vendredi 4 avril 2008

Προσπαθεια == ΟΜΟΙΩΣ πραττω κι εγω

[B][CENTER]Προσπαθεια == ΟΜΟΙΩΣ πραττω κι εγω[/CENTER][/B]

Βασιλειε και δε λοιποι αναγνωστες


Για να κάνω και το χατίρι της Μαγδαληνής και του κ.Λιναρδάκη που μου ζήτησαν προσωπικά να προσπεράσω τους χαρακτηρισμούς έστω και μια φορά, και να απαντήσω μουσικά.

Μαγδαληνή και κυρ-Βαγγέλη, εξαιρετικά αφιερωμένο. (δεν βγαίνει πάντως πουθενά και το ξέρουμε όλοι)
΅

ΓΚΜ
Θα το #προσπαθησωμεν#

ΒΖ
Σύμφωνα με τους ίδιους τους Πατριαρχικούς ψάλτες, το Πατριαρχικό ύφος αποκτάται μόνο από ανθρώπους που έχουν θητεύσει εντός του πατριαρχικού ναού. (υπάρχει και η ανάλογη βιβλιογραφία) Απ’ όσο γνωρίζω ούτε εσύ αλλά ούτε κι εγώ έχουμε θητεύσει στον Π.Ναό.
΅
ΓΚΜ
Το #υφος# εαν δεν το εχω εγω, οπως γραφει ο μαθητης του Ιακωβου και διδασκαλος μου, τοτε δεν το εχει ουτε και ο καθε #Πρωτοψαλτης Αρχιεπισκοπης Κων# ητε ονομαζεται Ταλιαδωρος η Καραμανης η Αγγελοπουλος

Εννοειτε οτι ΔΕΝ το εχουν και οσι ομιλουν περι #Αγιας Σοφιας#

Διοτι #περι Αγιας Σοφιας# μου το εχουν πει και οσοι προσευχονται οταν ψαλλω == και με καμνουν να γελαω μετα το περας της ακολουθειας

Σ αυτο το #thread# εγω λεγω οτι εχω γνωσεις περι υφους =και το εχουν ειπει αρκετοι ανθρωποι της εποχης του Ιακωβου αλλα και του Πριγγου και του Στανιτσα =μαθητες των και ισοκρατες των

Τωρα τι νομιζεις εσυ βαση ποιας πηγης ειναι, ως συνηθως, η γνωμη σου== ειπαμε == το ΙΔΙΟ ευαγγελιον σχεδον διαβαζομαι ολοι == αλλα υπαρχουν ΠΟΛΛΩΝ ειδων #Χριστιανοι# =και οι ορθοδοξοι δινωμεν ΙΔΙΑΝ αξιαν εις την ΑΓΡΑΦΟΝ προφορικην παραδοσιν

Το θεμα ομες εδω ΔΕΝ ειναι εαν εχω υφος η οχι


Το θεμα ειναι οτι ενας ΨΑΛΤΗΣ, οπως εγω, θετει καποιες ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ προς αντιμετωπισην καποιων ΠΡΟΦΛΗΜΑΤΩΝ


ΒΖ περι ΓΚΜ ουκ εστι ψαλτης
Ναι αυτό το έχω πει. Διότι απ όσο μπορώ να γνωρίζω από αυτά που λες από μόνος σου δεν ψάλλεις πουθενά. Εκτός και ψάλλεις κάπου να το αναιρέσω!

Ψάλτης είναι αυτός που ψάλλει σε εκκλησία. Αλλιώς απλά είναι ένας που γνωρίζει ψαλτική (πολλές φορές καλύτερα κι από τον


ΓΚΜ
Εδω κι ενα μίσον μηνα, ψαλλω καθε 2η Κυριακη σε Ρουμανικη ενορια == ειμαι λοιπον τουλαχιστον #ημισο΄ψαλτης#
Η νεα κοινοτητα με εχει προσδιορισει #chef de chœur » == #χοραρχην# εν τω καταστατικω



ΒΖ
Σου είχα στείλει και παλαιότερα. (Τον Τάφον σου Σωτήρ-στο Αναλογιον του κ.Παν.Παπαδημητρίου)


ΓΚΜ

ΔΕΝ το εχω
βαλλε το παλι

και ακουσε κα το δικο μου == σας εχω καμνει και ναον με σπαθειον επι του Κε == χαριν μουσικολογιας δηλαδημ οχι δια οιανδηποτες αλλον λογον ===
καπου μετα την αρχην πρεπει να ειναι == και ΔΕΝ το εψαλλα ολοκληρον δια να ΜΗΝ μεινη εις την ιστοριαν οτι ο #μιχαλκης# ετραγουδησε ναον

ΔΕΝ υπαρχει αυτο το πραγμα δια εμεναν εια τον πρωτον ηχον


http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_MICHALAKIS_Georgios/GKM_2007_Hellenic_Various_ASPB_Label_2007_11_05_RVRB.mp3

ΒΑ
Αλλά αφού τέλος πάντων το επιθυμείς τόσο, θα σου στείλω. Επι τον Ποταμόν και το Ήδη βάπτεται θες; Αυτά θα σου στείλω.

ΓΚΜ

Με το ΚΡΑΤΗΜΑ, εαν γινεται .... εα πουμε του Και νυν, δια να μην #λεμε τα ιδια#

ΒΖ

Με την απαραίτητη προϋπόθεση φυσικά ότι θα μείνουν εντός του φόρουμ και δεν θα κάνουν τον γύρο του internet. Δεν δίνω σε κανένα την άδεια να τα χρησιμοποιήσει οπουδήποτε πλην του φόρουμ. Εγώ δεν ηχογραφώ για να κάνω διαφήμιση της φωνής μου-παράδοσής μου, ηχογραφώ γιατί μου ζητήθηκε εντόνως. Και θα παρακαλέσω πρώτα να αποδεχθείς αυτό και μετά να στα στείλω. (αφού τα ηχογραφήσω, δεν τα έχω έτοιμα)

ΓΚΜ

Τα δειγματα οπου θα στειλεις θα ΑΝΑΛΥΘΟΥΝ και μεινουν εις το φορουμ οσον με αφορα



ΓΚΜ παλ
Εαν ΔΕΝ θελεις να αποκαλλω ΑΙΡΕΤΙΚΗΝ την παραταξην σου, θα ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ να μας ειρωνεθεσαθι κα να μας εκμυκτηριειτε

ΒΖ
Ας κάνω ότι δεν το είδα…

ΓΚΜ

Ας καμνω οτι το ειδες και οτι συμφωνεις

ΓΚΜ παλ

Ομοιοως θα αναιρεσετε και οτι ειπε ο ΚΑρας περι Πριγγοθ και αλλων == #και τι ξερουν αυτοι#


ΒΖ
Δεν γνωρίζω να είπε τέτοιο πράγμα ο Καράς. Αν έχεις κάποια απόδειξη ότι είπε τέτοιο πράγμα ο Καράς, προσκόμισέ την σε παρακαλώ για να σου απαντήσω.

ΓΚΜ
Δια τα λεγομενα του Καρα εναντια Πριγγου θα ψαξω δια ανφοραν και πηγην

κτλ κτλ

Β:Ζ
Υ.Γ.
Για την διαχείριση. (όπως και για οποιονδήποτε άλλον που προσβάλλεται όταν εγώ στέλνω ειρωνικά μηνύματα-αλλά όταν τα στέλνουν άλλοι δεν τρέχει τίποτα...)

ΓΚΜ
Ελπιζω να ειδες οτι δεν εγραψα ΟΥΤΕ εναν προβλητικον λογον σε αυτο το μυνημα

Τουλσχιστον το ΕΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ με μεγαλην ειληκρινιαν

Β:Ζ

Εγώ (όπως είπα ότι θα το κάνω) μένω στα μουσικά κι ας μην το σεβάστηκε αυτό ο συνομιλητής μου.

ΓΚΜ

ΟΧΙ Απ εδω βλεπω να τα παμε ωραια και καλα



ΒΖ


Δεν θα το κάνω για πάντα όμως.

ΓΚΜ

Οσο γινεται

Υστερον, βλεπωμεν


ΒΖ

Ξέρω κι εγώ καλύτερα ΚΑΙ τον άλλο τρόπο. Χωρίς παρεξήγηση...

ΓΚΜ

ΔΕΝ απαντω διοτι ΔΕΝ θα ευνοησει την συνεχειαν των μυνηματων


888888888888888
8888888888888888

Aυτο θα τδο σχολιασω ιδιαιτερως σε καποια στιγμη απο προσωπικης μου εμπειριας

Γινεται ομς, Βασιλειε, να συμψαλλεις με ΑΣΧΕΤΟΥΣ και θα ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ οτι εχεις μαθει


Εαν ΥΠΟΤΑΞΙΣ τον εαυτον σου, τοτε ΓΙΝΕΤΑΙ να #υποστης# καποιες #επιρροες#

Εαν ψαλλεις #αμυντικα# ομως, ΚΡΑΤΑΣ οτι εχεις μαθει

πχ Εχυ ψαλλει κα με Σακελλαριδιτες και ΝικολαοΣμυρνιτες και Βαιλικιτες και ΚΑραμανιιτες και Χατζμάρκητες και Περιστεριτες

ΔΕΝ επηρεασηυκα καη ολου


ΜΙΑ φορα ομως εψαλλα με τον Αγεελοπουλον και #κολλησε# καποιους φαλτροθς δυδιασμους

Καποιοι Ιεραρχαι εζητουσαν απο τον βιολακην να αφηνει τον Ιακβον να λεγει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ



Σε ηλικιαν 19 ετων ο νεος εχει ΧΑΡΑΞΕΙ την πορειαν του, ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ και να συμψαλλει

Αυτη ειναι η προσωπικη μου επμειρια, και πιστεθω οτι αυτα οπου γραφει ο Βουδουρης περι ΙΑκωβοθ και ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ υφους ΙΣΧΥΟΥΝ

Τελος == το ψαλσιμο του Βιολακη κατα πασαν πιθανοντηταν ισως να μήν διφερε απο το υφος του Ιακωβου οσο διαφερουν ΣΗΜΕΡΟΝ πχ Ταλιαδωρος και Αγγελοπουλος

Τελος, οταν φθανει κανεις στα 40, δια λογοθς αηιους ερευνηςμ ΕΝΘΥ¨ΗΕ ΠΟΛΛΑ μουσικα εκ της παιδκιης του ηλικιας

Αυτο μου το ειπε κι ενας ιερεας οπου ο πατερας του ητο μαθητης του Πριγγου==# μικρος ΔΕΝ με ενδιεφερε πολλη οτι ελεγε ο πατερας μου == Στα 40 ομως. μου επανηλθαν σχεδον ολα#

Οι εκφωνησεις του ητο ΑΡΙΣΤΕΣ


Λοιπον, Ανοιξατε ΑΛΛΟ Thread και απηντησατε ολοι οπως θελετε


Εαν μεινετε ΕΝΤΟΣ θεματος, θα ΑΠΟΦΥΓΩ κι εγω ΑΠΑΣΑΝ, επαναλαμβανω ΑΠΑΣΑΝ #αγενην# συμπεριφοραν

το ΥΠΟΓΡΑΦΩ


Με το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ οπου θσ ξεφυγετε ομως, θα επανελθω εις #τα συνισθσμενα#


Ενα προς ΕΝΑ ειπαμε πως θα απανταμε, και ΧΩΡΙΣ εκμυκτηρισμον

Οτι εγινε, ΕΓΙΝΕ εως τωρα

Εαν ΑΚΟΥΣΩ να ψαλλη καποιος απο εσας κατι οπου να στεκει =κατα τα δικα μου κριτηρια, βεβαιως== ψαξω να ευρω εαν το αιτιον ειναι η μεθοδος ΚΑΡΑ η αλλον τι


Υστερον, ΕΔΩ, εις παρον THREΑD, θα εκφασθω ΟΠΩΣ εκφραζομαι δια οιανδηποτες θεμα ητε ειναι Σιμωνοκαραιτικο ητε ειναι Σιμωνοπετριδικο η και Στανιτσισικο


Ελπιζω να εισασθε ολοι μαρτυρες της καλης μου διαθεσεως και της ικανοτητος μου να γραψω ΕΝΑ τουλαχιστον μυνημα χωρις #υβριν#


ΑΝOIΧΕ THREAD, βαλλε ηχογραφησεις, πες μας τι ψαλλεις και ποιον μιμησε και γραψε ΟΤΙ θελεις


Το ιδιο θα πρεπει να καμνουν ΟΛΟΙ οσοι θελουν να ομιλησουν περι του θεματος

Με ανθρωπους οι οποιοι ΔΕΝ καταθετουν ηχογραφησεις ωστε να μας δειξουν ΤΙ καμνουν και βασει ΠΟΙΑΣ γραπτης αλλα και ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ παραδοσεως #ψαλλοθν#, ΔΕΝ ειναιι καν αναγκη να γραφουν δηθεν απαντησεις

θα τους απανταω == καποιες προσωπικες σας ηχογραφησεις παρακαλω, τις οποιες θεωρειτε οτι αντιπροσωπευοθν το πνευμα και την παραδοσιν της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ Χριστιανικης λατρειας μας

ευκολα πραγματα

υστερον θα τα συγγρινω εγω με τους διαφορους Αγιορετιας κτλ και θα βγαζωμεν συμπερασμα εαν ΑΥΤΑ οπου #ψαλλουν3 εχοθν ΚΑΠΟΙΑΝ σχεσιν με ολα αυτα οπου σιγα σιγα ΕΞΕΦΑΝΙΑΟΝΤΑΙ


και συνεχιζομεν απο εκει

Δηλαδη, βασει της #αποδοσεως των εν τω ψαλλειν# θα κρινω εαν και τα γραφομενα του εχουν και καποιον #κυρος η και βαρος#

Εννοειτε οτι, προς το παρον, ΟΤΙ και να εχει γραψει ο Καρας, εφ οσον ΔΕΝ εχω ακουσει ΜΙΑΝ παραδοσιακην και ορθοδοξο πρεπεστατην εκτελεσιν απο καποιον οπαδον του, ΔΕΝ δυναμαι να θεωρησω οτι βγαζει ψαλτας

Αντιθετως, εγω ο ΙΔΙΟΣ εχω ψαλλει ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ του Καρα == ΣΤΕΚΟΥΝ οι συνθεσεις τους

ΔΕΝ εχω ακουση καποιον ομως να ανταποδιδει με ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΝ υφος οιανδηποτες υμνον

Ελπιζω να μέ πεισουν οι ηχογραφησεις σου

Σιγουρα θα αλλαξει και ΟΛΟΣ ο τροπος με τον οποιον σου γραφω εαν ψαλλεις κατι παραδοσιακον .... αυτο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ

Διοτι, ΔΕΝ το κρυβω == ΕΙΜΑΙ προκατυλλημενος == και ειναι δικαιωμα μου == ισος ομως να αλλαξει κι αυτο




Επαναλαμβανω

To εξης κειμενον ειναι ΟYΔΕΤΕΡΟΝ

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Psaltologion/Erotiseis_GKM_pros_Psaltologion_Dialogos_003.pdf

ΔΕΝ ποεριεχει ΟΥΤΕ υπονοουμενον ΟYΤΕ #υβριν#

Το ως ανωθι κειμενον διατηθηται προς #ψαλτο μυυσικολογικο επιστημονικον# σχολιαμον


Ευχαριστω



Μαγδαληνη
Εδώ γίνεται συζήτησις εφ 'όλης της ύλης.Αν η "παπυρολογία" μπορεί να βοηθήσει :γένοιτο!
Αφήστε τους αναγνώστες να φιλτράρουν τις πληροφορίες και μην μας θεωρείτε "πρόβατα" που μας παρασέρνουν οι "ερευνητές" ή οποιοιδήποτε άλλοι.
Παρακαλώ!


ΓΚΜ
ΟΚ
Ειδα οτι ο Βασιλειος το πηρε ανδρικια και σοβαρα το θεμα
Θα ανταποκρυθω εις το υψος του

Δεν εχω ΟΥΔΕΝ προβλημα με παπυρολογιες

Εδω ΠΑΠΥΡΟΥΣ της εποχης 900 μΧ ψαλλω

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_CD/GKM_tribute_Nov_2006.htm

έ την διαφοραν, ως προς αλλους εκτελεστας, τοι εγω ΥΠΟΤΑΣΣΩ τους παπυρους εις την παραδοσιν, και ΟΧΙ την παραδοσιν εις οιανδηποτες ΕΚΤΟ παραδοσιακην ΑΝΤΙΛΗΨΙΝ της παπυρολογιας

Ειπαμε, πηρα την παρτιρτοθρα του Γαλλου Γρηγοριανολογου καθηγητου και την αναποδογηρησα ΕΝΩΠΙΟΝ τοθ και ενωπιν παντων λεγοντας του == ΟΤΙ εχετε μαθει εως εδω== ΞΕΧΑΣΑΤΕ τα παντα == θα μαθετε τωρσα περι χρονου και λαρυγισμων Πατριαρχικων

ΓΚΜ
Γεώργιε, δεν μπορείς να προκαθορίσεις τον τρόπο που θα γράψει ο άλλος.Αν δεν σε ικανοποιεί ένας συνομιλητής μην του απαντάς.Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας ,παραιτού!

ΓΚΜ
ΟΚ
Παντως χαιρομαι οπου θα ακουσωμεν δειγματα ψαλτικης τα οποια ισως μας πεισοθν οτι η μεθοδος Καρα βγαζει παραδοσιακους ψαλτες

εαν ισχευει αυτο, ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ θα προσπαξησω να εμβαθθνω τις γνωσεις μου περι της Μεθοδου ΚΑρα

Αλλα πρεπει αυτα οπου θα ακουσε να ειναι ΑΝΩΤΕΡΑ απο τον καθε χωριατη ψαλτη οπου εγνωρισας και ο οποιος τα εκεγε #πρακτικα#

Εννοειτε οτι ενα η ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΕΝ διυκολυνει η εαν ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ οσον ορθως η και ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο της ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ μεθοδους, τοτες αξιαν ΔΕΝ εχει

ΜΚ

Σποντολογίες ο Βασίλης, προκλήσεις ο Γεώργιος. Να δω σε ποιό γκρεμό θα πέσουμε!]

ΓΚΜ
Ο βασιλειος εκαμνε προσπαθεια

ΟΜΟΙΩΣ πραττω κι εγω

Aucun commentaire: