vendredi 4 avril 2008

Comeback

Ευχαριστω ΟΛΟΥΣ οσους οσους μου εσυμπαρασταθηκατε

ΑΝΑΙΞΑΡΤΗΤΩΣ παραταξεως

Τοσον καιρον ενομιζα οτι η #μεθοδος# Καρα εβγαςε ΜΟΝΟΝ #γυναικοτους# αλλα ΧΑΡΙΝ εις τον ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΣΟΛΔΑΤΟΝ ειμαι ικανος να ΠΑΡΑΔΕΧΘΩ οτι βγαζει και ΛΕΒΕΝΤΕΣ


ΔΙ αυτον ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ τον λογον,

δηλαδη, ΧΑΡΙΝ εις τον ΕΝΑΝ της παραταξεως Καρα ο οποιος ειναι ικανος να ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ την ΟΥΣΙΑΝ απο τον δηθεν #υβριστικον# ΤΡΟΠΟΝ οπου εκφραζομαι


εκαθησα και ΕΚΑΘΑΡΗΣΑ καποιο κειμενο οπου ειχα γραψει ωστε να ειναι το #κατα δυναμιν# #ουδετερον#


Λοιπον, θελω να ειδω εαν υπαρχουν και αλλοι #λεβεντες# της παραταξεως Καρα


Επισυναπτω καποιεσ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ τις οποιες εχω εκφρασει στα ΤΟΣΑ και τοσα μυνηματα μου


Εαν ΔΕΝ απαντησε ΕΝΑ προσ ενα εις αυτες τις ερωτησεις, τοτες καλυτερον να ΜΗΝ πιανετε ΜΗΤΕ το ονομα μου ήτε τα γραφομμενα μου και να τα #σερβιρεται# κατα τον τροπον οπου χαρακτιριςει ΕΩΣ ΤΩΡΑ την σχολην Καραν


ΥΣτερον απο τις καποεις =απο τις ΠΑΡΑ ΠΟΛΕΣ== #τεχνικες# ερωτησεις οπου αναθετω, θα προχωρησωμεν και εις ΑΛΛΕΣ, οχι μονον τεχνικες, αλλα και Θεολογικες οπως ηδε εχω καμνει



Εχε εις το παρελνον αναθεσει ΠΟΛΛΑ ηχητικα παραδειγματα

Εχω εις το παρελξον ΔΙΕΘΚΡΙΝΗΣΕΙ ΠΟΙΟΙ Αριορειτες πατερες =ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΗΓΟΘΜΕΝΟΙ και με ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ ΠΕΙΡΑΝ =ΨΑΛΛΘΝ ΟΡΘΩΣ


Υστερον απο ολες τισ ερωτησεισ όθμ θα ηθελα να γνωριζω == Εφ οσον διαστηματα ΔΕΝ ψαλλουθν της ΕΠιτροπηςμ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ = να #βατοπαιδωσωμεν# τους Ηγοθένους η να #ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΠΟΙΗΣΩΜΕΝ3 το Βατοπαιδι και την Σιμωνοπετραν;


Καποιες και ΤΕΤΟΙΕΣ ερωτησεις θα εχω δια το έλλον == ΑΠΛΕΣ και ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ


Δια τους #κυριους κυριους# Κωνσατνινου και Ζαχαρην και οσοθς βαςοθν εικονιδια Αγιοριτων πατερων

Οι ερωτησεις μου εντος του κειμενου ειναι ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΕΣ



Εαν θελετε να απαντησετε δε ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕΣ αλλο ΕΚΤΟΣ των ερωτησεων μου, παρακαλεισθε να το καμνετε ΟΠΟΥ αλλου θελετε ΕΚΤΟΣ σε ετουτο το #Thread#

Τα ηχηετικα παραδειγματα συγκρισεως Βαρεως αλλα και διατονικου Νη Πα ΣΙΓΟΥΡΑ τα εχετε


Δια τους υπολοιπους =εαν απαντησοθν ΠΛΑΓΙΩΣ, ΕΚΤΟΣ θεματος, σα παρακαλω να τους #επικαλεσεται εισ την ταξειν# οπως οι ιδιοι εχοθν κα΄νει ΤΟΣΕΣ και τοσεσ φορεσ δια τισ δηθεν υβρεις



Επειδη το συστημα ΚΑρα εβγαλε ΕΝΑ λεβεντην, τον Ευαγγελον, ο Θεος να αναπαυσει την ψυχην του Σιμωνος Καρα


Επειδη ΔΕΝ εχει βγαλει ΨΑΛΤΗΝ εως τωρα, το ΣΥΣΤΗΜΑ πρεπει να το ΒΓΑΛΛΟΜΕΝ απο τα αναλογια == ας μεινεις εις την Δημοτικην μουσικην και εις τα ΠΑνεπιστημεια

Απο τα αναλογια πρεπει να ΕΥΓΕΙ εαν δεν βγαςι ψαλτες οι οποιοι να ΨΑΛΛΟΘΝ αγιριτικα τουτεστην ΠΤΡΙΑΡΧΙΚΑ:οπως οι καποιοι ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ, οπως ο Ιακωβος, ακι αλλοι

Επι τπου ΘΕΜΑΤΟΣ, λοιπον

Γινατε πρωτον ΛΕΒΕΝΤΕΣ ... και υστερα βλεπωμεν δια το #ψαλτες# == στειλατε και καποιιαν ηχογραφησιν εν τω μεταξυ, εξηγοντας μας ΤΙ διαστηματα εκτελειτε και ΠΟΙΟΥ παραδοσιακου ψαλτου εισαστε ΜΙΜΗΤΕΣ

Aucun commentaire: