vendredi 4 avril 2008

πρωτον ΛΕΒΕΝΤΕΣ

[CENTER][B]πρωτον ΛΕΒΕΝΤΕΣ [/B][/CENTER]

Ευχαριστω ΟΛΟΥΣ οσους οσους μου εσυμπαρασταθηκατε Δημοσιως αλλ ιδιαιτερως με τα διαφορα προσωπικα μυνηματα σας και τουτον,

[B]ΑΝΑΙΞΑΡΤΗΤΩΣ παραταξεως[/B]

Τοσον καιρον ενομιζα οτι η #μεθοδος# Καρα εβγαzε ΜΟΝΟΝ #γυναικοτους# = #υπερευαισθητους# και #μη μου απτεσθε# = εν #τω συζητην δε και εν τω αδειν#== αλλα ΧΑΡΙΝ εις τον [B]ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΣΟΛΔΑΤΟΝ [/B]ειμαι ικανος να ΠΑΡΑΔΕΧΘΩ οτι βγαζει και ΛΕΒΕΝΤΕΣ


ΔΙ αυτον ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ τον λογον,

δηλαδη, ΧΑΡΙΝ εις τον ΕΝΑΝ της παραταξεως Καρα ο οποιος ειναι ικανος να ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ την [B]ΟΥΣΙΑΝ[/B] απο τον δηθεν #υβριστικον# ΤΡΟΠΟΝ οπου εκφραζομαι

αλλα και τη αιτησει αλλων,

εκαθησα και [B]ΕΚΑΘΑΡΗΣΑ[/B] καποιο κειμενο οπου ειχα γραψει ωστε να ειναι το #κατα δυναμιν# #ουδετερον#


Λοιπον, θελω να ειδω εαν υπαρχουν και αλλοι #λεβεντες# της παραταξεως Καρα


Επισυναπτω καποιεs ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ τις οποιες εχω εκφρασει στα ΤΟΣΑ και τοσα μυνηματα μου


Εαν ΔΕΝ απαντησετε ΕΝΑ προs ενα εις αυτες τις ερωτησεις, τοτες καλυτερον να ΜΗΝ πιανετε ΜΗΤΕ το ονομα μου μήτε τα γραφομμενα μου και να τα #σερβιρεται# κατα τον τροπον οπου χαρακτιριςει ΕΩΣ ΤΩΡΑ την σχολην Καραν


Υστερον απο τις καποεις =απο τις ΠΑΡΑ ΠΟΛΕΣ== #τεχνικες# ερωτησεις οπου αναθετω, θα προχωρησωμεν και εις ΑΛΛΕΣ, οχι μονον τεχνικες, αλλα και Θεολογικες οπως εχω ηδη καμνει



Εχω εις το παρελνον αναθεσει ΠΟΛΛΑ ηχητικα παραδειγματα

Εχω εις το παρελθον ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙ ΠΟΙΟΙ [B]Αριορειτες[/B] πατερες = ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ [B]ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ[/B] και με ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ ΠΕΙΡΑΝ =ΨΑΛΛΟΥΝ ΟΡΘΩΣ


Υστερον απο ολες τισ ερωτησεις, θα ηθελα να πληροφορηθω == Εφ οσον διαστηματα ΔΕΝ ψαλλουν της Επιτροπης, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ = να #βατοπαιδωσωμεν# τους προιν Ηγουμενους και ολοκληρον το Αθως, η να #ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΠΟΙΗΣΩΜΕΝ# το Βατοπαιδι και την Σιμωνοπετραν;


Καποιες και ΤΕΤΟΙΕΣ ερωτησεις θα εχω δια το μέλλον == ΑΠΛΕΣ και ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ


Δια τους #κυριους κυριους# Κωνστανινου και Ζαχαρην και οσους βαζουν εικονιδια Αγιοριτων πατερων και #απαντουν# σε σχεδον ΟΛΑ τα θεματα του φορουμ

====Οι [B]ερωτησεις [/B]μου εντος του κειμενου ειναι [B]ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΕΣ[/B]



Εαν θελετε να απαντησετε δε ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕΣ [B]αλλο[/B] ΕΚΤΟΣ των ερωτησεων μου, παρακαλεισθε να το καμνετε ΟΠΟΥ αλλου θελετε ΕΚΤΟΣ του παρωντος #Thread#

Τα ηχητικα παραδειγματα συγκρισεως Βαρεως αλλα και διατονικου Νη Πα ΣΙΓΟΥΡΑ τα εχετε

(Περι του Ψαχου, ας καταλαβει εις τα γαπτα μου οτι εδωσε μελωδικες γραμμες #εκτεταμμενου# ρυθμου και οτι αλλοι ερμηνευτες της Παλιογραφικης εχουσιν δωσει αλλες πιθανοτητες ρυθμου /// Το σχεδιαγραμμα κλιμακων ειναι ΠΡΟΧΕΙΡΟ == ας καθησει κανεις να το #καθαρογραψει# == ιδου ενα καθαρογραμμενον
[url]http://analogion.com/Psaltik_Scales_Barys_Diatonikos_Special_Intervals_2.jpg[/url])

Δια τους υπολοιπους = ΟΠΟΙΟΝ ειδετε να απαντα ΠΛΑΓΙΩΣ, [B]ΕΚΤΟΣ θεματος[/B], θα σας παρακαλουσα να τον #επικαλεσεται εις την ταξιν# ΔΗΜΟΣΙΩΣ, οπως εχουν καμνει αρκετοι ΤΟΣΕΣ και τοσες φορες δια τις δηθεν υβρεις μου

Οποισς ΔΕΝ απαντα εις τας ερωτησεις καλυτερα να ΜΗΝ γραφει, ΑΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ ως συνηθως την ΛΟΓΙΚΗΝ διαδοχην των διαφορων μυνηματων οπου εχω γραψει

Οτι ειναι ΑΣΧΕΤΟΝ παρακαλω τον Δημητριον να το ΣΒΗΝΕΙ

Θα μεινωμεν [B]ΕΝΤΟΣ[/B] θεματος αυτην την φοραν




Επειδη το συστημα Καρα εβγαλε ΕΝΑ λεβεντην, τον Ευαγγελον, ο Θεος να αναπαυσει την ψυχην του Σιμωνος Καρα


Επειδη, κατα την ΙΔΙΚΗΝ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗΝ, ΔΕΝ εχει βγαλει ΨΑΛΤΗΝ εως τωρα, το ΣΥΣΤΗΜΑ πρεπει να το ΒΓΑΛΛΟΜΕΝ απο τα αναλογια == ας μεινει εις την Δημοτικην μουσικην και εις τα Πανεπιστημεια

Απο τα αναλογια πρεπει να ΕΥΓΕΙ εαν δεν βγαζει ψαλτες οι οποιοι να ΨΑΛΛΟΥΝ αγιοριτικα τουτεστην ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΑ:οπως οι καποιοι ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ, οπως ο Ιακωβος, και πολλοι αλλοι παραδοσιακοι

Επι τπου ΘΕΜΑΤΟΣ, λοιπον

Γινατε [B]πρωτον ΛΕΒΕΝΤΕΣ[/B] ... και υστερα βλεπωμεν δια το #ψαλτες# == στειλατε και καποιιαν ηχογραφησιν εν τω μεταξυ, εξηγοντας μας ΤΙ διαστηματα εκτελειτε και ΠΟΙΟΥ παραδοσιακου ψαλτου εισαστε ΜΙΜΗΤΕΣ




Μια απλη ερωτησις χωρις υπονοουμενο

[QUOTE]NΘ
Το ίδιο και με την κλίμακα: μπορεί το σωστό να είναι 71 και κάτι τμήματα, αλλά λέμε 72 για να συνεννοούμαστε καλύτερα. [/QUOTE]


Αυτο ΔΕΝ το καταλαβαινω

Κλιμακα συγγερααμενη με την εννοιοαν εφαρμωγης καποιου οργανου ισουτε ΚΛΙΜΑΣ εχουσα ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ αριθμον διαρεσεων , πχ

72
68
100
500
1200

και οχι 71,8 η 1199, 66 κοκ


Το #71 και κάτι τμήματα# ΔΕΝ το καταλαβαινω


Αντιθετως, οτι ΕΝΑ διαστημα ισως να ειναι 12 κομμα 7 τμηματα αλλα εμεις το καμνωμεν 12 η και 13 κατα προσεγγισιν, αυτο το καταλαβαινω

αλλα συγγερασμενη ΚΛΙΜΑΞ με# 71 και κάτι τμήματα# =ειναι δυνατον;


Ευχαριστω

Aucun commentaire: