vendredi 4 avril 2008

φωτο του "αγιορείτου"

[B][CENTER]Ψαλτικη Ψυχοθεραπεια[/CENTER][/B]

[QUOTE=Hristakis;5137]Όποιος έχει διαβάσει τα μηνύματα θα γνωρίζει ότι αυτός που άρχισε να ασχολείται με την φωτο του "αγιορείτου" που αναφέρεις την ξεκίνησες εσύ και όχι εγώ...δεν έχω καμία διάθεση για "διαφήμηση" όπως λες αυτές τις τακτικές και τα εγκώμια θα τα αφήσω σε εσένα που τα χειρίζεσαι πολύ ωραία...τον π.Δανιήλ δεν τον γνώρισα πρόσφατα όπως πιθανόν να νομίζεις και ψάλλαμε μαζί και τον γνωρίζω από ηλικία γυμνασίου και άλλα πολλά έτσι τελείως πληροφοριακά τα αναφέρω διότι αν τα αναλύσω θα κινδυνεύω να "διαφημιστώ" και τέτοια χαρά για σένα-παγίδα για μένα δεν θα την κάνω...ξέρεις και οδηγείς εκεί που θέλεις τα πράγματα γι αυτό και "θόρυβος" για την φωτο "εκ του μη όντως"...αλλά δεν θα στην χαρίσω...όσο για τις διαταγές σου "πάνε γράψε αλλού" και άλλες τέτοιες ανοησίες μην ξεχνάς ότι δεν είσαι εσύ ο συντονιστής και τους "φασισμούς" σου αλλού...
παράτα με για να σε παρατήσω...[/QUOTE]

[QUOTE]
ψάλλαμε μαζί και τον γνωρίζω από ηλικία γυμνασίου [/QUOTE]

Εφ οσον τον γνωριζεις ΤΟΣΟΝ καλα αυτον τον Αγιοριτηνε πατεραν, καμνε οτι σου εζητησα

[QUOTE]τελείως πληροφοριακά τα αναφέρω διότι αν τα αναλύσω θα κινδυνεύω να "διαφημιστώ" και τέτοια χαρά για σένα-παγίδα για μένα δεν θα την κάνω..[/QUOTE]

Διαφηξμησιν εκαμνες αρκετην

Προτεινω να νας ψαλλεις κατι #οπως το εμαθες# και να μας βαλεις και τον διδασκαλον σου


Αλλοιως ν ανοιξεις Thread και να γραφεις κυκλικα οτι θελεις


[QUOTE]ξέρεις και οδηγείς εκεί που θέλεις τα πράγματα γι αυτό και "θόρυβος" για την φωτο "εκ του μη όντως"...αλλά δεν θα στην χαρίσω...[/QUOTE]


Αυτο ειναι ιδιωμα της Σιμωνοκαραιτκης σχολης


Οταν γραφουν κυκλικα, τους θαυμαζεις λες και ειναι #Αγιοριτες#

Οταν σου τα γραφω στα ισα, πας να βγαλεις και #αιθεραν#




[QUOTE]όσο για τις διαταγές σου "πάνε γράψε αλλού" και άλλες τέτοιες ανοησίες μην ξεχνάς ότι δεν είσαι εσύ ο συντονιστής και τους "φασισμούς" σου αλλού...
παράτα με για να σε παρατήσω[/QUOTE]

Οσο δεν ψαλλεις κατι δια εμεναν εισα ΑΣΧΕΤΟΣ εδω σ αυτο το thread


Η εσυ η εγω ==

Ετσι το πας;


Εδω εισαι ΕΚΤΟΣ θεματος

οι συντονιστες με το μέρος σου ειναι και το ξερεις == Αγιοριτες κτλ και δι αυτο νοιωθης το ελεθερον να προσπαθεις να με ερεθισεις



Εδω οίλοθμεν περι ψαλτικης και εχω θεσςι καποιες ερωτησεις και ζητω απ οποιον θελει να αν=παντησει να βαλλει ηχογραφησιν και να όθ προδιορισει ΠΟΙΟΝ μιμειται

Σου εζητησα [B]συγνωμη[/B] δια το #παππου#

[B]ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ δηλαδη;[/B]



Γραψε οτι θελεις να #Υπογραψω# και αφησε μας να συνεχισωμεν παρακαλω

Επαναλαμβανω ===ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ οσον με αφορα τι στιγμη οπου [B]δεν παραθετεις προσωπικα σου ηχητικα [/B]παραδειγματα

[QUOTE]
παράτα με για να σε παρατήσω...[/QUOTE]

ΔΕΝ σε παραταω

[B]Η ΘΑ ΨΑΛΛΕΙΣ η θα παυσης να με ενοχλης[/B]


Τι πρεπει να καμνω τωρα;

Εχομεν τις [B]παραμιλιες[/B] του Κωνσταντινου ,θα εχομεν και τα [B]ναζεια[/B] του Χρηστου;

Δια ψαλτικην θα ομιλουμε η θα καμνωμεν ψυχοθεραπειαν Σιμωνοκαραιτων;

8888888888888888
8888888888888888

B][CENTER]Ανομαλιες[/CENTER][/B]

[QUOTE=konstantinou;5162]Δηλαδή, βρε Ευάγγελε, στα του Πρώτου ήχου, το απήχημα στο "Την παγκόσμιον δόξαν" από του Πα, θα είναι διαφορετικό, διαστηματικά, από αυτό του "Την γαρ σην μήτραν" από του Κε;

Να δούμε, τί άλλο θα ακούσουμε!!![/QUOTE]

Κι εγω να ειδω ΠΟΥ θα φθασει η παραμιλια σας

Λοιπον, Η ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ Ελληνικα Η εισασετε διανοητικως καθυστερημενος

Ειπαμε

Ο Χρυσανθος δινει
====Νη ΠΑ
και
====Δι ΚΕ
και
====Γα Δι

========12 προς 68
τουτεστην

========12 κομμα 7 μόρια προς 72

εις την συγγερασμένην του κλιμακαν του

Εννοειτε οτι τα υπολοιπα διαστηματα γινονται μικροτερα


[QUOTE]στα του Πρώτου ήχου, το απήχημα στο "Την παγκόσμιον δόξαν" από του Πα, θα είναι διαφορετικό, διαστηματικά, από αυτό του "Την γαρ σην μήτραν" από του Κε[/QUOTE]¨

[B]Ποιος[/B] σας ειπε οτι το απηχημα του Νη Πα θα ειναι [B]διαφορετικο[/B] απο το ΔΙ ΚΕ;


ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ;

Αλλ εφ οσον εισαστε [B]ΑΝΙΚΑΝΟΣ[/B] να διαβασετε και να καταλαβετε ενα μυνημα και να κοιταξετε το συγκριτικο σχεδιαγραμμα οπου εχω βαλει

μας γραφετε συνεχεια ΗΛΙΟΘΙΟΤΗΤΕΣ δισ να μας εκνευριζετε

Το απηχημα ΝΗ ΠΑ και ΔΙ ΚΕ [I][B]ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ[/B][/I],[B] ΜΕΓΑΛΟ[/B], [B]ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ [/B]απο το ΝΤΟ ΡΕ ΚΕ ΤΟ ΣΟΛ ΛΑ του πιανου


[QUOTE]ΓΚΝ
Ευάγγελέ μου, εσύ είσαι η φωνή του κ. Μιχαλάκη (κατά τα γραφόμενά του), αναρωτιέσαι αν εννοεί αυτό ο κ. Μιχαλάκης και μου ζητάς να απαντήσω;

Κάτι δεν καταλαβαίνω, φαίνεται.[/QUOTE]


Κι εγω επαναλαμβανω == Η το καμνετε [B]ΕΠΙΤΙΔΕΣ[/B] δια να μας εκενυριςεται ολους, Η Ελληνκα [B]δεν καταλαβαινετε [/B]Η εισαστε [B]διανοητικως καθυστερημενος[/B]


Θα πιασετε τα μυνηματα του θεματος ΑΠΟ την ΑΡΧΗΝ

τα σχεδιαγραμματα ειναι [B]ΞΕΚΑΘΑΡΑ[/B]

ΔΕΝ χρειζομαι #την φωνην# των αλλων δια να διαμαρτυρηθω οτι αφηνουν οι συντονιστες καποιον [B]ΑΣΧΕΤΟΝ[/B] οσαν κι εσας να απαναταει [B]ΟΠΩΣ[/B] του κατεβασει σε θεματε;τα οποια ειναι ηδη ΚΑΘΑΡΩΣ τοποθετημενα ΓΡΑΠΤΩΣ τε , ΓΡΑΦΙΚΟΣ [B]αλλα και ΗΧΗΤΙΚΩΣ[/B]





Λοιπον == Η ΘΑ ΠΙΑΣΕΤΕ να απαντησετε συστηματικως τις ερωτησεις == η να πατε να δειτε ψυχολογον

Διοτι [B]ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΕ[/B] οχι μονον τους κανονες τις ΛΟΓΙΚΗΣ, αλλα ΕΠΙΤΗΔΕΣ ερεθιζετε ολους μας εδω μεσα χαριν εις [B]ΑΣΧΕΤΕΣ αλλα και ΑΝΙΘΗΚΕΣ[/B] κατα φοραν σποντολογιες σας, εις τις οποιες θα απαντησω αποψε

[B]ΑΝΟΜΑΛΑ[/B] διαβαζετε και [B]ΑΝΟΜΑΛΑ[/B] απαντατε και [B]ΟΤΙ γραφετε ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΜΑΛΟΝ[/B] δια την ψαλτικην

888888888888
888888888888

Κατα παραδοσιν
[QUOTE=V_Zacharis;5153]Δεν τα πάω καλά με αυτά εγώ Γιώργη, να το κάνουμε παραδοσιακά;[/QUOTE]

Δηλαδη;


Απλως ηθελα να ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι οτι εχω γραψει ειανι κατανοητον

Διοτι διαβαζοντας της απαντησεις του Γ Κωνσταντινου εισ το θεμα Νη ΠΑ καταλαβαινω οτι

==Η εγω δεν γραφω ορθως Ελληνικα == καποια λαθη πρεπει ομεως να μου τα συγχωρεσετε == αλλα πιστεθω οτι οποις θελει ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ τα γραφομμενα μου


==Η οι υπολοιποι ΔΕΝ με καταλαβαινουν =
=====διοτι το θεμα ισως να ειναι πολυπλοκο και να χρειαζεται παρα πανω εξηγησεις η και δειγματα

====== διοτι το θεμα ΔΕΝ συμφερει να το καταλαβομεν διοτι ΚΑΤΑΒΥΘΙΖΕΙ καποιες αυθερετες προσιδρισεια ΚΑΠΟΙΑΣ η και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ θεωριων


ΑΝαγνωριζω οτι το θεμα ειναι πολυπλοκο == οταν ομως οίλως δια τηλεφωνου και δινω αμεσως δυο τρια φωνητικα παραδειγματα ΑΜΕΣΩΣ γινομαι ΕΝΤΕΛΩΣ κατανοητος


Οσον αφορα εσενα, Βασιλειε, ΔΕΝ θελω να σε ΠΕΙΣΩ δια μεσου καποιυ τηλεφωνηματος μου, αλλα να σιγουρευθω οτι οι διαφορες ερωτησεις μου ειναι ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ


Εσυ τουλαχιστον επιασες το θεμα ΣΟΒΑΡΑ και σ ευχαριστω

Αλλα δια να μην ομιλοθμε ΚΥΚΛΙΚΩΣ, ΑΝΟΜΑΛΩΣ αλλα και κατα τον διανοητικως καθστερρημενον τροπον του Γ Κωνσαντινου, ειμαι εις την ΔΙΑΘΕΣΙΝ σου δια να σου δωσω ΟΤΙ επι πλεον εξηγησιν χρειαζετε δια να μην εζομε προβλημα ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΩΣ


Ευκολα πραγματα

Αλλα εφ οσον επιμενης εις καποιαν #παραδοσιν#, καμεν οπως εσυ νομιζεις



Κατα την ιδικην μου παραδοσιν, εαν δεν ειμαι σιγουρος, παιρνω τηλεφωνο και ερωτω

88888888
88888888

[QUOTE=Αθωνίτης;5165][Σημείωμα συντονιστή]
Παράκληση προς:
Μιχαλάκη,Χρηστάκη,Πασχάλη και λοιπούς...

Πάψτε σας παρακαλώ να σαχλαμαρίζετε....Ή θα μιλάτε με επιχειρήματα ή ασχολειθηται με τίποτα άλλο.[/QUOTE]

Ευλογησον

Πρωτον, εαν επιτρεπεται πατερ, απο ΠΟΙΑΝ μονην μας γραφετε;

Δεθτερον, εαν ΕΓΩ δεν εχω βαλει ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΑ εδω μεσα, ΔΕΝ γνριςως ποιος αλλος εχει βαλει

Εαν ΔΕΝ σας ειναι ΦΑΝΕΡΑ, θα χρειασθει να σας στειλως καταλογον ΟΛΩΝ των μυνηματων περιεχοντα ΓΡΑΠΤΑ, ΓΡΑΦΙΚΑ και ηχητικα παραδειγματα

ΔΕΝ νομιζω εως τωρα οτι απο οσους αναφερατε να εχουν συμβαλει με επιχειρη΄ματα

Ουτως, επιτρεψατε μου μα διαφωνησω μαζι σας περι ΕΛΛΗΨΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ εκ μερουσ μου

Μαλλον, ΕΓΩ θα ηθελα να παραπονεθω απεναντι σας δια ΕΛΛΗΨΙΝ ΣΥΝΤΟΝΙΜΟΥ ωστε να γινει ΠΙΕΣΗΣ να απαντουν εις τις ΕΡΩΤΗΣΕΙΣμ τις ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ερωτησεις μου και οχι με τα #συνηθες# ΑΣΕΤΕΣ και ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ απαντησεις




[QUOTE]
Δεν σας τιμά αυτό που βγάζετε εδώ ούτε εσας ούτε τους Πατέρες και Δασκάλους που έχετε στις φωτογραφίες...

Συγνώμη αλλα με εκνευρίζετε...[/QUOTE]

οκ
(Δεν ήθελα να βάλω παραθέσεις τα μηνυματα του καθενός γιατί ελπίζω στην αυτογνωσία σας.)

[QUOTE]Όσο για τις απαντήσεις σας στα περί παππού και γέροντος το ανέφερα απλά γιατί υπήρχε η διχογνωμία. Σαυτό δεν έκανες τιποτα Χρηστάκη για να ζητάς συγνώμη.[/QUOTE]

Εγω μαλλον εζητησα συγνωμη διοτι ΔΕΝ εγνωριζα περι την χρησιν του ορου αυτου εν τω Αγιω ορςι



[QUOTE]
Προσπάθώ να μιλώ και να σκέφτομαι απλά ..Μήν τα παίρνετε στραβα...[/QUOTE]


Ενα γινεται να ζητατε ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΩΣ εις ολους να ΑΠΛΟΣ να απντουν εις τις ΑΠΛΕΣ ερωτησεις μου, αυτο πολυ ΑΠΛΩΣ θα μας βοηθουσε ΟΛΟΥΣ


Απλα πραγματα....


Ευλογησον

Aucun commentaire: