vendredi 4 avril 2008

Basileios kai oura

[QUOTE=V_Zacharis;4827]Σε μερικά πράγματα δεν μπορώ να μην βάζω την ουρά μου!:p (...όταν και σε ότι μου κάνει κέφι....) Είδα κάποια πράγματα που θέλω να σχολιάσω εδώ.

ΓΚΜ
Οχι μόνον βαζεις την #ουραν# σου, αλλα τουτον δε πράττεις κατα τον τροπον οπου χαρακτηριζει την σχολην σου και την νοοτροποιαν της = δηλαδη εισαστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ να αναλυσετε ενα θεμα ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΩΣ, ενα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ μετα το αλλο

Εως τωρα, ΜΙΑΝ και μονον φοραν το εκαταφερες


ΒΖ
Μπορώ να πω ότι έτσι ποτέ δεν είχα σκεφτεί το θέμα του ρυθμού! (με υγρά-σούπες και κουτάλες!);)

ΓΚΜ
Απο εσεναν βεβαια, ΔΕΝ περιμενα να πιασθεις απο τιποτες το ΣΟΒΑΡΟΝ και ΟΥΣΙΩΔΕΣ == τα #ντζουπλεκια# ετραβηξαν την προσοχην σου

Κι επειδη παπυρολογεις, ΠΑΛΙΝ δια ΡΥΘΜΟΝ ομιλεις εκει οπου ΠΡΑΞΙΣ ομιλει περι ΧΡΟΝΟΥ


Και την στιγμην οπου ΔΕΝ μας εχεις βαλει ηχογραφησεις των #Ρυθμικων σου# κατωρθωματων, δια εμε παραμενεις ΤΟΣΟΝ ασχετος οσον και οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ομοφρονουντες σου οσον αφορα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ θεμα αυτο

Λοιπον, σοβαρευθητε και απαντησατε οι Σιμωνοκαραιτες ΕΝΑ προς ενα τα επιχειρηματα και στειλατε ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ εξηγοντας μας ΤΙ καμνετε και βασει ΠΟΙΟΥ ΠΑΠΥΡΟΥ, ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΟΥ, ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ αλλα και ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ


Επι του θεματος, λοιπον

Χωρις ΚΙΝΗΣΙΝ ολοκληρου σωματος, ΔΕΝ γινεται να μαθει κανεις περι ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΙΝ ΧΡΟΝΟΥ του ΚΑΘΕ ΡΥΘΜΟΥ αλλα και των παραγωντων του ΧΡΟΝΟΥ =ΩΘΗΣΙΝ, ΠΡΟΣΛΗΨΙΝ και ΛΗΨΙΝ

Εφ οσον δεν εχω VIDEO να σας δειξω οτι εδειξε ο Ιακωβος εις τον Τσολακιδην και οπου μου εδειξε με την σειραν του, ειμαι υποχρεωμενος να χρησιμοποιησω ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ καθημερινης ζωης == #κουνιες# και #κουταλλες#

Αλλοι χρησιμοποιουν και συνταγες γλυκου θειας και γιαγιας

Δια να καταλαβουν ολοι περι χρονου, εγω χρησιμοποιησα την #κουταλλαν# ενω ο Τσολακιδης εχρησιμοποιησε ΠΟΛΛΑ και διαφορα οπως πχ το #ποδι#.... και ΟΧΙ ΤΟ ΧΕΡΙ...... του #Maradonna#!


Χαριν περιεργειας, ο #διδασκαλος# σου κι εσυ ΤΙ χρησιμοποιητε;


ΒΣ
Και δε με λες βρε Γιώργη,

ΓΚΜ

Δεν σας φτανει οπου ενοθευσατε την ψαλτικην, θελετε να επιβαλετε και το δικο σας και εις τα ονοματα των Αγιων

ΠΟΛΛΑΚΙΣ εχω ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ να με αποκαλλουν ΓΕΩΡΓΙΟΝ, τουλαχιστον οι #εγγραμματοι# και #μορφωμενοι#, χαρην ΣΕΒΑΣΜΟΥ του ονοματος του Αγιου

Οπως και εις την ψαλτικην οπου ο ΚΑΘΕ φθογγος χρειαζεται ΜΕΓΑΛΗΝ ενεργειαν == δηλαδη = εργαζονται ταυτοχρονως ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΜΥΣ αλλα και ενεργοπουνται ΠΟΛΛΑ σημεια του ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ, καταναλωνοντας ουτως ΠΟΛΛΗΝ ενεργειαν δια την ΣΩΣΤΗΝ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΝ αποδοσιν

ΟΥΤΟΣ δε και με το ΚΑΘΕ ονομα Αγιου, χρειαζετε ενεργειαν δια να το ΓΡΑΨΕΙ και να το Εκφρασει τις ΟΛΟΚΛΗΡΩΣ


Αλλα απο τετοιες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ και ΛΕΒΕΝΤΙΚΕΣ ενεργειες ΠΑΣΧΕΙ η συγχρονος ΕΛΛΑΣ, ιδιαιτερως οσοι Δυτικοποιουν με διαφορους #μεθοδους#

Σε διορθωνω εως το ΤΕΛΟΣ του μυνηματος

ΒΣ
Και δε με λες ΓΕΩΡΓΙΕ,

αυτό ([ATTACH]1227[/ATTACH]) κατα σε είναι παραδοσιακός τρόπος τονισμού φράσεων; Εγώ το ξέρω για "σφυράκι"-"κάρφωμα στον τοίχο"-"ένα-ένα" που [B]καμία[/B] διάκριση δεν κάνει μεταξύ των φράσεων. Και αν τέλος πάντων είναι παραδοσιακό, γιατί δεν εφαρμόζεται σε όλο το κομμάτι, αλλά μόνο σε μερικές φράσεις;


ΓΚΜ
Επειδη ειμαι Ελλην ΤΙΜΙΟΣ και ΛΕΒΕΝΤΗΣ, οταν καμνω ΛΑΘΟΙ τουτεστην ΦΑΛΤΣΑ, τα ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΩ ωστε να ΜΗΝ τα επαναλαμβανουν αλλοι

ΠΟΛΛΑΚΙΣ εχω σημειωσει οτι ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΘΗΜΑ ειναι οτι ΠΑΡΑ ΚΤΥΠΑΩ =#σρυρακι# οπως το λες, ΠΟΛΛΟΥΣ φθογγους, ακομη και ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ
Σ αυτο φταιει οτι προσπαθωντας να ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΩ τον ΠΑΛΜΟΝ, το ΠΑΡΑΚΑΜΝΟ

ΕΧΩ παντος γνωσιν της παθολογιας και απ οταν αρχισα να ξανα ψαλλω, εστω εν οικω, το εχω συν τω χρονω, διαδοχικως, βελτιωσει αρκετα

Εβαλα εις ΕΦΑΡΜΟΓΗΝ οτι #κυρηττω# και το αποτελεσμα ειναι τα εξης, ηχογραφηθεντα τον Ιανουαριον 2008 =και οχι αρχες 2007, οπως το παραδειγμα οπου εβαλες


http://analogion.com/forum/showpost.php?p=3870&postcount=1

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_2008_Vesp_Theotoke_Parthene_Berek_Mode_03_RVRB.mp3

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_2008_Vesp_Theotoke_Parthene_Berek_Mode_02_RVRB.mp3

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_2008_Vesp_Theotoke_Parthene_Berek_Mode_01_RVRB.mp3

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_2008_Vesp_Theotoke_Parthene_Berek_Mode_04_partial_RVRB.mp3

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_2007_Hellenic_Men_01_05_Meg_Horai_Hours_Petros_Ephesios_Iakovos_RVRB.mp3



Το μαθημα Ιακωβου ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΟΥ ΔΕΝ το εμαθα απ εξω αλλα ΜΟΝΟΝ το του Ιακωβου Ναπλιωτου εμαθα εκ στηθους με τον Τσολακιδην

Εννοειτε οτι ηχογραφω πολλα μαθηματα ωστε να ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΩ με τις ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ γραμμες, ωστε να ειμαι ικανος να τα αποδωσω ΕΛΕΥΘΕΡΩΣ καποιαν ημεραν




Ιδου καποια παραδειγματα απο τα ΠΟΛΛΑ της ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ μου



http://analogion.com/forum/showpost.php?p=3893&postcount=59

Ι Ε) ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ:
: = συνολικά= "σοβαροτης". Αυτό επιτυγχάνεται από την χαλάρωσην των φωνητικων μυων (ας δοκιμασει τις να χασμουριέται σχεδον οταν ψαλλει, και να εξαγει τον ηχο οσο κοντά στο ρινικό μερος του παλατιου (αλλα αποφευγοντας, φυσικά, την ρινοφωνιαν.

παθολογικον
ασταθες εξαγωγη φωνήεντος, μασήματος, κ.λπ... (εγω, ο GKM, είμαι ένα καλό "παθολογικό παράδειγμα" αυτης της παθολογιας = κατά την περιοδον (1992 ως 2006)... πρόσφατα, εν τούτοις, κάνω προσπαθειες οπως επιδιορθωσω αυτην και αλλες παθολογιες, επιστρέφοντας ουτως εις τα "βασικά").



http://analogion.com/forum/showpost.php?p=3946&postcount=4

Ο Τσολακιδης ομως τα ειχε μαθει ΚΑΙ παιδαγωγικος αλλα και ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΟΛΑ τα μαθηματα απο 7 εως 14 ετων Στα 14 δηλαδη ητο ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟΝ του Ιακωβου

ΤΙ να καμνω εγω ο φουκαρας ; Προσπαθω , προσπαθω
,,,,,
Δεν ειμαι ουτε Ιακωβος οuτε Τσολακιδης =αλλα εχω καποιες γνωσεις και προσπαθω να τις επιβαλλω στον ιδιον μου τον εαuτον =ποτε επιτυχως και ποτε οχι

Το σημαντικον ειναι οτι ΓΝΩΡΙΖΩ αλλα και ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ και προσπαθω να ΒΕΛΤΙΩΣΩ τα σφσλματα μου

Οσο καλοι και χρυσοι να εισαστε, και οσο και καλοι να ειναι και αλλοι ψαλτες αλλων παραταξεων, οποιος [SIZE="5"]ΔΕΝ ΜΙΜΗΤΕ [/SIZE]το κατα δυναμιν τα ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΑ =ΕΚΦΕΥΓΕΙ εκ της παραδοσεως

Σε καποια στιγμη δυναται να λανθανει =ουδεις αλανθαστως =οι Θεσσαλονικιωτες ακουσαν Πριγγον, αλλα παρατραβηξαν καποια χαρακτηριστικα τα οποια δεν τα απομοιωσαν σωστα =και εβγηκε το μπεκρυδικο== ΟΜΩΣ [B]επροσπαθησαν να ΜΙΜΗΘΟΥΝ[/B]

Κι εγω ηθελα να υποργαμμισω χρονον και παρα εκαμνα καποια ιδιοματα του Τσολακιδη =δεν εψαλλα #ομοιογενες# μετα απ οταν σταματησα να ψαλλω το 1991< Τωρα ομως, προσπαθω να το επιδιορθωσω

==================

ΒΖ
Εγώ το ξέρω για "σφυράκι"-"κάρφωμα στον τοίχο"-"ένα-ένα" που [B]καμία[/B] διάκριση δεν κάνει μεταξύ των φράσεων. Και αν τέλος πάντων είναι παραδοσιακό, γιατί δεν εφαρμόζεται σε όλο το κομμάτι, αλλά μόνο σε μερικές φράσεις;


ΓΚΜ

#ΣΦΥΡΑΚΙΑ# χρειαζονται, αλλα ΟΧΙ οπως τα καμνω εις το κομματι οπου εβαλες, η και αλλου

ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ #control# αλλα και ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ == και εαν ΔΕΝ τελειωσει κανεις ΚΑΛΑ τον προηγουμενον χρονον, ΔΕΝ του μενει περιθωριον δια σωστην ΠΡΟΣΛΗΨΙΝ και ουτος ΟΜΑΛΗΝ ΛΥΨΙΝ χρονου, και βγαινει ΣΦΥΡΙΟΝ

Το ΣΩΣΤΟ ΟΜΑΛΟ πολυ ομαλο ΣΦΥΡΑΚΙ ειναι πολλακις απαραιτητον διοτι δινει ΠΑΛΜΟΝ, τον οποιον, ΕΝΝΟΕΙΤΕ, ΔΕΝ εχει η Σιμωνοκαραιτικη σχολη αλλ ΟΥΤΕ και ο π Διονυσιος Φυρφηρις == το οποιον βεβαιως ΕΞΗΓΕΙ εν ΜΕΡΗ το διατι σας αρεσει η οντως ΩΡΑΙΑ του φωνη αλλα και ο ΞΕΚΑΡΦΩΤΟΣ == χωρις προκες και σφυρια# χρονος του

Οι ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ Αγιοριτες οπου εβαλα εις το διδυκτιον, ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ με ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ πειραν, ΕΧΟΥΣΙΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΩΘΗΣΙΝ και ΠΑΛΜΟΝ, αλλα και #σφυρακι#μικρον

ΒΖ
Και αν τέλος πάντων είναι παραδοσιακό, γιατί δεν εφαρμόζεται σε όλο το κομμάτι, αλλά μόνο σε μερικές φράσεις;

ΓΚΜ

Κατι το οποιον ΔΕΝ συστηματικοποιητε και ΔΕΝ γενικευεται ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι ΔΕΝ χωραει εντος των Δυτικοπρεπεστατων καλουπιων της Σχολης Καρα

ΠΟΣΕΣ φορες θα το ειπω; == ΔΕΝ υπαρχει ΓΕΝΙΚΕΥΣΙΣ, αλλα ΠΛΗΘΟΡΑ πιθανοτητων, και ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΡΙΤΗΣ της ΙΣΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ των ειναι ο ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΨΑΛΤΗΣ

Το μυαλο του καμνει #στατισικην #αναλυσιν βασει ΟΛΩΝ των δεδωμενων οπου οτι εχει μαθει και ακουσει, και ΔΙΑΛΕΓΕΙ COMBINΑTIONS = ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ οι οποιοια να ειναι ΕΝΤΟΣ της προφορικο ακουστικης του παραδοσεως == Αυτη η επιλογη ειναι ΠΑΝΤΟΤΕΣ ισοροποιημενα εις τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ ψαλτας



ΓΚΜ παλ
ΑΛΛΑ επειδη οταν αφηνωμεν τις γυναικες ελευθερες, πολλακις ειναι ΑΝΗΚΑΝΕΣ να ελεγξουσιν την ΥΣΤΕΡΙΑΝ τους,...

ΒΖ
:eek:
Το ίδιο εγώ θα έλεγα για σένα βλέποντας αυτά που γράφεις, αλλά δεν το λέω. ;)

ΓΚΜ
Εννοειτε οτι, εφ οσον #ψαλτην# ΔΕΝ με θεωρεις οπως εχεις γραψει αλλου, θελεις να με βγαλεις και υστερικον

Βασιλειε, εγω απανταω ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ ΕΝΑ προς ενα

Οσον δια την ψαλτικην και οτι λεγω η οτι υπογραμμιζω, ΚΑΝΕΙΣ δεν μου εχει καμνει λογον δια υστεριαν

ΔΕΝ γεμιζω το διαδυκτιον δια μα ομιλει ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ δια τον Γεωργιον Κ ΜΙΧΑΛΑΚΗΝ, αλλα δια να πιασει ο πλανητης τον ΙΑΚΩΒΟΝ και καποιους ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ Αγιοριτας και να τους ΜΙΜΗΘΕΙ ωστε να σωσωμεν οτι γινεται απο την συγχρονον ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΝ της ψαλτικης μας

Υστερικοι ειναι οσοι, οπως γινεται με την σχολην σου, τους πιανει πανικος οταν ειναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ να ανταποκριθουν εις ΒΑΣΙΚΑ αιτηματα οπως

ΑΠΗΝΤΗΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ
ΣΤΕΙΛΕ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΙΝ
κτλ

και, αντι μα απαντησουν με ΣΟΒΑΡΑ επιχειρηματα και ηχογραφησεις απαντουσιν

ΜΕΡΙΚΩΣ τε

αλλα και μετα χαρακτηριστικης ΠΑΡΑΜΙΛΙΑΣ


πχ

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=4721&postcount=194


http://psaltologiongkm.blogspot.com/2008/03/blog-post_27.html



Απο τος 400 σελιδες οπου εχω γραψει, πιανωσαστε θυλικοπρεπως απο #τροπους# και συναισθηματικους #ψυχολογικους τραυματισμους#


ΓΚΜ παλ
Λοπον, ΨΑΛΛΑΤΕ

ΒΖ
Γιώργη

ΓΚΜ
Γεωργιε, και παλιν ερω σοι =ΓΕΩΡΓΙΟΝ θα με αποκαλλεις

ΒΖ
ίσως (λέω [U][B]ίσως[/B][/U]) δεν έχεις καταλάβει κάτι.

Εμείς (οι περισσότεροι τουλάχιστον-εγώ σίγουρα) [U]ψάλλουμε[/U]. Εσύ [U]ηχογραφείς[/U]. Έχει μια μικρήηηηηηηηη διαφορά...

ΓΚΜ
Οχι, άλλον ΕΣΥ δεν εχεις καταλαβει κατι== οτι υπαρχημ δηλσδη ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΛΗ διαφορα

Επειδη #ψαλλετε# σε #συναυλιες#, τηλεορασεις αλλα και ΑΝΑΛΟΓΙΟΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ εντελως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ασματα ως προς την παραδοσιν, δι αυτο ειμαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να βαλλω κατι, ΕΣΤΩ και με ΛΑΘΟΙ και φαλτσα και κακοφωνον ωστε να ΑΜΥΝΘΩ κατι το οποιον εσεις οι #ψαλλοντες# εχετε ΕΝΤΕΛΩΣ ΘΑΨΕΙ

Περαν αυτου, εχω την ΛΕΒΕΝΤΙΑΝ να πω
== ΨΑΛΛΩ ΤΑΔΕ διαστημα == ΠΕΡΑΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΗΥ να το ΙΔΕΙΤΕ
===καμνω ΤΑΔΕ λαρυγγισμον
κτλ κτλ
===καμνω ομως και ΤΑΔΕ λαθος

Εσυ Βασιλειε, παπυρολογεις=== μας γραφεις οτι ψαλλεις κι οτι διδασκεις ψαλτικην και καπου μου εγραψες οτι οι #αριθμοι# ΔΕΝ σου αρεσουν αλλα οτι ψαλλεις ΜΕΓΑΛΟΝ Νη ΠΑ

Ε..... ΣΤΕΙΛΟ μας επι τελους μιαν #LIVE# == Ζωντανην ηχογραφηση ν ακουσωμεν κι ημεις το ΕΜΠΡΑΚΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ σου == διοτι ολοι σας μαθηματα παπυρολογιας μας εχετε καμνει εως τωρα και εν τη ΠΡΑΞΕΙ, ομως, μας τραγουδατε ΞΕΚΑΡΦΩΤΑ η και ΔΥΤΙΚΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ ασματα με ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΙΑΝΟΥ


Και καπου με εχεις βγαλει κι ολας οτι #ψαλτης# δεν ειμαι

Εδω #ΨΑΛΛΩ#

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=3946&postcount=4


ΓΚΜ Παλ
==ωστε να καταλαβομεν ΟΛΟΙ μας μια και καλη εαν ο ΠΡΙΓΓΟΣ, εστω και φαλτσος, η και ο Αγιοριτης της επιλογης σας, εψαλλαν ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ παραδοσιν με ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΔΙ ΚΕ η

ΒΖ

Για κάτσε ρε Γιώργη

ΓΚΜ
Ειπαμε. ΓΕΩΡΓΙΕ
Διορθωνω


ΒΖ
Για κάτσε ρε Γιωργιε
αν κατάλαβα καλά, εσύ θα κρίνεις πια είναι η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ παράδοσις των διαστημάτων και εμείς πρέπει να πούμε "[B][I]αφού το είπε ο Γιώργης, έτσι θα είναι, δεν μπορεί![/I][/B]".


([COLOR=Blue]πλάκα με κάνεις?[/COLOR])


ΓΚΜ
Δεν εχεις καταλαβει και λαθος
Κι εδω μεσα στο φορουμ, ολο δια #πλακες και δια αστεια# εισαστε
Δηλαδη, με τους περισσοτερους εδω μεσα η θα παπυρολογουμεν η θα λεμε αστεια

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καθ ολου δια γελοια η υποθεσις
Οταν ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑ ΔΥΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝ εν τη ψαλτικη, το θεμα ειναι ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΝ

Εδιωξατε οι Σιμωνοκαραιτες τον Σακελλαριδητες == οι οποιοι ΕΨΑΛΛΑΝ με ΧΡΟΝΟΝ και πολλακις με ΣΩΣΤΑ διαστηματα, == ωσ δηθεη ΔΥΤΙΚΟΠΡΕΠΙΖΟΝΤΕΣ και εισηγατε ΠΑΠΥΡΟΥΣ και 100 της 100 ΜΕΘΟΔΟΝ ΔΥΤΙΚΗΝ, απο την ΔΥΣΑΡΘΡΩΣΜΕΝΗΝ προφοραν σας εςι τα ραδιοφωνα εως τα διαστηματα, καταματρησιν χρονου και ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα συστατικα της ψαλτικης μας

Και το ερωτημα ειναι == ΔΙΑΤΙ; Μηπως εισαστε ολιγοτερον η περισσοτερον Ορθοδοξοι απο εμεναν

Αυτο θα το κρινει ο Θεος ==

Αλλα ΠΡΙΝ ερθει η Δεθτερα παρουσιο, εχω να ειπω οτι, εαν το καμνατε απο ΕΓΩΙΣΜΟΝ, και ξηροκεφαλιαν και ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑΝ οτι δηθεν ψαλλετε ΔΥΣΚΟΛΑ μαθηματα οπως εις την Αγιαν Σοφιαν μιαν φοραν κι εναν καιρον, τοτες ΝΑΙ, εισαστε ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΝ Ορθοδοξοι εν τω σκεπτικω και, κατα συνεπειαν, ΠΡΕΠΕΙ να φερωμεν την ψαλτικην παραδοσιν εις την θεσιν της, με καποιους σαν κι εμεναν αλλα και αλλους


Εαν λεγω οτι τα διαστηματα ειναι φαλτσα == τοτεσ ειναι ΦΑΛΤΣΑ == διοτι μου τα εδιορθωσε δασκαλος

Κι οπως ορισμενοι φωναζουν περι κλασσικης ορθογραφιας εις τας νεας συνθεσεις, ουτως θα επρεπε να φωναζουν και δια τα υπολοιπα



Επισης, εφ οσον οι #σπεσιαλιστες# εισαστε ΑΣΧΕΤΟΙ εν τη πραξη, κι επειδη ο νυν Κωνσταντινουπολεως ευλογει τις ΑΥΘΕΡΕΣΙΕΣ σας, ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι ΚΑΠΟΙΟΙ πρεπει να ξεσηκωθουν και να εκφρασουν αυτα οπου εχετε ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙ εκ της Ορθοδοξου παραδοσεως μας

Λοιποιν, ΠΑΡΕ τις Ηχογραφησεις μου του Ιανουριου 2008 αλλα και τις #Ζωντανες#, εκτυπωσε και ολες τις #απαραδεκτες# δια εσε #ρητορευσις# μου == εχω γραψει σχεδον 400 σελιδες στο φορουμ = και πηγαινε να ευρεις 10 παλαιους =ηλικιωμενους πνευματικους πατερας αγιορητας και εν ερημεω μοναχους αλλα και πατριαρχικους ολης της οικουμενης


και να τους ερωτησεις ==

==Ο Γεωργιος #ψαλλει# == ειναι #ψαλσιμο# αυτο

==Ο Γεωργιος #ψαλλει # Ορθοδοξα == η καμνει επι προσθετα μη ορθοδοηξα πραγματα

==Ο Γεωργιος #ψαλλει # Ελληνικα == καταλαβαινετε τι λεγει;


==Το κατηγορηματολογιον του Γεωργιου εναντι ΟΛΟΝ σχεδον τον ψαλτικον κοσμον, ΣΤΕΚΕΙ η δεν στεκει;

==Εαν θα ειχατε μιαν οι περισσοτερ=ες συμβουλες δια να επιδιορθωσει το ψαλσιμο του ο Γεωργιος, ΤΙ θα ητο;


Κι υστερον ελα να μας ενημερωσεις

Εγω προσωπικα δεν εχω ΚΑΜΜΙΑΝ εμπιστοσυνην ΟΥΤΕ εις την ψαλτικην σου ΟΥΤΕ εις την Θεολογιαν σου
διοτι, δια να σου αρεσουν ο ΡΟΜΠΟΤΙΣΜΟΣ και τα ΚΑΛΟΥΠΙΑ και τα ΠΑΡΔΑΛΑ ακουσματα, δεν ΓΙΝΕΤΑΙ δια εμεναν να ΦΡΟΝΕΙΣ ως ΕΛΛΗΝ Ορθοδοξος και να καθοδηγεις ΑΛΛΟΥΣ προς ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ Ορθοδοξον ΨΑΛΤΙΚΗΝ



ΓΚΜ παλαιο
ΔΙΑΤΙ να σκανδαλισθω με το τι γραφει το καθε ΑΣΧΕΤΟΣ


ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΜΑΙ απλως με το οτι τα διαβαζουν καποιοι ΝΕΟΙ ο οποιοι, αθελα τους, θα ασματωδουν, μονοδιακως τε αλλα και ΟΜΑΔΙΚΩΣ, με ΦΑΛΤΣΟΙ οπως ολους εσας


Μας την λες ομαδικώς ή μου φαίνεται;
Να ξέρω δηλαδή να παρεξηγηθώ ή όχι...

ΓΚΜ

Και να παρεξηγηθεις ΤΙ θα αλλαξει; ==Μηπως θα μας στειλεις δηλαδη ηχογραφησιν δια να μας δωσεις να καταλαβομεν πως #ψαλλεις# Πριγγον καθε Κυριακην βασει την νεαν εκδοσιν του Κωνσταντινου;

Εαν ειναι ετσι, τοτε ναι, ΕΛΠΙΖΩ να παραξηγηθεις


Απ οπου περναει η Μεθοδος Καρα, το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ειναι ΦΑΛΤΣΑ ομαδικα == ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

Οι Βατοπαιδιινοι οπου ακουσαμεν ειναι ΦΑΛΤΣΟΙ =ΠΙΑΝΟ τραγουδουν
οι στιχοι ειναι ΦΑΛΤΣΟΙ και ξεκαρφωτοι

Εαν ειναι τοσον ΨΑΛΤΑΡΑΣ ο διεθυνων, δηλαδη, ΔΙΑΤΙ τα αφηνει να περναν;

Αλλ επεδει θελει να ΥΠΟΤΑΞΗ ΟΛΟΝ το ψαλλοντα πλανητην εις την ΝΟΥΜΕΡΟΛΟΓΙΑΝ του ΚΑΡΑ, δι αυτο και οι ΑΣΧΕΤΟΙ, καλοποροαιρετοι ισως πατερες του Ορους, τον ακολουθουν εις την ΔΥΤΙΚΟΠΟΙΗΣΙΝ της Ορθοδοξου παραδοσεως μας

Υπογραφω = Μεθοδος Καρα == ΦΑΛΤΣΑ ομαδικα == ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ


ΓΚΜ
Λοιπον, ιδου καποια ΑΠΛΑ πραγματα περι κανοναρχησματος

ΕΝΑ ειναι το ισον


Β
Τι λες;
Κι εμένα εδώ ([ATTACH]1228[/ATTACH]) γιατί μου φαίνεται εμένα ότι ακούω δυο ίσα; Έχεις αρχίσει να "Σιμωνοκαραΐζεις" μου φαίνεται; Για πρόσεξέ το!΅

ΓΚΜ
Πραγματι, #πιανει# το αυτακι σου, = σε αλλο φορουμ ειχες ειπει οτι ΔΕΝ πιανει το δικον μου#

Αλλα βαζεις και την ουραν σου οπως θελεις, με τον τροπον, επαναλαμβανω, τον οποιον ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΖΕΤΑΙ η σχολην και ΣΚΕΨΙΣ εις την οποιαν ανηκεις = δηλαδη, εισαστε οι #σπεσιαλιστες# ΟΧΙ της ψαλτικης, αλλα της ΑΛΛΟΙΩΣΕΩΣ οχι μονον της ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ αλλα και της ΣΚΕΨΕΩΣ του καθ ενος με τον οποιον ΔΗΘΕΝ προσπαθειτε να #διαλογισετε# == #quoting out of context#

Η προθεσεις σας ΔΕΝ ειναι του ΔΙΑΛΟΓΟΥ αλλα του ΠΡΟΣΥΛΙΤΙΣΜΟΥ δια μεσου της ΝΟΘΕΥΣΕΩΣ, και δι αυτον χρειαςοσατε ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΝ

Διαβασε εδω σε παρακαλω


http://analogion.com/Isokratema.html

What did Stylianos Tsolakidis (expressing Patriarchal practice at the time of Iakovos Nafpliotis) have to say about ison?
G. K. Michalakis: : [My teacher] Tsolakidis said "ena einai to ison". In slow pieces, whether the melody ascends or descends, the ison remains the same, fixed on the basis and does not move. The canonarchs [of the Patriarchate] were allowed to change ison on some occasions, in general by triphonia (fourth) or tetraphonia (fifth), ver rarely diphonia (third). Those who were not initiated would keep the same ison, which suggests that there might have been a form of double ison in the Patriarcheion. In fast pieces (canon), the ison would involve the known "M" for "mazi" or "melody", meaning that in the descending, below the ison part, the isocrate would sing along. In slow pieces, things are bit more complicated. Recall, there were Isokratis, Domestichos, Canonarchos, etc... The first canonarchos was the only one allowed to do what the the "boεthos" =helper Domestichos would do: sing along the various conclusion cadences. The first Domestichos would sing along almost 100%, except for difficult passages. My conclusions are the following: The patriarchal choirs were never 100% complete, for at Iakovos' time, there was lack of personnel. But imagine we have 10 isokratis, 3 canonarchos of which the first (for one octave higher voices), 2 helper domestichos and the first.. what can we do? We may do double ison, but the second, non basis ison will be much more disecreet than what is done by EBX... the "entrance" and "exit" is done with "progressive changes of intensity", and the overall volume of a second ison is only about 30 to 60% of that of the basis ... it is discreet.
I add here what I had said elsewhere: when the number of chanters is limited to 2, the one doing "ison" can do almost any other function: that of domestichos, canonarchos, ison, etc. In this case, when the melody "changes" to some new principal note (fthongos) the isokratis can change so as to "help" the teacher. This is the method that has remained in the "Patrarchal" ison of today, and which Stanitsas, and later on Vassilikos pushed to "extreme" = never-ending ison changes. When the choir was in complete form, the Protos canonarchos would change his recitation to the chord of the melodic line (for instance: in "ton pathon", ison is on Ni... the melody goes to Ga.. the Canonrchos does so, at "ta panta prosietai", and then comes back down to Ni for "tois prowkynousin en potho..). In choral form, the ison would stay on NI, in spite of the canonarchos' change of pitch. Yet, the canonarchos would do his ison at his pitch of recitation. This gives us a form of "double ison". In none of these situations does the canonarchos do a recitation on Pa or on Di = Pa (that is, he does not use a "dissonant" interval as to the basis, Ni in the first case, Ga in the second).
Now, when chanting alone with the teacher, on lines of plagal fourth concluding on PA , or on Di = Pa, Tsolakidis would change his ison. He explained to me that when the choirs were at their fullest "Pascha, Acathistos", they'd apply the above- mentioned "isokratima" tactics. On other days (about 95% of the situations), the Protocanarchos would learn to change just as modern Stantisas-type of choirs in very limited manner... for instance, a simple Pa on plagal fourth, with no Low Di, no Bou, ... in other words, the only other ison allowed, except for tri/tetraphonia of the canonarch's recitation, was the dissonant (as to the main ison) fthongos, with no double ison (the canonarch's recitation was also the ison). eg: Idou o Nymphios argon: Recitation on Ga = Ni... changes to Pa for "alla ananipson krazousa". Just about when started learning the neumes, he had to learn by heart where to change the recitation for Iakovos. And here, we add the other very important purpose of ison: it's an integration element = it is used to initiate novices to psaltiki, so that they may progressively "blend in" and participate.
"Ena einai to ison" does not come just from Tsolakidis, but from Iakovos... he would teach him to "change" ison in one or two places (and he even told me when Iakovos told him this... =when they were studying "ton Agion Pateron"), all in saying "kanonika, ena einai to ison" normally, one is the ison. the variable ison in a few positions, by the entire choir, and especially as concerns dissonant note as to the original ison is really to be considred as a concession. When he chanted "ton Nymphona sou", "makarios anir", etc, he would ask me to keep tha same ison, and not even to "chant along the lower than ison fthongos". Is pieces such as fourth stichiraric, ison = bou, and [co-chanting] "mazi" for descending lines. Quite honestly, this is one mode where it's hard to keep a constant Bou... the isokratis was always in advance on coming back to the BOU (the psaltis would not have to "imagine it), before the psaltis would go on chanting. third mode always GA, even if the melody would go beyond Ke.. or below Ga


ΓΚΜ παλ
Τωρα οτι και να γραψει ο καθε #σπεσιαλιστας# του Καρα η και καποιος αλλως, ειναι ΕΚΤΟΣ παραδοσεως οσον με αφορα


ΒΖ
Της δικής σου παραδόσεως προφανώς. Η οποία σαφώς και δεν αντιπροσωπεύει το σύνολο της ψαλτικής παραδόσεως. Υπάρχουν (πιστεύω να το γνωρίζεις) κι άλλες παραδόσεις εξ ίσου παραδοσιακές με αυτές του Πατριαρχείου που μπορεί να διαφέρουν.

ΓΚΜ

#Της δικής σου παραδόσεως προφανώς.#
ΟΧΙ της ΙΔΙΚΗΣ μου.... αλλ αυτης οπου επαρελαβα

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_Psaltiki_Certificate_Maestor_Stylianos_Tsolakidis_Protoconanrchos_Pistopoietikon.jpg


http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_Psaltiki_Certificate_Maestor_Stylianos_Tsolakidis_Protoconanrchos_Afierosis.jpg




ΒΖ
Η οποία σαφώς και δεν αντιπροσωπεύει το σύνολο της ψαλτικής παραδόσεως. Υπάρχουν (πιστεύω να το γνωρίζεις) κι άλλες παραδόσεις εξ ίσου παραδοσιακές με αυτές του Πατριαρχείου που μπορεί να διαφέρουν.


GK ?

ΜΙΑ ειναι η ψαλτικη μας και αυτο το εχω εξηγησει και αλλου

Τα ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ στοιχεια της ειναι ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΛΛΑΚΤΑ εις ΟΛΟΥΣ τους ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ψαλτας της οικουμενης

Οι διαφορες ΥΠΑΡΧΟΥΝ βεβαια αναμεταξυ διδασκαλων και σχολων και περιοχων

Αυτες οι διαφορες ητο σχεδον 10 το πολυ 15 τις εκατο μεχρι την εποχην ΠΡΟ Καρα

Αυτο ειναι ευκολονοητον απο τα ΗΧΗΤΙΚΑ αρχεια οπου εχομεν εις την διαθεσην μας =Λιναρδακης, ιατρος Χναρακης κτλ


Ο Αλεκος Βαρδας πχ =Χιωτης σχολης Χατζησταμτη =Βινακη =Νικολαου =Γεωργιου Ραιδεστηνου

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Kyr_BARDAS_Alekos/BA_003_EvlogetariaPetrouMegSabbatou.rm

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Kyr_BARDAS_Alekos/


Οταν τον ακουσε ο Τσολακιδης ειπε =ΕΧΕΙ πατριαρσχικα ακουσματα
Το ΙΔΙΟΝ ακριβως μου ειπε και δια τηλεφωνου την περαμενην εβδομαδαν ο ιατρος Χναρακης


Το ιδιον λεγω κι εγω δια τον 107 χρονον Κυπριον Κυριακον Ψαλτην

Το ιδιο λεγω επισης δια τους Αγιορειτας ηγουμενους τους οποιους ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙΤΑΙ εις τας αναλυσεις σας της ψαλτικης

Ιδου τι εγρψα εις το μυνημα
http://analogion.com/forum/showpost.php?p=4648&postcount=24


[B] Επι της ουσιας του παροντος θεματος, παρακαλω [/B]


Και λεγω οτι πολλα [B]ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΟΙΝΑ στοιχεια[/B] με τον Ιακωβον εχει ο

ο [B]Αγιοριτης[/B] π [URL="http://www.analogion.com/mDK_Hellenic_Eothinon01_monkDositheos_Mode07.mp3"]Δοσιθεος Κατουνακιωτης[/URL], [URL="http://www.analogion.com/Dositheos.html"]ιστοσελιδα[/URL]



ο Αγιοριτης [B]ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ[/B] Ξενοφωντος π [URL="http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Father_Alexios_Hegoumenos_Moni_Xenophondos/Xenophontos_Megali_Hebdomas_CD_02_02.wma"]Αλεξιος Ξενοφοντινος[/URL], [URL="http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Father_Alexios_Hegoumenos_Moni_Xenophondos/Xenophontos_Megali_Hebdomas_CD_02_01_00_Meg_Sabbaton_00_Eulogitaria_Petros_Mode_05.wma"]Ευλογηταρια[/URL],[URL="http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Father_Alexios_Hegoumenos_Moni_Xenophondos/"]ιστοσελιδα[/URL]

ο Σερβος Αγιοριτης [B]ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ[/B] Χιλανδαριου [URL="http://www.sv-luka.org/chants/gospodivozzvah.ram"]π Παισιος[/URL] [URL="http://www.analogion.com/Paisije.html"]ιστοσελιδα[/URL]

ο Κυπριος [B]Αρχοντας Πρωτοψαλτης [/B][URL="http://www.ieropsaltis.com/music/Axion_B_Kallinikos.rm"]Θεοδουλος Καλλινικος [/URL] εκ Κυπρου [URL="http://ieropsaltis.com/psalt_Kallinikos.htm"]ιστοσελιδα[/URL],

ο υπερ εκατοσταχρονος[URL="http://www.analogion.com/forum/attachment.php?attachmentid=890&d=1204966430"] Κυπριος Κυριακος Ψαλτης[/URL] ([url]http://analogion.com/forum/showpost.php?p=4236&postcount=15[/url])

και στο κατω κατω ο Αγιοριτης [B]ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ [/B]Φιλοθεου [URL="http://www.analogion.com/GeronEfraim-Doxastikon-AnastasewsHmera.mp3"]π Εφραιμ[/URL] [URL="http://www.analogion.com/GeronEphraim.html"]ιστοσελιδα[/URL], [URL="http://orthodoxwiki.org/Ephraim_of_Philotheou"]Αγγλικη ιστοσελιδα [/URL]== παρ ολον οτι καποια ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ειναι φαλτσα ΣΠΟΡΑΔΙΚΩΣ =και οχι #ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΩΣ#, ακουγωμεν ΕΞΑΙΡΕΤΟΝ [B]Παλμον[/B], χαρην εις ΕΞΦΑΙΡΕΤΟΝ [B]πρσοληψιν συμφωνων[/B], ΕΣΑΙΡΕΤΟΝ [B]εκριξην φωνηεντων[/B], δηλαδη ακουγωμεν [B]ΨΑΛΤΙΚΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ[/B]


[B]παρα[/B] ο Στανιτσας, ο π Διονυσιος Φυρφυρης κτλ


Ακουσατε επισης και το πνευματικον τεκνον του ως ανωθι πατρος Εφραιμ, τον Αγιοριτην [B]ΗΓΟΥΜΕΝΟΝ[/B] Χηροποταμου νυν [URL="http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Father_Makaristos_EPHRAIM/MakaristosEphraim-Fotizou.mp3"]μακαριστος Εφραιμ[/URL], δια να καταλαβετε την διαφοραν αναμεταξυ Στανιτσιστικων μυριοβολω λαρυγγισμο ακροβασιων και [B]ΣΥΓΓΡΑΤΗΜΕΝΗΣ[/B] αποδοσεως

Εν παρενθεση, προσεξατε οτι [B]ΟΥΔΕΙΣ[/B] εκ των Αγιοριτων ΗΓΟΥΜΕΝΩΝ και των αλλων [B]παραδοσιακων ψαλτων[/B] ομοιαζωντων του Ιακωβου ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΘΣΙΝ ητε με χλιμιτρισματα η με μουγκριτο τραβηγματα και βορβορηγμο αχρονα ασματα, [B]ΑΝΕΥ ΠΑΛΜΟΥ[/B], οπως ηθιστε να ακουγεται απο αλλους #παραδοσιακους# η και #αγιοριτο μιμητας# των ημερων μας (τουτων δε των τελευταιων αδοντων επισης μετα ΔΥΤΙΚΩΝ διαστηματων, και κατα ΟΛΟΚΛΗΡΩΣ [B]ΔΥΤΙΚΗΣ μουσικης αντιληψεως[/B])

Εν παρενθεση, προσεξατε επισης το κατα ποσον εισιν ολοι τους ΑΨΟΓΟΙ εν τη εκτελεση των διαστηματων, πλησιαζοθσαν των ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΤΑΤΩΝ διαστηματων κατα την [B]Χρυσανθικην 68 μοριον συγγερασμενην κλιμακαν[/B] και [B]ΟΥΧΙ [/B]την ΔΥΤΙΚΟ ισοπεδομενην 72 μοριακην συγγερασμενην κλιμακαν τηs Επιτροπης.
-----------------------------------------------


Λοιπον ΜΙΑ ειναι η ψαλτικη οσον αφορα τα ΒΑΣΙΚΑ και ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΩΣ τα οποια ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ σημερον αρκετοι αλλα ΟΛΟΤΕΛΩΣ οι της Σχολης Καρα

Οι Διαφορες της εποχης του Ιακωβου ητο ΜΕΓΑΛΕΣ δια τον ΒΟΥΔΟΥΡΗΝ ΑΛΛΑ, εν συγγρισει με τις σημερινες Σιμωνοκαραιτικες, ητο ΜΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ

Δηλαδη, υπηρχαν διαφορες ΣΥΝΘΕΣΕΩΣ και καταμετρησεως χρονου αλλα και Τυπικου


Εις τα δε υπολοιπα, πχ Διαστηματα, ΔΕΝ υπηρχαν διαφορες οπως υπαρχουσιν την σημερον ημεραν

Οταν α Α η Β παπυρος γραφει δια #τοπικες# διαφορες, δεν εννοει ΕΞΩΓΗΙΝΑ και ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΚΑΛΛΟΥΠΙΑ δια την ψαλτικην τεχνην

Αλλα, οπως και εις τον δημοτικον χορον ΟΛΗΣ της ΕΛΛΑΔΟΣ, γινεται να εχομεν διαφορετικα ΒΗΜΑΤΑ, οσον αφορα, ομως, το ΠΩΣ θα παμε απο το ΕΝΑ βημα εις το επωμενον και το ΠΩΣ θα παιξει ο οργανοπαικτης την καθε ΝΟΤΑ, αυτα και αλλα ειναι στοιχεια οπου ΕΧΟΜΕΝ ημεις οι ΕΛΛΗΝΕΣ και ΟΧΙ ο υπολοιπος Δυτικος κοσμος

Βεβαια, δυναται τις να ευρει ΔΙΑΦΟΡΕΣ

ΠΩΣ θα χαρακτιρισωμεν ομως τις διαφορες του Ελληνικου μας χορου οταν παιζει ΔΥΤΙΚΗ ορχηστα με ΔΥΤΚΑΙ διατηματα και ΔΥΤΙΚΗΝ λιψην χρονου και ΔΥΤΙΚΟΝ παρεστιγμενων εστω και διευθηνομενη υπο Ελληνος μαηστρου;
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Hell_Classical/HCMSOC_c03_006_Emmanuelidis_Tsamikos.mp3

Εδω οι διαφορες ειναι πια οχι μονον ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ αλλα ΤΕΡΑΤΩΔΕΣ

Συμπερασμα
Οταν γραφεις, Βασιλειε, περι ΔΙΑΦΟΡΩΝ, θα επρεπε να μας προσδιοριζεις και τον ΤΟΜΕΑΝ τουτεστην σε ποιον ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ της ψαλτικης υπαρχει διαφορα

πχ
Εκτελεσις vs Συνθεσιν, κτλ




ΒΖ
Γιατί διάβασα και κάτι αστεία (όχι δικά σου-γράφουν κι άλλοι) περι της κοινής και ομοιομόρφου ψαλμωδίας πριν το 1880 [U][B]παντού[/B][/U] (λόγω παλαιάς γραφής) και έφριξα...
Θα συμφωνήσω μαζί σου κι ας το εννοώ τελείως διαφορετικά απ' ότι το γράφεις εσύ.



ΓΚΜ
Μηπως αναφερεσε εις το μυνημα του Παναγιωτη;

Μια ΧΑΡΑ τα εγραψε και ΕΥΓΕ του διοτι εκφρασε ορθως τις διαφορες σκεψεις του

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=4299&postcount=42

Ιδου ενα μικρο παραδειγμα απο τα τοσα οπου εχω γραψει περι του θεματος #διαφορων#

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=4359&postcount=53

[QUOTE]ΠΚ
Το γνωρίζετε, η διαφορετικότητα κάνει την παράδοσή μας ζωντανή. Αν περιοριστεί σε καλούπια, πάει, πέθανε. Θα καταντήσει είδος μουσιακό. [/QUOTE]
ΓΚΜ
Εδω γινεται συγχησεις με το ΚΑΤΑ ποσον πρεπει να ομοιαζει ο μαθητης με τον διδακαλον
Δια ποσοστον =100 τις 100, τοτες γινεται λογος περι #κλονοποιησεως#
Δια ποσοστον = σχεδον 90 με 99 τισ εκατον τοτε υπαρχιε κι ενα ποσωστον =#διοφοροποιησεως και προσωπικοτητιος#
Οτας ομως δεν ομοιαζωμεν ΟΥΤΕ ενα 40 τις εκατο και, καμνομεν και ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ εκτελεσεις, τοτες ομιλωμεν δια ΜΗ παραδοσιακης αποδοσεως και, εν τη προκειμενη περιπτωση του Καρα και των συν αυτω, περι ΤΕΡΑΤΟΠΟΙΗΣΕΩΣ
[QUOTE]ΠΚ
Εξ άλλου μην ξεχνάμε ότι η διαφορετικότητα είναι θεολογικά αλλά και ιστορικά κύριο Ορθόδοξο χαρακτηριστικό. [/QUOTE]

ΓΚΜ
Ουδεποτες το αμφισβητησα ===αλλ ΟΧΙ ομως η τερατοποιησις



===========

Ουτως, λοιπον, Βασιλειε, ητε συμφωνεις ητε διαφωνης, δια εμεναν παραμενεις ΔΥΣΝΟΗΤΟΣ == Τι θελεις να ειπεις;

Που υπηρχαν διαφορες; Στα κειμενα, στην αποδωσιν, στα διαστηματα;


Δηλαδη, πχ ΤΙ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ θεωρεις οτι να εψαλλαν οι εξης, απο εποχης ΠΡΟ επιτροπης και ΜΕΤΑ επιτροπης =τα ΙΔΙΑ, διαφορετικα, ως τον Ιακωβον, ως τον Καραν; ==

==ο Πρωτοψαλτης Γαβριηλ της εποχης του 1790 εις την Αιγυπτον, τον οποιoν επισκεφθηκε ο επιστημον και μουσικος του Ναπολεωντος Villoteau, ο οποιος απελπισθηκε οπου ο Γαβριηλ ητο ικανος να του ψαλλει ΟΛΟΚΛΗΡΑ μαθηματα βασει της γραφης της εποχης εκεινης, αλλα χωρις να ειναι ικανος να ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ την ενεργειαν των σημαδοφωνων

==οι ψαλτες οπου εσυναντησε ο Ducoudray : Να εκαμναν, λες, Νη ΠΑ του πιανου =12 δια 72 και αυτος να εσημειωσε καποιες ελξεις με ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΙ η να εκαμναν Νι ΠΑ Χρυσανθου 12 δια 68


==και ο Ιακωβος εν συγκρισει με τους ανωθι

==αλλα και ο καθε παπους τη περιοχης της Σπαρτης =Μυστρα == παραδοσις απο Βυζαντινης εποχης


==αλλα και οι ψαλτες της Σμυρνης

==αλλα και οι ψαλτες της Κυπρου

==αλλα και οι=ψαλτες της Κρητης πχ ΤΙ διαστηματα τραγουδαει ο πατερας του Ευαγγελου Λιναρδακη



http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/W_contemporary_Linardakis/Linardakis_goneis_08.mp3

Κι αλλα εδω
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/W_contemporary_Linardakis/LINARDAKIS_Evangelos_Web_001.htm


κτλ κτλ

==αλλα, και στο κατω κατω, οι ΕΡΥΔΡΟΔΕΡΜΟΙ της Αμερικης, χωρις επιτροπες και Ναπολεωνικες επιστημονικες ομαδες και καταγραφες, ΤΙ πενταχορδον ετραγουδουσαν

Ιδε κι εδω

Καρας και Πιανο = Ερυθροδερμοι και ερυθροβαπτες Μερος Γ
http://analogion.com/forum/showthread.php?p=4363#post4363

http://analogion.com/forum/showthread.php?p=4359#post4359

http://analogion.com/forum/showthread.php?p=4362#post4362

Αυτο και μονον δια τα διαστηματα ==


http://analogion.com/forum/showpost.php?p=4575&postcount=1


Λοιπον, ΤΕΡΑΤΩΔΕΣ διαφορες εις την ψαλτικην ΑΝΤΙΛΗΨΙΝ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΙΝ και ΑΠΟΔΟΣΙΝ επεφερε η ΜΕΘΟΔΟΣ Καρα

Αλλες διαφορες υπαρχουν απο την εποχην οπου οι ψαλτες δεν εχουν ΣΟΒΑΡΟΥΣ διδασκαλους και καμνουν #κατα τω δοκειν#, οταν προσπαθουν να μιμηθουν καποιον διδασκαλον και δεν τα καραφερνουν διοτι δεν ΕΚΑΜΨΑΝ κεφαλην οπως πρεπει και ΟΣΟΝ χρονικαον διαστημα πρεπει =πχ Θεσσαλονικεις #αρχοντες#

Σοβαροι διδασκαλοι, εστω φαλτσοι και ΜΗ πατριαρχικοι, οπως ο ΨΑΧΟΣ, εβγαλαν ομως ΨΑΛΤΕΣ με καποια ιδιωματα αλλα ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ εις διαστηματα και χρονον και ΟΛΑ τα θεμελιωδες συστατικα της ψαλτικης

Λοιπον, οι υπαρχουσες διαφορες εν τη εκτελεσει εισιν ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ και δια λογους ητε ΑΣΧΕΤΩΝ #διδασκαλων# οπως τον Καρα και των συν αυτω η ΑΣΧΕΤΩΝ #μαθητων# οπως τους Θεσσαλονικεις


Πλην αυτων, οι οποιοι ειναι και η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ υπαρχει εις τα ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ συστακτικα της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΨΑΛΤΙΚΗΣ



ΒΖ
Υ.Γ.
Το πληκτρολόγιο και το CD του Χρυσάνθου, τα έλαβες; Τα έχω στείλει καμιά βδομάδα τώρα.[/QUOTE]


ΓΚΜ

Εχθες ηλθε καποιο χαρτι και θα παω στο ταχυδρομειον απο εβδομαδα
Ισως να ειναι το δικον σου δεμα
Σ ευχαριστω και θα σε ενημερωσω



Λοιπον, τελειωνω με τα εξης Βασιλειε

Διαβασε ΟΛΑ οσα εχω γραψει, ακουσε με οτι δυνασε και εαν εχεις ΚΑΤΙ να ειπεις περι αυτων, βγαλε πρωτον την ουραν σου και εισελθε ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ και πιασε τα ολα απο την αρχην ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ οπως ηδη εχεις καμνει ΜΙΑΝ φοραν


Στειλε και ηχογραφησεις και πες μας ΤΙ λες και κατα ΠΟΙΟΝ =

ΑΛΛΟΙΟΣ
====ΜΗΝ μας κουρασεις με κυκλικες συζητησεις == οτι εγραψες σημερον το ειχε ειδη ΑΝΑΛΥΣΕΙ εις ΑΛΛΑ μυνηματα
και
====ΜΗΝ τα βαζεις με ΨΑΛΤΕΣ =οπως κι εμεναν = ΟΣΟ και ταπεινες να ειναι οι αποδοσεις μου == παρα καθησε και παπυρολογησε με τους ομοφορνουντας σε


Εγω ζητώ ΕΥΚΟΛΑ πραγματα

===15 ηχογραφησεις του ΠΡΙΓΓΟΥ τις οποιες να εχει καταγραψει ο Γ Κωνσταντινου με την ιδικην του νοοτροποιαν

==να τα ψαλλει υστερον ο ΙΔΙΟΣ αλλα και εσυ ΚΑΙ οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ αντιπροσωποι τις σχολης σας

==Να τα ψαλλομεν και καποιοι αλλοι απο την δικην μας πλευραν βασει της ΑΥΤΟΥΣΙΑΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ


==Να τα περασωμεν ολα ειος τον Φασματογραφον του Μελωδος

κι υστερον, #συζηταμε# ΑΥΤΑ τα οποια θελω ΕΓΩ να ΣΥΖΗΤΗΣΩΜΕΝ αλλα και οτι θελετε να συζητησετε κι εσεις


Εως τοτε, εαν και μας αρεσουν οι ΠΑΠΥΡΟΙ, μερικοι απο εμας εχομε ΒΑΡΕΘΕΙ να μας τους πετατε συνεχως ως ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑΝ των ΑΥΘΕΡΑΙΤΩΝ αποδωσεων σας


Εδω ομλουμε περι ΨΑΛΤΙΚΗΣ == εννοειτε οτι ΜΕΤΡΑΕΙ η ΑΠΟΔΟΣΙΣ

Εαν εισαι ΨΑΛΤΗΣ, ΑΠΕΔΔΙΞΕ το αλλοιως ΜΗΝ μου παρουσιαζεις επιλεκτικες απαντησεις



ΔΕΝ θα καμψωμεν αυχεναν ολοι μας ενωπιον καποιων ΑΣΧΕΤΩΝ αλλα, αντιθετως, ΣΤΡΑΒΑ ΚΟΥΤΣΑ, θα κρατησωμεν ΠΕΝΤΕ πραγματα ΟΡΘΙΑ εκ της ψαλτικης μας παραδοσεως



Εαν ΔΕΝ στειλετε ΟΛΟΙ ΣΑΣ τα ανωθι, λεβεντες ΔΕΝ εισαστε δια εμανα αλλ ΟΥΤΕ και ψαλτες



ΓΚΜ = Ζωντανες ηχογραφησις
http://analogion.com/forum/showpost.php?p=3946&postcount=4



ΓΚΜ =Ζωντανη ηχογραφησις Πανυγηρικος Εσπερινος Αγιου Νεκταριου Βλαχιωτης, Λακωνια, 2000

Ιερος Ναος Αγιου Νεκταριου, Βλαχιωτης, Λακωνια, 2000
Πανυγηρικος Εσπερινος
προεξαρχοντος του Σεβασμειωτατου Μητροπολιτου Μονεμβασιας και Σπαρτης, κκ Ευσταθιου

Δεξιος Χορος =Πρωψαλτης Μητροπολεως Σπαρτης και ο ψαλτης του ενοριακου ναου
Αριστερος Χορος ΓΚΜ και ενας αρχαριος νεος


Ειχα κατεβει Ελλαδα δια μιαν θειαν αρρωστον και τρεχαμε νοσοκομεια
Το προηγουμενον βραδυ ειχαμε καταιγηδες, και ξενυχτησαμε να γεμιζωμεν και να αδειαζωμεν κουβαδες
Ειχα ψαλλει Μεγ Εβδομαδα το 1997 και τιποτες εκτοτε

ΔΕΝ ειχα μουσικον κειμενον, αλλ ουτε εκαμνα και καποιαν προβαν
Με επονουσε ο λαιμος =απο το 1991 =αλλ ειμουν ακι κρυομενονς

ΔΕΝ γινοταν να ΜΗΝ καμνω φαλτσα
Τα φαλτσα αυτα, ομως, ειναι λογου φωνητικης ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ και ΟΧΙ λογου ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΥ λαθους

Ο Πρωτοψαλτης ακουγετε εις το Στιχηρον Προσομοιον ως προς το #Ποιοιος Ευφημιων# του Β ηχου


Το Δογματικον Θεοτοκιον ΔΕΝ ειναι πετυχημενον, αλλα το Δοξαστικον των αποστιχων ειναι καπως καλυτερο...
περιεχει και Σιμωνοκαριτικη διπλη πεταστη.... οταν την ακουσα, ανατριχιασα και εβαλα και παλιν ΙΑΚΩΒΟΝ == δηλαδη εκαμνα Ιακωβοθεραπειαν == ΔΕΝ υπαρχει αλλο φαρμακο εναντι τετοιων κολλυτικων φαλτσων

Αρκετα Παραδοσιακον ψαλσημο ακουγετε απο εναν ηλικιωμενον ιερεαν ο οποιος ψαλλει το ιδιομελον της Λιτης
Πατερ ημων λεγει ο βοηθος μου



http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_Hellenic_2000_Agios_Nektarios_Vlahiotis_Lakonias_Metropolitan_Eustathios_RVRB_LIVE2.mp3


ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Aucun commentaire: