καποια λειτουργικα και Χερουβικα του ===Τα χερουβικα =ολιγον τι διαφορετικα εν συγγρισει με τον Τσολακιδην =δεν εχεις παρα να ακουσεις το Θεοτοκε Παρθενε του Τσολακιδη και να το συγγκρινεις με το του Πριγγου


Δι αυτο λεγω οτι οσον αφορα τα λειτουργικα και κατι αμενιδιστκα, ο Πριγγος ΔΕΝ εψαλλε τα του Πατριαρχειου


Αυτα βεβαια, οταν σαν παιδι τα ειχα πρωτακουσει, μου αρεσαν


Αλλα ,όλις ακουγα τον Τσολακιδην να μου λεγει ΣΟΒΑΡΑ μαθηματα, ελεγα μεσα μου =ειναι το κατι ΑΛΛΟ αυτο == ειναιι ΣΟΒΑΡΟ , ΔΕΝ εχει φιγουρες

Ο Πριγγος, ειτε το θελομεν ητε οχι ητο ολιγον τι φαλτσος =απο νεος ετρωγε #αγγονιες#απο τον Ιακωβον

Ο Ι[B]ακωβος[/B] ΔΕΝ εχανε βασιν =ητο ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΝ == τετοιον ΥΨΟΣ [B]δεν[/B] θα το φτασει κανεισς == αλλα εφθασε εκει με ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ [B]και ΥΠΑΚΟΗ και ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ[/B]

Ο Πριγγος ΔΕΝ εκαθησε διπλα του πολλα χρονια == αλλα ειχε ΦΟΒΕΡΑΝ ΜΝΗΜΗΝ και αυτο τον εβοηθησε να διατηρησει ΠΟΛΛΑ και ας ΜΗΝ τα εδιδαχθηκε εκ του μηδενως απο τον Ιακωβον οπως ο Τσολακιδης


Αργοτερα ερχετε και ο [B]Στανιτσς[/B]=καλλικελαδος αλλα και [B]ΤΕΧΝΙΤΗΣ[/B] ,,,, [B]ΜΕΓΑΛΟΣ [/B]τεχνιτης
Δηλαδη, εσκεφθηκε λιγακι σαν ΗΥ = ακουγε =ΑΝΕΛΥΕ και προσπαθουσε δια μεσου ΑΝΑΛΥΣΕΩΣ = σαν να εγγραφε στο μυαλο του μιαν πολυ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΝ γραφην = ωστε να μιμηθη τον Πριγγον


Εδω διαφοροποιω την ΜΑΘΗΣΙΝ του Τσολακιδη και του Πριγγου ΔΙΠΛΑ απο τον Ιακωβον δια ορισμενα χρονια ΧΩΡΙΣ #συστηματικοποιησην# =δηλαδη UNCONSCIOUS = Α[B]ΣΥΝΑΙΣΘΗΤΟΣ[/B] μιμησεως εναντι της [B]ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑΣ[/B] αλλα #[B]τεχνικης[/B]# μιμήσεως του Στανιτσα πχ =εδω καμνει τριγοργνον, εδω παρεστιγμενον, και παει λεγοντας δηλαδη CONSCIOUS = [B]ΣΥΝΑΙΣΘΗΤHΣ[/B] μιμησεως



Η ΜΙΜΗΣΗ του ητο ολιγον τι #μηχανικη# δηλαδη καμνει ΠΟΛΛΟΥΣ λαρυγγισμους, ΠΟΛΥ περισσοτερους απ οτι θα εκαμνεν ο Πριγγος =Εκτος απο τους αμανεδες του στο Τριαδι =

[B]ΑΜΑΝΕΣ[/B] ειναι να καμνεις [B]πολυπλοκους [/B]αλλα ΝΕΥΡΙΚΟΥΣ =δηλαδη [B]χρονικως ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΟΥΣ λαρυγγισμους [/B]ΕΝΑΝ μετα τον αλλον =[B]ΔΙΑΔΟΧΙΚΩΣ[/B]
-
εναντι

[B]ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΕΙΟΝ[B] ειναι να καμνεις [B]πολυπλοκους [/B]αλλα [B]χρονικως :ΑΡΑΙΩΜΕΝΟΥΣ[/B] λαρυγγισμους ΕΝΑΝ μετα τον αλλον =[B]ΔΙΑΔΟΧΙΚΩΣ[/B] 5πχ Μυλωνης, Αηδδονιδηςμ κτλ


[B]ΧΛΥΜΗΤΡΙΣΜΑ[B] = ειναι να καμνεις τον ιδιονΝΕΥΡΙΚΟΝ =δηλαδη χρονικως ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΟΥΣ λαρυγγισμους εν επαναλυψι =πχ π Διονυσιος Φυρφηρις =[

λοιπον εκτος απο τους αμανεδες του στο Τριαδι, εκαμεν καπου παντου μίκρο λαρυγγισμους

χχ εις τα καταληξεις ας πουμε του ΠΡΩΤΟΥ ηχου =καταληγεουν ο Ιακωβος και ο Πριγγος εις τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ φθονγγον ΠΑ, τον οποιον κρατοθυ, ΧΩΡΙΣ να περασοθν απο τον ΝΗ με #τριλλια#

ΣΠΑΝΙΩΣ να το καμνει ο ΠΡΙΓΓΟΣ

Ο Στανιτσας το καμνει ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΩΣ οπως και οσοι τον μιμουνται

Τον ειχα ακουσει αρκετα τον Στανιτσαν, ειδκα καποιες ηχογραφησεις απο το Πατριαρχειον οπου μου ειχε δωρησει ο μαθητης του και φιλος Αθανασιος Παιβανας και τις οποιες εχω δωσει εις στο Αναλογιον == ευρησκονται εις την ιστοσελιδαν του Στανιτσα


Ως καλος τεχνιτης, ομως, ητο [B]ΑΨΩΓΟΣ εις τα διαστηματα [/B]==πχ ΩΡΑΙΟ και ΜΕΓΑΛΟ το ΝΗ ΠΑ , και το ΔΙ =ΚΕ, [B]ΣΩΣΤΟΤΑΤΗΝ [/B]τετραφωνιαν του Πα ΚΕ

και οχι τα Αθηναικα του Ωδειου τις ιδιας εποχης =πολλακις [B]ΔΥΤΙΚΟΝ Πα Κε [/B]== πχ η χορωδια των δισκων ΖΩΗΣ, εις τους οποιους συμμετησχε και ο Θειος μου Γεωργιος Ξηροδημας =ημουν και μαθητης του Πατερα του =Νικολαον Ζηροδημαν =εξαδελφος της μητρικης μου μαμης

Οταν καποιος ψαλλει ΑΣΥΝΑΙΣΘΗΤΟΣ α =Πριγγος απεναντι απο εναν καλλιφωνον τεχνιτην ο οποιοσ ψαλλει ΣΥΝΑΙΣΘΗΤΩΣ, εννοειτε οτι ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΤΕ ο πρωτος, διοτη του φαινεται οτι ακουγει ενα ΡΟΜΠΟΤ

Και ο Στανιτσας ειναι ΡΟΜΠΟΤ σε ορισμενα


Πολλακις ερωτουσα τον Τσολακιδηεν =παππου, ΠΟΙΟΣ ψαλλει εστω και λιγακι σαν τον Ιακωβον
Απαντησις =
Πριγγος =ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ μαθητης του Ιακωβου == ενω θεωρω οτι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ μαθητης ητο ο Τσοαλκιδης διοτι εμαθε εκ ΜΗΔΕΝΟΣ απο τον Ιακωβον =απο το Πα ΒΟθ Γα ΔΙ δηλαδη

Περιστερης

Χρυσανθος

και σε μερικα ο Παναγιωτιδης

Υπηρχε κι ενας αλλος, εισ την Θεσσαλονικην με #απλο ονομα#

Επηρα το βιβλιον του >> δεν θυμαμαι το ονομα του ===εποχης 1950 με καταλογον ΟΛΩΝ των ψαλτων των εν Ελλαδι τοπω =εις την εισαγωγην =Ιακωβος και στο μεσον του βιβλιου ο συγγραφεας με τον Πριγγον

Το ειπα τα ονοματα ενα ενα<<< ΔΕΝ το ευρηκαμε

Αυτος ο ψαλτης με το #απλο# ονομα ητο ο ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟΣ ολων μου ειπε

Υστερον τον ερωτησα δια τον Στανιτσαν ===οχι

Στα επτα χρονια οπου τον εγνωρισα του εθεσα την ερωτησιν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ $ φορες

Εις την τελευταιαν φοραν εσταματησε εισ τον δρομεν, με εκοιταξε στα ματια και μου ειπε κατηγοριματικα =Οχι ,,,, δεν εχει καμμιαν σχεσιν ο Στανιτσας με τον Ιακωβον

Οταν το 1986 ,ου επροτεινε ο Αθαν Παιβανας να οργανωσει καποιαν συνατησιν με τον Στανιτσςν, διοτι #ΚΑΤΙ θα εμαθαινα, ΚΑΠΟΙΑΝ ωφελειαν θα ειχα#, ενθυμηθηκα τον Τσολακιδην και απηντησα =#οχι, ευχαριστω. εχω διδισκαλον, δεν χρειαο,αι αλλον#

Ειχα καταλαβει οτι ΩΡΑΙΑ μεν τα ελεγε ο Στανιτσας, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ αλλα καπως ΔΕΝ αντιχουσαν οπως του Τσοαλκιδη

Ητο η ΠΡΩΤΗ φορα οπου αρνηθηκα ν ακουσω συμβουλην εμεπιρου και σωστου ψαλτου

Και δεν το εχω μετανοιωση διοτι η παιδαγωγησις του Ιακωβου δια μεσου του Τσοαλκιδη ητο ΑΛΛΟ πραγμα


Οταν φωναζω και διαλαλω εναντι του Καρα, δεν ειναι μονον επειδη προκειται δια τον Καρα, αλλα επειδη ΟΤΙ εχει να καμνει με πολλην ΤΕΧΝΙΚΗΝ ΔΕΝ αρμοζει δια την ψαλτικην



Οι [B]πολυπλοκοι και συχνης χρησεως[/B], ###ΑΛΛ ΟΥΧΙ ΦΑΛΤΣΟΙ ωσαν του ΚΑΡΑ και ΣΙΑ### [B]ΛΑΡΥΓΓΙΣΜΟΙ του Στανιτσα [/B]ειναι [B]ΥΨΗΛΟΥ τεχνικου επιπεδου [/B],αλλα ΔΕΝ ρεει και [B]ΔΕΝ ποικιλει [/B]η μελωδια οπως με τον Τσοαλκιδην, ο οποιος καμενει ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ τεχνικους λαρυγγισμους αλλ ΕΠΛΟΥΤΙΣΕΙ το μελος χαριν εις αλλαγες ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΩΣ χρονου τις οποιες ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εγνωριζε ο Στανιτσ;ς διοτι δεν τις εκτελει== Ο Πριγγος τις εκτελει δια μνημης == και ο Τσολακιδης δια μνημης αλλα ΕΧΟΝΤΑΣ επισης προσιδορισει ΕΥΣΗΝΙΔΗΤΟΣ το ΠΟΥ και το ΔΙΑΤΙ θα αλλαξει την καταμετρησιν χρονου

Σε οσυς διαβαζουν θεωριτικα και μαθαινουν #ωδιεακα# η με μεθοδους# ολα αυτα τα οπια γραφω ισως να τους φαινονται #κινεζικα# == δυσνοητα και εξωγηινα

Τα μυστικο της καταμετρησεως χρονου το κατειχε ΜΟΝΟΝ ο Ιακωβος, και δυστυχως ΔΕΝ μας το αναφερει ο Βουδουρης ετσι ακριβως οπως το περιγραφοω αλλου, διοτι δεν εμαθε εκ του Μηδενος διπλα απο τον Ιακωβον == αναφερει ομως την ΠΟΙΚΙΛΙΑΝ, και οτι ΟΛΕΣ οι ΔΙΑΡΚΕΙΕΣ χρονου ΔΕΝ εσεβοντο ΟΠΩΣ ητο γραμμενες =δηλαδη =οπως της εψαλλαν ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ τον Ιακωβον


Οσο δια ενα η δυο διαστηματα =ειανι το φημισμενο Κε εις το #Τον δεσποτην3 οπου ψαλλει πιο πανω τον Κε εις το Πατιραρχειον οπως ο Ιακωβος και ο Πριγγος, και χαμηλοτερον εις την Αθηναν

οταν με ακουσε ο Λυκ Αγγελοπουλος =διοτι οίλησαμε και περι βαρεωσ =μοθ ειπε #δεν τον εκτελεις χαμηλα οπως ο Στανιτσας# Ποθ να ηξερα τοτεσ οτι ηοτ #ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ζητημ# αθτος ο #εν Αθηναιαι χαμηλευσας Κε του Στανιτσα#...

Δεν νομιςω να ακουσα ποτεσκατι το ΣΟΒΑΡΟΝ ως φαλτσο διατημα απο τον Στανιτσαν

Στα διαστηματα ειναι Ιακωβος ΅οσο με αφορα

Το συμπερασμα ειναι οτι εις την πολην ΟΛΟΙ εψαλλαν ΣΩΣΤΑ διαστηματα και με ΚΑΛΟΝ χρονον =Λεβεντικα

Εκαι οπου εδιεφερε το Πατιραρχειον ητο εις την χρησιν ΣΥΝΤΕΤΜΗΜΕΝΝΟΝ μελωδικων τυπων και εις την αλλαγην ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΩΣ χρονου

ολα αυτα βεβαια, εξ ενος και ιδιου παπυρου, ηδυναντο να ψαλλουν ΜΕΓΑΛΗΝ ποικιλιαν παιζοντας με τους εγηςμ επι το πλειστον ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ παραμετρους

ΠΟΙΟΝ μελωδικον τυπον =μιας η αλλης ρυθνμικης εμφασεως5επεκταμμμον
Ποιν ΧΡΟΝΟΝ
ποιαν ΧΡΟΝΙΚΗΝ αγωγην
ποιαν ΕΛΞΙΝ







Περι ΡΥΘΜΙΚΗΣ εμφασεως εις την ΣΥΝΘΕΣΙΝ και ΟΧΙ εις την εκτελεσιν, να ευρεις ΟΤΙ δυναααι απο τα τροπαρια =ΑΝΤΙΦΩΝΑ Μεγαλης Εβδομαδος και να συγκρινεις ΠΟΣΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΧΡΟΝΟΥ χρησιμοποιυνται δια ΚΑΘΕ συλλαβη


Ελπιζω να μην σε εκουρασα

καπως συνηθιζω να γραφω Ελληνκα, αλλα αρχιςω να καμνω λαθοι τυπογραφηκα εια τα Αγγλικα και Γαλλικα !!!

Εδιωρθωσα και εδωσα και δυο λινκς παραπανω εις το προηγουμενον μυνημα =Γαμος της αδελφης μου, == να τ ακουσεις ΜΕΤΑ την Τεσσαρακοστην, σε παρακαλω


Ευχαριστω δια το οτι εδιαβασες προσεχκτικα οτι εχω γραψει

Γεωργιος

________
888888888888_
8888888888888_
Αγαπητε Πασχαλη == Βυζαντινό χορός"Αγιοσοφίτης"

[QUOTE]=Πασχάλης;4191][/QUOTE]

[QUOTE]Ποιός σας είπε ότι η μέθοδος Καρά κάνει θαύματα και σε μεταμορφώνει σε ψάλτη?μην τα μπερδεύετε και μην τις λογαριάζετε τέτοιους "τσαρλατανισμους".[/QUOTE]

Εαν δεν βγαζει ΨΑΛΤΕΣ, τοτες ΤΙ θεσιν εχει εν τη ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

[QUOTE]Αλλού είναι η προσφορά του δίτομου αυτού έργου το να ξέρεις τι ψάλλεις και όχι απλά να παπαγαλίζεις την προφορική παράδοση.[/QUOTE]

Να μου υποδειξετε, παρακαλω, ΕΝΑ σημειο οπου ομιλω περι ΠΑΠΑΓΑΛΙΑΣ χωρις γνωσεις< ΜΙΜΗΣΙΣ διδασκαλου εννοει εαν ο διδασκαλος διαβαζει ψαλτικην, τοτες θα τον ΜΙΜΗΘΩ εις το διαβασμα, και οταν ΑΠΠΑΓΓΕΛΕΙ, θα τον μιμηθω εις την απαγγελειαν, και οταν στεκεται ΑΚΙΝΗΤΟΣ εν τω αναλογιω, θα στεκομαι κι εγω ακινητος, και οταν ΣΥΝΘΕΤΗ μελωδιαν, θα μαθω να συνθετω οπως αυτος

Εννοειτε, δηλαδη, οτι υπαρχει ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ και ΥΠΑΚΟΗ εις τον ΔΙΔΙΑΚΑΛΟΝ

Εγω λεγω οτι οι #γνωσεις # οπου προσφερει ο Καρας ΔΕΝ αρμοζουν δια ΨΑΛΤΙΚΗΝ, κι οτι οσοι εζησαν ΠΡΙΝ αυτου ΔΕΝ ητο χαμηλοτερου διανοητικου επιπεδου απ αυτον

Εαν ΔΕΝ μας αφησαν ΛΕΓΕΩΝΕΣ μακαμίων κλιμακων, ητο ΣΟΦΟΙ, διοτι ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΗΧΟΥΣ = modality και οχι ΤΡΟΠΟΥΣ και ΜΑΚΑΜΙΑ με ΣΤΑΘΕΡΑ διαστηματα και ελξις δια ΟΡΑΓΑΝΟΠΑΙΧΤΕΣ ΑΨΥΧΩΝ κλαπατσιμπανων





[QUOTE]
Και τα δύο μαζί και γραπτή(διά το βλέπειν)και προφορική(διά το ακούειν)και να είστε σίγουρος ότι έχει δοκιμαστεί σε αρκετά άτομα και έχει βγάλει καρπούς άξιους αν και δεν πρόκειται για μια άλλη και διαφορετική μέθοδος.[/QUOTE]

Αυτο ειναι ΠΟΛΥ ενδιαφερον< Εαν προκειτε δια λογου σας, βαλατε μου ενα ακουστικο ΔΕΙΓΜΑ υπογραμμιζοντας κατα ΠΟΙΑΝ προφορικην παραδοσιν το εκτελειται
Εφ οσον εχετε εις το εικονιδιον σας καποιον μοναχον, μηπως προκειται δια Αγιοριτικον; Ας το ακουσωμεν



Εαν οχι ιδικον σας ηχητικον δειγμα, καταθεσατε παρακαλω ΑΛΛΟΝ εξ αξιων καρπων# προελευσεως

Εαν η #ΜΕΘΟΔΟΣ# δεν ητο #διαφορετικη# ΔΕΝ θα εγινοταν ΤΕΤΟΙΟΣ πολεμος εναντια της

[QUOTE]Και συγχωρέστε με αλλά αυτό δεν είναι μουσικολογία γιατί δεν ασχολείται με θεωρίες ρίζες τετραγωνικές και μαθηματικά αλλά το πως να γινώσκεις τα ψαλλόμενα.[/QUOTE]


Μουσικολογια ειναι να διαβαζει κανεις παπυρους και να γραφει σε Μουσικολογικα περιοδικα, να γραφει και καποιο βιβλιο που και που και, ουτωσ, να βγαζει το ψωμακι του


ΨΑΛΤΗΣ ειναι εκεινος οπου ΑΠΟΔΙΔΕΙ κατι το οποιον να ειναι μία ΣΥΝΕΧΕΙΑ καποιας ΚΟΙΝΗΣ προσευχης

ΟΤΑΝ του πουνε οι δασκαλοι του οτι ΕΚΑΤΑΛΑΒΕ, εαν θελει, υστερον, καθετε και αναλυει δυο πραγματα με μαθηματικα κτλ [B]εαν[/B] εχει τις πρεπουσες γνωσεις

Εαν #ετελειωσε# #νομικην# [B]χωρις[/B] να παρει διπλωμα, οπως ο Καρας, εννοει οτι Η ειναιι ασχετος επι του θεματος η οτι δεν ΔΕΧΕΤΑΙ να το ελξει ανωτερος< Εν παςη περιπτωσει, [B]σοφοτερον[/B] θα ητο να[B] μην[/B] τα βαζει με την #φυσικην# και την ψυχοακουστικην καποιων ΚΛΙΜΑΚΩΝ, χωρις να εχιε αποδειξει ΕΣΤΩ ΪΑ φορα εις την ζωην του οτι ΔΕΧΕΤΑΙ κρισιν και διορθωσιν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ διδασκαλου

ΑΥΤΟ ηδυναμεθα να θεωρησωμεν ως τσαρλατανισμον, και οχι αλλο πραγμα



[QUOTE]
Στην μουσικολογία άλλο ονομάζουμε μουσικολογία μην τα συγχέετε με τέτοιες γενικότητες.[/QUOTE]


Οπως και ειπα =εις την ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑΝ, οτι θελει λεγει κανεις και βγαζει το ψωμακι του = #Στην μουσικολογία άλλο ονομάζουμε μουσικολογία# Τι αλλο δηλαδη ονομαζωμεν #μουσικολογια# εν τη#μουσικουλογια# ; Τετοια επιχειρηματα υπαρχουν εις διανοητικα, φιλοσοφικα πειραματα =ειδα αυτο οπου δεν ειδα, διοτι άλλο ονομάζουμε αυτο που ειδα κτλ

Μα την αληθεια, ομως, [B] ΠΕΡΝΑΕΙ [/B]εις την μουσικολογιαν !

[B]ΔΕΝ [/B]περναει παντως εις την ψαλτικην



Εις την ΨΑΛΤΙΚΗΝ υπαρχει ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ο οποιος ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ =#τι ειδες, παιδι μου; δια να ειδω κι εγω τι ειδες#




[QUOTE]Αλλά επειδή δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω για την μέθοδο Καρά σταματώ εδώ.[/QUOTE]

Μην ανησυχητε, το φορουν εχει ΠΑΡΑ πολλους αρμοδιους της #μεθοδου# και με την ελλειψην μιας εκτενεστερας απαντησεως εκ μερους σας δεν πιστευω να αδικειται η #μεθοδος# Καρα


8888888
8888888
[QUOTE=kostaeri;4204]
GKM

Κωναστανιτνε

Εκαταφερες ν ανοιξεις και τα υπολοιπα αρχεια χαριν εις την #μεθοσον# οπου #επροσιδωρησα3;

Λοιπον, διαβαζω και απαντω




KM


GKMΠρσωπικα θρωρω οτι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ χορψδια του ΚΟΣΜΟΥ ειανι η ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΚΟΠΤΙΚΗ χορωδια του Πατριαρχειου τους

Τους ακουσα δυο φορες εδω εις την Γαλλιαν και ητο ΑΨΩΓΟΙ

Κ¨Μ
[B]Για τη χορωδία του Στανίτσα τι γνώμη εχεις? [/B]


Χρονο κτλ ΑΨΩΓΟΙ
Αλλα τα περισσοτερα τα εχοθσιν ορθως αναλυσςι ο Shota G kαι ο Δημητριος Κουμπαρουλης

Δεν θα επεκτανθω εις τα τεχωικα, αλλα εις τα ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ =

ΕΦΕΡΕ ΔΥΤΙΚΟ πνευμα εις την χορωδιαν μα τα κοψηματα, το εναλλασωμενον ισον, κτλ

ΕΝΑ ειναι το ισον, και οτι υπηρχε και δθτερον ισον, σε καποιες περιπτωσεις μου το ειπεν και ΕΔΕΙΓΕΝ ο Τσολακιδης και τα εχω αναφερει εις τα περι Χρονου αλλα εις τα περι ΙΣΟΥ

Εαν και σε αθτο εχοθν δικαιον οι Σιμωνοκαραιες, δυτικοποιουν βεβαιε και αθτοι εια ΑΛΛΟΥΣ πραμετρους =λαρυγγισμους, ελγεις, πεταγματα και ανατιναγματα κτλ

λοιπον, ΟΘΤΕ ή ία ΟΘΤΕ η αλλη παραταξη εφερε ΠΙΣΤΑ αθτο οποθ εγινοταν εις το Πατριαρχειον σε ΜΕΓΕΛΑΕ ακολουθειες


Τη χορωδιαν του Καρα =Μεγ Εβδομαδαν την ακοθσε μα τον Τσολακιδην, αλλα και αλλες =Καραμανη κτλ

και εδειχνε τι εκαμνε ο ιδιαο ωσ Πρωτοκανοναρχος αλλα και ισοκαρατης




ΓΚΜ παλαιο

λοιπον εκτος απο τους αμανεδες του στο Τριαδι, εκαμεν καπου παντου μίκρο λαρυγγισμους


ΚΜ
[B]αυτο είναι κακό? ακούγονται υπερβολικοί? γιατί κατά τη γνώμη μου ό,τι κάνει είναι μέσα στο χρόνο ούτε γίνεται έντονα.[/B]

ΜΕΣΑ στο χρονο εναι ΚΑΙ οι αμάνεδες των τοθρκων, ΚΑΙ τα επιτραπεζια οπουυ τραγουδαει η θεια μου Αγγελικη Κωνστα Μικαλακη == μετα το Πασχα θα βαλω το λινκ = αλλα κα ΚΑΙ τα χλυμητρισματα του π Διονυσιου Φυρφ

Το θεμα εδωΔΕΝ ειναι ο ΧΡΟΝΟΣ, αλλα ΠΟΣΑ γινονται ΜΕΣΑ σε πιαν μοναδαν χρονου και κατα ποιαν επαναληψιν

Μυριοβολλα ΔΕΝ χρειαςεται η ψαλιτκη



ΓΚΜ π

εις τα καταληξεις ας πουμε του ΠΡΩΤΟΥ ηχου =καταληγεουν ο Ιακωβος και ο Πριγγος εις τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ φθονγγον ΠΑ, τον οποιον κρατοθυ, ΧΩΡΙΣ να περασοθν απο τον ΝΗ με #τριλλια#

ΣΠΑΝΙΩΣ να το καμνει ο ΠΡΙΓΓΟΣ

Ο Στανιτσας το καμνει ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΩΣ οπως και οσοι τον μιμουνται


ΚΜ
[B]όσοι τον μιμούνται σπάνια το πετυχαίνουν όπως ο Στανίτσας... συνήθως το τονίζουν πολύ. Αλλά κ ο Στανίτσας το κανε περισσότερο στην Αθήνα κ οχι πατριαρχείο[/B]

ΓΚΜ

Το ειχε κολλησει κι εμεναν καποια εποχη

ΤΟ ΕΚΟΨΑ ομως, διοτι ΔΕΝ ειναι παραδοσιακονμ ΟΣΟ και εντεχα να το καμνει ο Στανιτσας….




ΓΚ¨π


Οταν καποιος ψαλλει ΑΣΥΝΑΙΣΘΗΤΟΣ α =Πριγγος απεναντι απο εναν καλλιφωνον τεχνιτην ο οποιοσ ψαλλει ΣΥΝΑΙΣΘΗΤΩΣ, εννοειτε οτι ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΤΕ ο πρωτος, διοτη του φαινεται οτι ακουγει ενα ΡΟΜΠΟΤ

Και ο Στανιτσας ειναι ΡΟΜΠΟΤ σε ορισμενα

[B] σε τί ειναι ρομπότ? αφού είπες ότι στα διαστήματα είναι άψογος. μπορείς να μου εξηγήσεις?
[/B]


ΓΚΜ


Εαν ΔΕΝ παρεισ του Παραμετρους οπως τους εχω κατανομησει, ΔΕΝ θα βγαλεις ακρη
Δηλαδη ΑΛΛΟ λαρυγγισμοι, ΑΛΛΟ διαστηματα, ΑΛΛΟ ΚΑταμετρησις Χρονου, ΑΛΛΟ χρονικη Αγωγη, ΑΛΛΟ τοποθετησις γωνης, ΑΛΛΟ λυψις σρονου

κτλ

ΑΥΤΑ, εως τωρα ΔΕΝ τα εχει ανλυσεις κανεις, και ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ οτιμ χθρις και παραδειγματα ΕΙΚΟΝΟΣ απο φασματογραφον, ειανι αρκετα δυσνοητα δια πολλους<

Παντως, ΔΕΝ τα ειδα ΠΡΩΤΟΝ σε φασματογραφον =ου τα ειπαν ορισμενα καποιοι ΑΛΛΟΙ, εΒΑΛΑ κι εγω τα δικα μου, και σε οσους δειχνω πεντε πραγματα ετσι αφιλοκερδες δια τηλεφωνουμ οταν τους δινω το παραδειγμα, καταλαβαινιυν ΑΜΕΣΩΣ και ΔΕΝ χανομεν Χρονον

Δηλαδη ΟΤΙ εφαγα ΠΟΛΛΑ χρονια να ΜΑΘΩ τα εχω οργανωσει σε κεφαλαια δια να διθκολυνω την ΑΚΟΗΝ και , βεβαιως,,, ερχετε η βομβα,,,,,, την ΜΙΜΗΣΙΝ!





Ακουσε την Μεγαλην Δευτεραν οπου ψαλλουν μαςι ιδε ιστοσελιδαν Πριγγου

ΧΡΟΝΟΣ και διαστηματα ΑΡΙΣΤΑ

ΑΚΟΘΣΕ ομως ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΥΣ λαρυγγισμους καμνει ο καθ ενας

Ελπιζω τοτες να καταλαβεις τι εννοω



ΓΚΜ π
Περιστερης

Χρυσανθος

και σε μερικα ο Παναγιωτιδης



ΚΜ
[B]αυτοί μοιάζουν στον Ιάκωβο? [/B]


ΓΚΜ
ΠΡΙΝ ακοθσω τον Ιακωβονμ ηθελα να γνωριζν ΠΟΙΟΙ του εμοιαςν ΛΙΓΑΚΙ
Δεν επροσθεσες και καποιον #αγνωστον# οπου αναφερα
Αλλα εις την σελιδαν του Πριγγουμ λκατω κατωμ ειναι ενα =ψεθδτο πριγγος =ΟΧΙ ο Σοθρλατςημ μα ΑΛΛΟΣ
Αθτοσ μοιαςει σε πολλα με τον Τσολακιδην

Ισως να ητο αυτος ο οπποιος εμοιςε με τον Ιακωβον


Ο Περιστερης επερασε κι απο το χωριο της μητερας μου =Βρονταμας Λακωνιας επι κατοχης και εψαλλε και τον ακουσαν οι παλαιοι =και οταν εψαλλα κι εγω, μου ειπαν στιν πλατειαν #Μας θυμησες τον μπαρπα σου τον Ξηροδημα και τον Περιστερη = αλλα εχεις κατι που κυλαει καπως καλυτερα #

Δηλαδημ δεν εχει αποτομες παυσεισ κτλ

Τον Περιστερη τον απολαθσα αργοτερα δια τηλεορασεως σατελιτ πριν κοιμηθη

ητο ΑΠΛΟΣ, ορθοφωνος και ΣΟΒΑΡΟΣ

σε κατι διαστηματα γινεται να σχολιασςι κανεις, οπως και του Κων σταντινου Κατσοθλη = εφεχαςσ να ειπω οτι κι αθτον τον ακουσε ο Τσολακιδη και ειπε = ΚΑΛΟΣ

και το υπογραμμιζω εγω =ΣΟΦΑΡΟΤΑΤΟΣ ο Κατσουλης, ορθοφωνος και ΣΩΣΤΟ΅στον χρονον και ιδιατερως την ΛΗΨΙΝ χρονου

Τα διαστηματα διορθωνονται με καποιν δασκαλον εαν κλινη αυχενα κανεις


Χρυσανθο δεν εχω ακουση πολυ == ο Περιστερης ειναι ΠΙΟ λεβεντης, διοτἶ ειαν ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟΣ και ΣΤΑΘΕΡΟΤΕΡΟΣ στα ΑΠΛΑ

και ΑΥΤΟ ζηταει η θρησκεια μας ΑΠΛΑ και ΣΙΓΟΥΡΑ πραγματ=το ναι ναι και το ου ου και οχι παρδαλοσυνες





ΓΚΜ π


Εις την τελευταιαν φοραν εσταματησε εισ τον δρομεν, με εκοιταξε στα ματια και μου ειπε κατηγοριματικα =Οχι ,,,, δεν εχει καμμιαν σχεσιν ο Στανιτσας με τον Ιακωβον


ΚΜ
[B]Μπορεί να είναι κι έτσι, για μένα αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν ήταν κορυφαίος ψάλτης! Να σου πω κιόλας, ότι τον προτιμώ από τον Ιάκωβο[/B]



ΓΚΜ

Απο το να προτινη κανεις καποιους αλλους, καλυτερα να προτιμει τον Στανιτσαν

Εδωσα τους λογους δια τους οποιους ΔΕΝ τον ακουγω πια

ΔΕΝ χριεαςεται να επεκτανθω

Παντως, εκτος απο τον Εθαγγελον Σφακιανακην, ΔΕΝ εχω ακουση ψαλτη να πλησιαζει τον Στανιτσαν διοτι προκειται δια ΘΥΣΙΚΟΝ ταλαντον
http://ieropsaltis.com/psalt_Sfakianakis.htm

ενω, τα του Ιακωβου ψαλλομενα ειανι θεμα ΥΠΑΚΟΗΣ, ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΩΣ και ΠΟΛΛΗΣ πολλης εργασιας και οχι τοσον θεμα φυσικου ταλαντου




ΓΚΜ π

Οταν το 1986 ,ου επροτεινε ο Αθαν Παιβανας να οργανωσει καποιαν συνατησιν με τον Στανιτσςν, διοτι #ΚΑΤΙ θα εμαθαινα, ΚΑΠΟΙΑΝ ωφελειαν θα ειχα#, ενθυμηθηκα τον Τσολακιδην και απηντησα =#οχι, ευχαριστω. εχω διδισκαλον, δεν χρειαο,αι αλλον#

Ειχα καταλαβει οτι ΩΡΑΙΑ μεν τα ελεγε ο Στανιτσας, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ αλλα καπως ΔΕΝ αντιχουσαν οπως του Τσοαλκιδη

Ητο η ΠΡΩΤΗ φορα οπου αρνηθηκα ν ακουσω συμβουλην εμεπιρου και σωστου ψαλτου



ΚΜ
[B]Μέγα λάθος! [/B]



ΓΚΜ

οχιμ δεν νομιςω
Θα ειμαι #κομπλεξαρη# ο ανθρωπος με τριγοργα και παρεστιγμενα

ΑΛΛΟ η παιδεια του Ιακωβουμ ΑΛΛΗ του Στανιτσα

Δι αυτο ο ΙΑΚΩΒΟΣ και ο Τσαλακιδησ ΡΕΟΥΝ οσοι ΧΕΙΜΑΡΡΟΙ και τα σαρρωνουν ΟΛΑ, ενω οι αλλοι ψαχνουν αερο ακροβασιες και ΔΥΤΙΚΕΣ ανιτληψεις της ψαλτικης μας τεχνης


Ο τσολακιδης εκαθησε διπλα απο τον Ιακωβον ο οποιος του ΕΠΗΡΕ χερι και του εδειξε ΧΡΟΝΟΝ και καταμετρησιν χρονου συν τοις αλλοις

ιδιας εποχης ητο και ο Στανιτσας =φεννηθεισ το 1910 == που ευρισκετο


Εν ολιγοις υπαρχουν και πολλοι ψυχολογικοι παργοντες
Ειχα γυριεσει ολοκληρον το Μοντρεαλ δια να ακουω και να μαθαινω

Οταν ομως ακοθσα τον Τσολακιδην =ειπω ΣΤΩΜΕΝ καλως στωμεν μετα φοβου !!

Εδω εχωμεν να καμνομεν με ΨΑΛΤΙΚΗΝ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ της ακουλουθεια εμαθα οτι ητο Πατριαρχικος

Εκτοτε, οπου Τσοαλκιδης εκει και Μιχαλακης

Οπως και ο ιδιος =οπου Ιακωβος εκει και Τσολακιδης


ΓΚΜ π

Και δεν το εχω μετανοιωση διοτι η παιδαγωγησις του Ιακωβου δια μεσου του Τσοαλκιδη ητο ΑΛΛΟ πραγμα


ΚΜ
[B]Μπορούσες σίγουρα κάτι να πάρεις κ από το Στανίτσα.[/B]



ΓΚΜ
Εξηγηθηκα

ΓΚΜ π
Οταν φωναζω και διαλαλω εναντι του Καρα, δεν ειναι μονον επειδη προκειται δια τον Καρα, αλλα επειδη ΟΤΙ εχει να καμνει με πολλην ΤΕΧΝΙΚΗΝ ΔΕΝ αρμοζει δια την ψαλτικην


ΚΜ
[B]Δηλαδή ο Στανίτσας δεν αρμόζει δια την ψαλτικήν? σου φαίνεται τόσο υπερβολικός? [/B]

ΓΚΜ
ναι, αθυτο λεγω, η ΥΠΕΡΒΟΛΗ απαγορευεται εις την ψαλτικην

Η ψαλτικη πρεπει να εινμαι ΑΠΛΗ, ΣΤΡΩΤΗ, ΟΜΟΙΓΕΜΕΣ και να ΕΚΛΕΙΠΙ ο ψαλλον

Ακοθσε το Μι αποστρεψης του Ιακωβοθ και βαλλε και τον Στανιταν
Μερα νυχτα η διαφορα
Βαλε και την Βυζ χορωδια ετσι, δια να την ακουσησ και κεινη

Βαλε και τους μπεκρυδες

ΕΝΑΣ το λεγει οπως πρεπει, ο ΙΑΚΩΒΟΣ
διοτι ΔΕΝ υπερβαλει αλλα και ΓΝΩΡΙ΅ΕΙ το ΑΚΡΙΒΩΣ που κατθεξηνεται και το ΠΩΣ θα ΠΑΤΗΣΕΙ σο καθε πατημα

ΑΥΤΟ ειναι ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ == οπωσ σηκωνονμαι το ποδι ΑΡΓΟΣ και με ΚΟΝΤΡΟΛ στο τσαμικο, η οπωσ σργαςεται την ποδοσφαικην μπαλαν ο Μαραντονα, ΑΥΤΟ το ΚΟΝΤΡΟΛ και η ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΙΣ απο υπερβλες ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ την ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΝ εις τονκαθε τομεα



ΓΚΜ π


Οι [b]πολυπλοκοι και συχνης χρησεως[/b], ###ΑΛΛ ΟΥΧΙ ΦΑΛΤΣΟΙ ωσαν του ΚΑΡΑ και ΣΙΑ### [b]ΛΑΡΥΓΓΙΣΜΟΙ του Στανιτσα [/b]ειναι [b]ΥΨΗΛΟΥ τεχνικου επιπεδου [/b],αλλα ΔΕΝ ρεει και [b]ΔΕΝ ποικιλει [/b]η μελωδια οπως με τον Τσοαλκιδην, ο οποιος καμενει ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ τεχνικους λαρυγγισμους αλλ ΕΠΛΟΥΤΙΣΕΙ το μελος χαριν εις αλλαγες ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΩΣ χρονου τις οποιες ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εγνωριζε ο Στανιτσ;ς διοτι δεν τις εκτελει== Ο Πριγγος τις εκτελει δια μνημης == και ο Τσολακιδης δια μνημης αλλα ΕΧΟΝΤΑΣ επισης προσιδορισει ΕΥΣΗΝΙΔΗΤΟΣ το ΠΟΥ και το ΔΙΑΤΙ θα αλλαξει την καταμετρησιν χρονου

ΚΒ
[B]αυτό, έτσι όπως το καταλαβαίνω, δε μπορώ να το δεχτώ. Δε νομίζω οτι η μελωδία δε ρέει κ δεν ποικίλει όταν ψάλλει ο Στανίτσας.

ΓΚΜ

Οπως νομιζεις


ΚΜ
Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς με τις αλλαγές καταμετρήσεως χρόνου κ αν γίνεται να μου δώσεις κ ενα παραδειγμα απο ένα κομματι για να καταλαβω. Δηλαδή, τόσο σημαντικό ρόλο παίζουν που ο Στανίτσας γίνεται μικρότερος ψάλτης απο τον Τσολακίδη επειδή δεν τις είχε?
[/B]


ΓΚΜ

Ακουσε το κοινωνικο του Ιακωβου εχεισ ελευθερον χρονον

Οταν ακουσε και το κοινωνικον οπου ψαλλω του αγιου Ανδρεου και προσπαθησε νο το μετρησεις παντου με δισυμο τρισημο τετρασημο και ΣΤΑΘΕΡΗ μοναδα

Υστερον καμεο το ιδιον με κομματια του πριγγου και του Στανιτσα,


Καποια μερα, θα βγαλω και βιντεο να σας τα δειξε

Απλως, ψαχνδ δια βιντοκαμερα κατω των 250 Εθρω, οπου να εχει και ΕΙΣΟΔΟΝ μικροφωνου με MANUAL AUDIO CONTROL =προς στιγμην ειανι ακριβες αυτες, τουλαχιστον 800 Ευρω





ΓΚΜ π

Τα μυστικο της καταμετρησεως χρονου το κατειχε ΜΟΝΟΝ ο Ιακωβος, και δυστυχως ΔΕΝ μας το αναφερει ο Βουδουρης ετσι ακριβως οπως το περιγραφοω αλλου, διοτι δεν εμαθε εκ του Μηδενος διπλα απο τον Ιακωβον == αναφερει ομως την ΠΟΙΚΙΛΙΑΝ, και οτι ΟΛΕΣ οι ΔΙΑΡΚΕΙΕΣ χρονου ΔΕΝ εσεβοντο ΟΠΩΣ ητο γραμμενες =δηλαδη =οπως της εψαλλαν ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ τον Ιακωβον




Εκαι οπου εδιεφερε το Πατιραρχειον ητο εις την χρησιν ΣΥΝΤΕΤΜΗΜΕΝΝΟΝ μελωδικων τυπων και εις την αλλαγην ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΩΣ χρονου




[B]Ειπα κ παραπανω, αν μπορεις να μου τα εξηγησεις[/B]


ΣΥΝΤΕΤΜΗΜΕΝΝΟΝ μελωδικων τυπων =ειπα, παρε τα αντιφωνα της Μεγ Εφδομ απο ΠΟΛΛΕ΅πηγες

και να προσεςγιε ΠΟΣΕΣ μοναδες ΧΡΟΝΟΥ δινει ο συντθετης εις την καθε συλλαβην == αυτο ειναι θεμα ΣΥΝΘΕΣΕΩΣ και οχι ΕΚΤΕΛΕΣΕΩΣ, και οταν η καθε συλλαβε ειχε ΙΔΙΟΝ τοθτετστην ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΟΝ αριθμον ΜΟΝΑΔΩΝ, λεγετε ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΗ ρυθμικη εμφαςις

Αθτα τα γραγει ο περιφημος χρυσανθος

ΕΑν οχι, γινεαται να εχομεν #Ρυθμοειδες# μέλος
Ολοι οι ΣΥΝΤΕΤΜΗΜΕΝΝΟΙ τουτεστη Ρυθμοειδες μελωδικοι τυποι ΔΕΝ εχουσιν καταγραπτει

ΑΚι ο καθε εξηγητης παλαιγραφεις ΠΑΙ΅ΕΙ ακριβως με αυτες τις Πιθανοτητες, και δι αθτο εχομεν Δοαξασταρειον Πετρου απο τον Κιλτζανιδην και απο τον Εφεσιον και απο τον Βιολακην =δηλαδη τον Ιακωβον, κτλ


τρια τεσσερα ιερογλυφικα των παπυρων δυναται να εξηγηθουν ποικιλοπροπος και δι αθτο ελεγε ο Ιακβςσ =εαν δεν τον εχεις ΑΚΟΘΣΕΙ τον παπυρον ΔΕΝ γινεται να τον διαβασεις τον Παπυρον

Οπωε καο ο ψαλτης Γαβριηλ εισ την Αιγυπτον ΔΕΝ ητο ικανος κα να δψσει ΣΥΓΓΚΕΡΙΜΜΕΝΕΣ πλυηροφοριεσ δια ηυποστασεις και αλλα ψαλτο ιερογλυφικα εις τον Villoteau την εποχην του 1790 επι Ναπολεοντος

Κι εγω το καταλαβαινω ΠΟΛΥ καλα. διοτι ο Τσολακιδης μου εδιδε ΔΙΑΠΡΕΣ ΣΥΝΞΕΣΕΙΣ , εαν θελεις να στο απλοποιησω, δια την ΚΑΘΕ γραμμην ΟΛΑ ΕΚ ΜΝΗΜΗΣ

Ολα αυτα τα εχω ηδη βαλει στο ιντερνετ περι ΠΡΟΣΑΡΜΩΣΕΙΣ της ψαλτικης σε ακκεσ γλωσσες =ειδε αλλα μηνυματα παρακαλω


Οδο δια την καταμετρησιν χρονου, οτι γινεται να γραψω εγραψα == η σωστη περιγραφη της χρειασεται ΚΑΙ φασματογραφο αλλα ΚΑΙ βιντεο, αλλοιως τα λογια ειναι φτωχεια

ΓΚΜ π
Ευχαριστω δια το οτι εδιαβασες προσεκτικα οτι εχω γραψει


Γεωργιος




ΚΜ



[B]Τα διάβασα αλλά δε μπορώ να πω οτι τα καταλαβα ολα.[/B]



ΓΚΜ

Εαν με βοηθησουν και ολα, δια να νην σκοτωνουμε μονος μου, θα τα καταλαβεις διοτι ειανι ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ αν και ΑΓΝΩΣΤΑ



ΓΚΜ

Ο Πριγγος, ειτε το θελομεν ητε οχι ητο ολιγον τι φαλτσος =απο νεος ετρωγε #αγγονιες#απο τον Ιακωβον


ΚΜ
[B]Τι λέει γι αυτό ο Τσολακίδης? το παραδέχεται? γιατί εμείς δεν εχουμε ακούσει τον Πρίγγο νέο. Στα τελευταία του φάλτσαρε σίγουρα. Μήπως ήταν όμως λογω ηλικίας? δεν ξέρω...[/B][/QUOTE]


ΓΚΜ
Ουτε εγω τον ακοθσα νεον =εννοειτε οτι αυτα μου τα ειπεν ο Τσαλακιδης, ΑΛΛΑ ΚΑΘ ολου προσβλητικως, διοτι τον σεβοταν τον Πριγγον
Διαβαςε το βιογραφικο του Τσολακιδη εις το ιεροψαλτης τελεια κομ δια να καταλαβεις



Γεωργιος

Aucun commentaire: