mardi 18 mars 2008

Παράθεση:
πάντως στις παραλλαγές του διακο-Διονύση δεν ακούω απλά ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΑ δίεση(έτσι στο ξεκάρφωτο κάπου κάπου) αντιθέτως αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το χρησιμοποιεί με συγκεκριμένη μεθοδικότητα γνωρίζοντας ΤΟ ΠΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ θα λεχθεί η εκάστοτε έλξη.
Θαυμαζω με τι ΕΠΙΔΕΞΙΩΤΗΤΑ περναμε απο τον ΠΛΗΘΗΝΤΙΚΟΝ
Παράθεση:
δεν ακούω απλά ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΑ
εις τον
Παράθεση:
ΕΝΙΚΟΝ

Παράθεση:
αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το χρησιμοποιεί με συγκεκριμένη μεθοδικότητα
ΚΙ ΕΔΩ ακριβως ειναο το ολο προβλημα χωρις να χρειασθη η παραιτερω αναγνωσις εγκωμιων αυτου του οποιου εδημιουργησε αυτον ακριβως τον ΝΕΟΝ κανοναν γραμματικης εις την παραδοσιακην μας ψαλτικην συν πολλους αλλους #κανονας συστηματικοποιησεως#Εν παρενθεσει, εαν ητο τοσον #συστιματικοποπιησημον# τα της ψαλτικης δεν θα τα οργανοναμε σε #ηχους# αλλα θα κρατουσαμε #τροπους# η και μακαμια, οπως ακριβως προτεινη χωρις να το πει ξεκαθαρα, η θεωρια του Καρα =διαβασατε Απαντησιν του υπερηλικου Αρχοντος Μσυσιικοδιδασκαλου Βασιλειου ΚατσιφηΑλλα ας πιασομεν τις ελξεις, την κατ εξοχην #επαναδιορθωσιν# η οποια μας #επαναφερει# εις Αγιαν ΣοφιανΛοιπον, χωρις καν ν ακουσω τον π Διονυσιον, ειμαι 100 της εκατο σιγουρος οτι εφαρμοζει πολλα και ΔΙΑΦΟΡΑ διαστηματα Γα διεσεωςΠΡΩΤΟΝ == εχω ερωτησει πριν == αυτα τα #πολλα# Γα διεσις , ΠΟΣΑ ειναι ========τεσσερα τουτεστιν απλη εως τριγραμμος διεσιςη====== μήπως ειναι και περισσοτεραΔΕΥΤΕΡΟΝΕχουν προσδιορισθει με φασματογραφο τα διαστηματα Γα διεσις του Πατρος Διονυσιου; εαν οχι, πρεπει να γινειμ και χρειαζεται ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ παρακαλωΔια την καθε διεσιν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗΣ συχνοτητος, θα δωσομεν και ΠΟΣΕΣ φορες την απηγγειλε εις το ολον μελος της Παραλλαγης(Γα διεσις)Δ01 και αριθμος αυτων(Γα διεσις)Δ02 και αριθμος αυτων(Γα διεσις)Δ03 και αριθμος αυτωνκτλΤο #Δ# εννοει #Διονυσιος#ΤΡΙΤΟΝΠρεπει να ευρομεν ======την ΒΑΣΙΝ οπου χρησιμοποιει εις την παραλλαγην του ======και να βγαλλομεν ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΣ =====ΠΟΥ ειναι ακριβως τα εξης =θα τα ονμασωμεν ΘΕΩΡΙΤΙΚΟΝ υψος =αυτο δηλαδη το οποιον θα ψαλλει το προγαμμα ΜΕΛΩΔΟΣ εαν του δωσωμεν την βασιν του Πατρος Διονυσιου==========ΒΑΣΙΣ ΔΙ = ιδια συχνοτητα με την του Πατρος Διονυσιου==========(Γα διεσις απλη)Θ========== (Γα διεσις μονογραμμος)Θ========== (Γα διεσις διγραμμος)Θ========== (Γα διεσις τριγραμμος)Θτο #Θ# σημαινει #θεωριτικη#ΤΕΤΑΡΤΟΝΘΑ γινουν οι ΕΞΗΣ συγγρισειςα=ΠΟΣΑ διαφορετικα Γα διεσι καμενι ο πατηρ Διονυσιος ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑβ = ΠΟΣΕΣ απο συχνοτητες Γα διεσι του πατρος Διονυσιου ειναι ΙΔΙΕΣ με ολες τις ΘΕΩΡΙΤΙΚΕΣΠΕΜΠΤΟΝΝα ευρητε ηχητικο παραδειγμα απ οποιον ψαλτην θεωρει απαραιτητον την χρησιν των τεσσαρων προ αναφερθεντων θεωριτικων διεσεων, δια φοβου οτι χωρις την χρησιν των, ΔΕΝ θα ψαλλει σωσταΠαρατε κι αλον ενα, αλλα της σχολης ΚαραΕυρητε ==== τα διαφορα διατηματα ΑΛΛΑ ====και το ΠΟΣΕΣ φορες τα εκτελουν Καμνατε πινακαν ως ανωθιΕΚΤΟΝιδου το νομιζω Α-== ο πατηρ Διονυσιος =χωρις να εχω ακουσει το εχητικο παραδειγμα καμενει ΣΠΑΝΙΕΣ ελξειςΒ== Οταν θα καμει ελξιν η οποια να ειναι ΙΔΙΑΣ συχνοτητος του Σιμωνοκαραΐιτη ψαλτη, αυτο θα ειναι ΣΠΑΝΙΟΓ==γ Ο πατηρ Διονυσιος θα εχει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑΝ ποικιλιαν ελξεων, Δ== Εαν ο ΕΝΑΣ μοιαζει με την θεωριαν τοτε ο αλλως δεν θα μοιαζει καθ ολουΑυτα θα τα βγαλει το προγραμμαΔια οσους εχομεν πειραν, πιανουμε τις Σιμωνοκαραιτικεσ χωροδιες απο ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ1 ==Το σχεδον ΜΟΝΑΔΙΚΟΝ υψος αυτων ==δηκαδη τον κανοναν το ΕΝΙΚΟΥ=εν αντιθεση με τα ΔΙΑΦΟΡΑ υψοι των παραδοσιακων ==Προῖν κανονας του Πληθυντικου2 == Τον δευτερον ΝΕΟΝ κανοναν του ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ τουτεστιν της ΚΛΟΝΟΠΟΙΗΣΕΩΣ του ως ανωθεν σχεδον μονοδακου =ας υποθεσομεν οτι καμνοθσισ και δυο το πολυ τεσσερα ειδη ελξεων διαφορετικου υψους3 == Τον τριτον ΝΕΟΝ κανοναν του ΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ τουλαχιτον του ενος των ανωθι υψων εν σύγγρισει με τους παραδοσιακουςΟΥΤΩΣ εχουσιν οι νεοι κανονες της ΝΕΑΣ #συστηματικοποιεμενης# #γραμματικης# της ψαλτικης τεχνης τουτεστην====ΡΟΜΒΟΤΟΠΟΙΕΙΣΙΣ μιας ΝΕΑΣ παιδαγωγησις, η οποια ====ΔΕΝ επιτρεπει την ΠΟΙΚΙΛΙΑΝ αλλα, ====αλλα, δυτικω το τροπω, θετει επαντα εντος ΘΕΩΡΙΤΙΚΩΝ καλουπιων ΑΝΤΙΘΕΤΟΝ της ΑΓΡΑΦΗΣ παραδοσεως ΙΣΟΔΥΝΑ¨ΟΥΣΙΣ εν τη ορθοδοξια της ΓΡΑΠΤΗΣεν ολιγοιςΕνικοποιησης των ελξεων και Πολλαπαλαιασις αυτων μετα των κλιμακων









πάντως στις παραλλαγές του διακο-Διονύση δεν ακούω απλά ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΑ δίεση(έτσι στο ξεκάρφωτο κάπου κάπου) αντιθέτως αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το χρησιμοποιεί με συγκεκριμένη μεθοδικότητα γνωρίζοντας ΤΟ ΠΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ θα λεχθεί η εκάστοτε έλξη.



Θαυμαζω με τι ΕΠΙΔΕΞΙΩΤΗΤΑ περναμε απο τον ΠΛΗΘΗΝΤΙΚΟΝ

δεν ακούω απλά ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΑ


εις τον ΕΝΙΚΟΝ
ΕΝΙΚΟΝ

αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το χρησιμοποιεί με συγκεκριμένη μεθοδικότητα


ΚΙ ΕΔΩ ακριβως ειναο το ολο προβλημα χωρις να χρειασθη η παραιτερω αναγνωσις εγκωμιων αυτου του οποιου εδημιουργησε αυτον ακριβως τον ΝΕΟΝ κανοναν γραμματικης εις την παραδοσιακην μας ψαλτικην συν πολλους αλλους #κανονας συστηματικοποιησεως#

Εν παρενθεσει, εαν ητο τοσον #συστιματικοποπιησημον# τα της ψαλτικης δεν θα τα οργανοναμε σε #ηχους# αλλα θα κρατουσαμε #τροπους# η και μακαμια, οπως ακριβως προτεινη χωρις να το πει ξεκαθαρα, η θεωρια του Καρα =διαβασατε Απαντησιν Κατσιφη
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Hypermachoi_Anti_Simon_Karas/Katsifis_contra_Karas_intro.htm


Αλλα ας πιασομεν τις ελξεις, την κατ εξοχην #επαναδιορθωσιν# η οποια μας #επαναφερει# εις Αγιαν Σοφιαν


Λοιπον, χωρις καν ν ακουσω τον π Διονυσιον, ειμαι 100 της εκατο σιγουρος οτι εφαρμοζει πολλα και ΔΙΑΦΟΡΑ διαστηματα Γα διεσεως

ΠΡΩΤΟΝ == εχω ερωτησει πριν == αυτα τα #πολλα# Γα διεσις , ΠΟΣΑ ειναι

========τεσσερα τουτεστιν απλη εως τριγραμμος διεσις

η

====== μήπως ειναι και περισσοτερα



ΔΕΥΤΕΡΟΝ

Εχουν προσδιορισθει με φασματογραφο τα διαστηματα Γα διεσις του Πατρος Διονυσιου; εαν οχι, πρεπει να γινειμ και χρειαζεται ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ παρακαλω
Δια την καθε διεσιν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗΣ συχνοτητος, θα δωσομεν και ΠΟΣΕΣ φορεσ την απηγγειλε εις το ολον μελος της Παραλλαγης

(Γα διεσις)Δ01 και αριθμος αυτων
(Γα διεσις)Δ02 και αριθμος αυτων
(Γα διεσις)Δ03 και αριθμος αυτων
κτλ

Το #Δ# εννοει #Διονυσιος#

ΤΡΙΤΟΝ
Πρεπει να ευρομεν
======την ΒΑΣΙΝ οπου χρησιμοποιει εις την παραλλαγην του
======και να βγαλλομεν ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΣ
=====ΠΟΥ ειναι ακριβως τα εξης =θα τα ονμασωμεν ΘΕΩΡΙΤΙΚΟΝ υψος =αυτο δηλαδη το οποιον θα ψαλλει το προγαμμα ΜΕΛΩΔΟΣ εαν του δωσωμεν την βασιν του Πατρος Διονυσιου
==========ΒΑΣΙΣ ΔΙ = ιδια συχνοτητα με την του Πατρος Διονυσιου
==========(Γα διεσις απλη)Θ
========== (Γα διεσις μονογραμμος)Θ
========== (Γα διεσις διγραμμος)Θ
========== (Γα διεσις τριγραμμος)Θ

το #Θ# σημαινει #θεωριτικη#


ΤΕΤΑΡΤΟΝ

ΘΑ γινουν οι ΕΞΗΣ συγγρισεις

α=ΠΟΣΑ Γα διεσι καμενι ο πατηρ Διονυσιοσ ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ

β = ΠΟΣΕΣ συχνοτητες Γα διεσι του πατρος Διονυσιου ειναι ΙΔΙΕΣ με ολες τις ΘΕΩΡΙΤΙΚΕΣ


ΠΕΜΠΤΟΝ

Να παρεχεται ηχητικο παραδειγμα απ οποιον ψαλτηεν θεωρει απαραιτητον την χρησιν των τεσσαρων προ αναφερθεντων θεωριτικων διεσεων, δια φοβου οτι χωρις την χρησιν των, ΔΕΝ θα ψαλλει σωστα


Πάρατε κι αλον ενα, αλλα της σχολης Καρα


Ευρητε τα διαφορα διατηματα ΑΛΛΑ και το ΠΟΣΕΣ φορες τα εκτελουν
Καμνατε πινακαν ως ανωθι




ΕΚΤΟΝ
ιδου το νομιζω εγω


Α-== ο πατηρ Διονυσιος =χωρις να εχω ακουσει το εχητικο παραδειγμα καμενει ΣΠΑΝΙΕΣ ελξεις
Β== Οταν θα καμει ελξιν η οποια να ειναι ΙΔΙΑΣ συχνοτητος του Σιμωνοκαραΐιτη ψαλτη, αυτο θα ειναι ΣΠΑΝΙΟ
Γ==γ Ο πατηρ Διονυσιος θα εχει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑΝ ποικιλιαν ελξεων,

Δ== Εαν ο ΕΝΑΣ μοιαζει με την θεωριαν τοτε ο αλλως δεν θα μοιαςει καθ ολου



Αθτα θα τα βγαλει το προγραμμα

Δια οσουσ εψοθμε πειραν, πιανουμε τις Σιμωνοκαραιτικεσ χεροδιες απο ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

1 ==Το σχεδον ΜΟΝΑΔΙΚΟΝ υψος αυτων ==δηκαδη τον κανοναν το ΕΝΙΚΟΥ=εν αντιθεση με τα ΔΙΑΦΟΡΑ υψοι των παραδοσιακων ==Προῖν κανονας του Πληθυντικου

2 == Τον δευτερον ΝΕΟΝ κανοναν του ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ τουτεστιν της ΚΛΟΝΟΠΟΙΗΣΕΩΣ του ως ανωθεν σχεδον μονοδακου =ας υποθεσομεν οτι καμνοθσισ και δυο το πολυ τεσσερα ειδη ελξεων διαφορετικου υψους

3 == Τον τριτον ΝΕΟΝ κανοναν του ΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ τοθλαχιτον του ενος των ανωθι υψων εν σύγγρισει με τους παραδοσιακους

ΤΕΤΟΙΟΙ ειναι οι νεοι κανονες της ΝΕΑΣ #συστηματικοποιεμενης# #γραμματικης# της ψαλτικης τεχνης
τουτεστην
ΡΟΜΒΟΤΟΠΟΙΕΙΣΙΣ μιας ΝΕΑΣ παιδαγωγησις, η οποια ΔΕΝ επιτρεπει την ΠΟΙΚΙΛΙΑΝ αλλα, δυτικω το τροπω, θετει εαπαντα εντος ΘΕΩΡΙΤΙΚΩΝ καλουπιων ΑΝΤΙΘΕΤΟΝ τησ παραδοσεως
τουτεστην

Ενικοποιησης των ελξεων και Πολλαπαλαιασις αυτων μετα των κλιμακων




ΝΕΟΝ υψος των συχνοτητων


Κ.Μιχαλάκη ,

Θα προσπαθησω να διευκρινησω οτι οποιος θελη να γραγη στον ενικο μαςι μου ΔΕΝ υπαρχει προβημα διοτι τα πολου #μη απτου# δεν μου αρεσουν

Ποιο σημαντικο ειναι οτι σαν Χριστιανος προτιμω το #Γεωργιε#
ακομη κι οι Γαλλοι το εμαθαν σωστα διοτι επιμενω πολυ σ αθτο



άκουσα τις ηχογραφήσεις που στείλατε και αναγνωρίζω τη φωνή της Mere Helene! Να δώσετε πολλούς χαιρετισμούς! Πάντως,νομίζω ότι της πάει καλύτερα το Γρηγοριανό μέλλος από ότι το Βυζαντινό..


Εγω οχι μονον νομιζω αλλα #γνωριζω# κι επιμενω πως #Γρηγοριανη εστι ψαλτικη#
Επειδη οι Δυτικη την κατεστρεψαν ΛΟΓΟΥ μανιωδους συστηματικοποιησεως οπως προσπαθουν και οι δικοι μας τον τελευταιον αιωνα, δι αυτο και ακουγεται ευνουχισμενη και ασπονδυλος και #διαφορποιηται# της ψαλτικης

Εδω ψαλλω Γρηγοριανην

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_CD/GKM_tribute_Nov_2006.htm



Το πιο ενδιαφερον κομαμτι ειναι το εξης
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_CD/GKM_Greg_2006_Propr_11_30_Ap_Andr_CD_IOT_007_Dicit_Andreas_Home_Choir_RVRB.mp3

Τα Ελληνικα ΔΕΝ ειναι γραμμεναμ εγο τα εψαλλα βασει του Λατινικου πρωτοτυπου

Εκφωνιτικο συστημα του κληρου ειναιμ το οποιον υπαρχει αλλα ΑΓΡΑΦΟΝ

Τα αλλα ενδιαφεροντα
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_CD/GKM_Greg_2006_Propr_11_30_Ap_Andr_CD_IOT_001_Benedixisti_Home_Choir_RVRB.mp3

και
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_CD/GKM_Greg_2006_Propr_11_30_Ap_Andr_CD_IOT_010_Eis_Pasan_Home_Choir_good_RVRB.mp3


Τι τι κανει #γρηγοριανεσ# και οχι #βυζαντινες# αυτο θελω να καταλαβω

Επειδη εγω τα εξισωνω, δια εμεναν ειναι ΨΑΛΤΙΚΟΤΑΤΕΣ και ΒΥΑΝΤΙΝΟΤΑΤΕΣ

Τωρα, επειδη καμ΄νουν λαθοι και ειναι ασταθης τι να περιμενη κανεις =28 ωρες μαθηματα ηταν αυτα ςστε να καταλαβουν τι εστι χορος και χρονος κτλ




.Έχει πολύ καλή ποιότητα φωνής,αλλά δεν έχει καθόλου ψαλτικά ακούσματα.

Δια εμεναν οτι επιασε το αυτι της ηγουμενης ΛΙΓΕΣ Ελληνιδες τα πιανουν

Ακοθσματα θα εχοθν του χρονου =τους ηχογραφησα την Θειαν λειτοθργιεαν, δια να την ποθνε ΚΑΛΥΤΕΡΑ κι απο εμεναν

Τωρα, εαν εγω δεν αποδιδω #Βυζαντινα# Εκκλησιατικα ακοθσματα, αθτο ειναι αλλο θεμα !



Όταν τις άφησα εγώ (το 2005),ακούγανε τις κασσέτες της Σιμονώπετρας .

ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ = εκαμναν τους ψαλμους ΚΑΛΑΝΤΑ διοτι εκαμναν ΑΠΡΕΠΕΣ συνδιασμον συντετμημμενων μελωδικων τυπων
και σε λιγομ θα Ροθμανεθσοθν=ναι , διοτι πολλοι Ρουμανοι γνωριζουν καλυτερα τα ΚΑΛΑΝΤΑ παρα το τροπαριο της του Χριστουγεννησεως

Ειχαμε βαλτσιακια
τωρα εχομεν και καλαντα





Τη Σέρβικη παροικία του Παρισιού την έχετε γνωρίσει;

Οχι =καιei πολυ κερι μοu ειπαν

Εκεί έχουνε μικτή χορωδία και διευθύνει μια πολύ καλή φωνή,αλλά και πάλι χωρίς ακούσματα.Δεν θυμάμαι το όνομά της,αλλά είναι η πρεσβυτέρα του pere George του Γεωργιανού.Θυμάμαι με είχε βάλει να της ψάλλω ένα Αξιον Εστι για να δεί πως είναι το Βυζαντινό αντίστοιχο αυτού που ψέλνανε εκεί.Είχε απορήσει με τη διαφορά ύφους της μιας μουσικής από την άλλη..


Τι να ειπω οθτεσ τους μεν ουτε τους δε εχω ακουση δια να καταλαβω πρι τινοσ #υφοθς# προκειται

ν
Κ.Μιχαλάκη, τί να πώ; Σε μερικές παρατηρήσεις σας είστε πολύ οξύς και ακριβής. Δεν γίνεται παρά να συμφωνήσω σε πολλά από αυτά που γράφετε. Θα ήθελα ,αν μπορείτε ,να ανεβάσετε κάποιες γυναικείες ηχογραφήσεις από αυτές που θεωρείτε "εντός Ύφους",

ΠΟΤΕ δεν ομιλησα εγω πρι ΦΥΝΑΙΚΕΙΟΥ υφους αλλα περι ενα ΣΥΝΟΛΟΝ χαρακτηστικων ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ψαλτικης, εκ των οποιων χαρακτηριστικα τα περισσοτερα παραμενουν ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΑ αναμεταξυ παραδοσιακων ψαλτων και όνον καποια ελαχιστα αλλασουν

Υστερον οίλησα περι πατριαρχικης παιδαγωγησις

Θεωρω οτι με τον τροπον οπου ψαλλουν ΟΜΟΙΓΕΝΕΣ και με σρονον αυτες οι μοναχες == ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΝ κι ας εχοθν ακουση Σιμωνοπετρα το οποιον βεβαια ΔΕΝ αποτελει παραδοσιακον #ακουσμα# κατ εμε



τα οιποια χαρακτηριστικα διαφερουν ΟΛΙΓΟΝ ΤΙ


για να καταλάβουμε καλύτερα το στίγμα σας.Το δικό μου γυναικείο αρχείο είναι πολύ φτωχό αλλά σιγά -σιγά θα ανεβάσω και άλλα ηχητικά δείγματα,με σκοπό να δειχτεί η κατάσταση και όχι απαραιτήτως για αισθητική τέρψη.


Ενταξη Θα προσπαθησω να ευρω δυο τρεισ ηχογραφησεις

Εν τω μεταξυ η #Ασπασια# απο το Παρισι, εχει η δεν εχει #ψαλτικα ακοθσματα# σωστα,


Οι Βραζιλιάνες μοναχές που αναφέρετε είναι της αδελφότητας της Godoncourt; Το μοναστήρι τους είναι La nativite de la Mere de Dieu κοντά στο Chaumon; Αν ναι,δώστε τους πολλά χαιρετίσματα και θα επικοινωνήσω μαζί τους.

Πρεπει
Εχουν καποια πολυ σοβαρα προβληματα

Είχαμε αγιογραφήσει κάτι κάποτε εκεί, και είχαμε συμψάλλει μια Μ.Βδομάδα.

Στα αγιογραφικα ΔΕΝ δινω γνωμες
απο μακρυα παρακολουθουσα τον αδελφικον μου φιλον Νικολαον ΠΑντελοποθλον, Θεολογον ψαλτην και προ παντων αγιογραφον

Ο θειοος ητο ο γωσστος Γερασιμος =φιλοσ του θειου μου


Τωρα, θα μου επιτρεποταν να δωσω #συμβοθλεσ# σε οσους ασχολουνται με το θεμα πρωι και βραδυ;
Οχι βεβαια


Οι μοναχες εχουν πολυ απλο σκεπτικο =δεν ηξεραν ποιαν μουυσικην να διαλεξουν =
#Αλλα αφ ου ο Θεος μα εστειλε τον Γεωργιον, μαλλον αυτα πρεπει να μαθωμεν# ειπαν σε καποιαν

Το ιδιο ειχα ειπα κι εγω δια τον Τσολακιδην =Ευχαριστω Θεε μου οπου με ακουσες, θα ΠΡΟΣΠΑΘΩ να τα λεγω ολα και οπως πρεπει

Κι ετσι σιγουρα, δεν εχομεν τα ιδια ακουσματα οπως δεν εχομεν και την ιδια αγιογραφικην εμπειριαν διοτι

ακουσμα δεν ειναι μονον μια κασσετα αλλα το Τ Ι θα διορθωσει καποιος διδασκαλος ο οποιως να εχει ο ιδιος παροόιου τυπου ακουσματα

Υποθετω οτι το ιδιο θα ισχυει και δια την αγιογραφιαν = διοτι αλλοιως, με οσες εχω απλως ειδει η και προσκυνησει εως τωρα, θα επρεπε να αγιογραφω με κλειστα τα ματια

Aucun commentaire: