mardi 18 mars 2008

Περι Χρονου και Χρονικης Αγωγης

Περι Χρονου και Χρονικης Αγωγης

[QUOTE]με την κατάλληλη χρονική αγωγή[/QUOTE])


Η χρονικη αγωγη των ηχογραφησεων ειναι επι το πλειστον αργημ δηλαδη παιδαγωγικη και οχι οπως εκτελουσε τα μαθηματα στο Πατριαρχειο<
Εκει οπου επιταγχυνει λογου ελλιψης χρονου, ακουγετε κατι πλησιεστερο της εκτελεσεως στο ναο



[QUOTE]Μερικές πληροφορίες για τη διδασκαλία του Ιακώβου έρχονται και από το Στυλιανό Τσολακίδη (μαθητή του Ιακώβου) μέσω του μαθητή του Γεωργίου Μιχαλάκη δυστυχώς τα περισσότερα σε ακατανόητη και δύσχρηστη μορφή ώς τώρα. [/QUOTE]

Σε καποια φαση, θα βγει και βιντεο με ολες τις λεπτομερειες τις διδασκαλιας του Ιακωβου προς τον μαθητην του

Πως μέρικοι μουσικολογοι πιανουν κατι δυσκολα διαστηματα χωρις να καταλαβουν τον ελευθερο χρονο του Ιακωβου και τον συνεπτυγένο ΧΡΟΝΟ του μαθητου του, ειναι δυσκολο να καταλαβει κανεις

Οι δυτικοι μουσικολογοι, παντως, τα καταλαβαινουν αμεσως ολα αυτα τα #δυσνοητα# διοτι δεχονται οτι δεν εχουν ουτε λεξιλογιο ουτε εκκλησιαστικη προφορικη παραδοση :
δεχονται δηλαδη να τους διδαξει κανεις εκ του μηδενος. Παρομοιως ομως με τους Ελληνες #μουσικολογους# ανακατωνουν τα διαστηματα με πολυγραμμες υφεσοδιεσεις

Οι Ελληνες #βυζαντινο#μουσικολογοι, βεβαιως, ειναι ανικανοι να καταλαβουν ολες αυτες τισ λεπτομερειες διοτι ουτε με Ελληνικον χορον ασχολουνται, ουτε με πεπυραμενους ψαλτες

Καποτε ζητησε καποιος γραπτες πληροφοριες περι του Πατριαρχικου υφους

Ευρισκονται εδω,

http://ieropsaltis.com/psalt_Michalakis.htm

Ἰδοὺ διάϕορα συμπεράσματα αὐτοῦ :
- Ὁ τύπος διασώζει τὴν οὐσίαν… πρέπει νὰ ψάλλει τις ὀλόϰληρον γραμμὴν, ὡς μελωδιϰὸν τύπον, ὅπως ϑὰ τὸν ἔχει μάϑει, μὲ τὰς δέϰα ἢ εἴϰοσι “μεταϐολὰς”, παρὰ τῶν διαϕόρων διδασϰάλων: δέϰα ϰαλοί ϰαὶ σωστοὶ δάσϰαλοι ἐπαρϰοῦν πρὸς τὴν διάδωσιν τῆς ψαλτιϰῆς διότι ἐγγυοῦνται τὴν διαχρόνισην τῆς “ϰολυμϐήϑρας τῶν μελωδιϰῶν τύπων”.
- Ὅλα δὲν γράϕονται, ϰαὶ ἐπειδὴ τὸ σύστημα τῶν τριῶν διδασϰάλων εἶναι ἰσοροποιημένον, δὲν χρειάζεται οὐδεμίαν ϐελτίωσιν. Ὄσες γραμμὲς ϕαίνονται παράτονες ἐϰτελοῦνται παρατόνως μόνον ἀπὸ τοὺς μὴ ἔχοντας διδαχϑῆ ὑπὸ γενεαλογιϰῶς, ἐξ ἀπόψεως μεταϐίϐασης ψαλτιϰῆς μνήμης, αὐϑεντιϰοῦ ψάλτου: “μὲ ὄποιον δάσϰαλον ϰαϑήσεις, τέτοια γράμματα ϑὰ μάϑεις”.
- Ὅλα εἶναι γραμμένα, ϰαὶ ἄς μάϑουμε ϰαλὰ τὰ ϰλασσιϰὰ πρὶν ἐρεύνης τῶν “παλαιογραϕιϰῶν” ἢ « ϰαλλοποιήσεως » ἐὼς « ἀλλαξοϕωτιστιϰοῦ » σημεῖου τῆς παραδόσεως.
Τὰ μεγάλα μυστιϰὰ:
- χρόνος ϰαὶ λήψης χρόνου… ϑεμελιῶδες νόμος τῆς σωστῆς ψαλτικῆς ἐκτελέσεως.
- λαρυγγισμοί ἐντὸς τοῦ χρόνου ἄνευ ϐλάϐης τῆς λήψεως.του επωμενου χρόνου
- πατήματα σταϑερὰ, διαπιστωμένα διὰ τοῦ “ϰουρτίσματος τοῦ λάρυγγος”, τὸ ὀποῖον εἰναι ἡ παραλλαγή.
- ἔναρξις τῆς ϰάϑε ϑέσεως ὡς ϰρούσις ϰαμπάνας, ἄνευ ϰαϑυστέρησις.
- λαρυγγισμοὶ συμπυϰνομένοι ϰαὶ μετὰ παρεστιγμένων.
- ἡ ἐξομάληνσις τῶν ὡς ἄνω γίνεται αἴτιον « ἐϰϑυλήϰευσις » τῆς ψαλτιϰῆς, ὀδηγόντας την οὗτως εἰς ὀδούς « Δυτιϰοποίησις » ϰαὶ ἀντι-ὀρϑοδόξου ϑεολογίας, ἡ ὀποῖα ϰυρήτει ϑετιϰισμόν διὰ μέσου τῆς ϰαϑημερινῆς ὑπενϑύμησις τοῦ μηνύματος τῆς Ἁναστάσεως.
- ἀϰινησία, δέος, εὐλάϐεια ϰαὶ ϑεοσέϐεια.
- τὰ ϕωνητιϰὰ διαστήματα δὲν ὅλα σταϑερὰ, ὡς τὰ ἐνόργανα : ὅλα ἐξαρτώνται ἐϰ τοῦ μελωδιϰοῦ τύπου ϰαὶ τῆς κάϑε μεταϐολῆς του. Οὖτως, αἱ ἔλξεις ϰαὶ αἱ ἀναλύσεις οὐ γράϕονται ἀλλὰ μετὰ μόχϑου μανϑάνονται.
- πολλοὶ ϰαὶ διάϕοροι οἱ τρόποι τοῦ μετρᾶν τὸν χρόνον (ἁπλοῦς, διπλοῦς, συνεπτιγμένος…), ϰαὶ δὲν ἁρμόζει νὰ ψάλλονται ὅλα τὰ μαϑήματα εἱς τὸν ὀμαλώτερον ὡς πρὸς τὴν πρόσληψιν χρόνου, τουτέστιν τὸν « ϰαλλοϕωνιϰόν » χρόνον, ὡς εἴϑηστε τῶν ἡμερῶν μας.
- « Ἕνα εἷναι τὸ ἴσον »… αὐτὸ ϰαὶ τὸ ἴδιον.
- Ὁ μὴ γνοῦς ἀναγινώσϰειν συντόμως ϰαὶ εὐϰρινῶς, οὐδέποτε ϑὰ διεπρέψει ὡς ψάλτης.


Πως θα τα καταλάβει κανεις ολα αυτα;


Με τον φασματογραφο του ΜΕΛΟΔΟΣ
http://www.melodos.com/metrofonia.htm


Να περασει τον Ιακωβον και να φροντισει να καταλαβει ΤΙ γινεται σέ το καθε Συμφωνο και τι σε το καθε φωνηεντο και σε ποιο σημειο γινεται η κρουση και πια η ενταση της και που γινεται ο καθε λαρυγγισμος και σε πια αποσταση απο την επωμενη κρουση

Να περασει και τους #μουσικολογους# δηλαδη αυτους που εχουν #εξηγησεις# και #αποψεις#ακομη και δια το υφος του Ιακωβου και να συνκρινει

και να συνγρινει εαν ο Ιακωβος κανει διγραμμες και τριγραμμες ελξεις εκει που τις ακουγουν οι #μουσικολογοι# η μηπως τις κανει κι αλλου η και καθολου
η μηπως οι ελξεις του Ιακωβου ΔΕΝ ειναι τοσο μεγαλες οπως τις ακουνε και τις εκτελουνε; Διοτι το ενα μοριο τις κλιμακας των 72 μοριων ειναι αρκετα αντιληπτω φωνητικως αλλα με μονοχορδα και μηχανηματα ακουγεται αλλοιωμενο λογου εναρμονιων συχνοτητων

Δι αυτο πρεπει να ανοιξει θεμα εδω#Θετικες επιστημες, παραμετρηση και κατανοηση της φωνητικης και οχι οργανικης ψαλτικης τεχνης#

Εδω ειναι ενα παρδειγμα φαματογραφου με τη φωνη του Ιακωβου


http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_Paedagogical/Kyr_Iakovos_NAFPLITOIS_Mi_Apsotrepsis_VIDEO_VOCAL_TRANSITIONS_001.wmv


Να περασει οποιος θελει και τον Πριγγον οπου περασαν οι Ελληνες #επιστημονες# της Πατρας ωστε να διαπιστωσει οτι ο Πριγγος αλλαζει βαση δυο φορες αναμεταξυ το #Νε# και το #δη# στο #ηδη βαπτεται# δια να καταλαβει οτι ο Πριγγος ητο φαλτσος ακομη και νεαρος και εαν ο Ιακωβος δεν εκανε ελξη στο #Η# του #Ηδη# τοτε ελξη δεν υπαρχει

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Kyr_PRINGOS_Konstantinos/KP_GKM_Idi_baptetai_original_non_corrected.mp3

Επιδιορθωμενο
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Kyr_PRINGOS_Konstantinos/KP_Idi_baptetai_GKM_Correction_2007_boost_01.mp3


Συμερασματα #ερευνητων#
http://www.oet.gr/erevna_mainFrame.htm

http://www.oet.gr/SpectralAnalysis_EN.pdf



Το ιδιο και με την τελευταια ηχογραφηση του Πριγγου
συγγρινατε το αυτουσιο με το διορθωμενο
(http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Kyr_PRINGOS_Konstantinos/Priggos_Last_Recording_GKM_edit.mp3)


Οταν αλλαςει η βαση μεσα σε δυο τρεις μουσικους φθογγους, κανενας επιστημονας με συνειδηση δεν δυναται να καμνει την απολογια των ελξεων

Και δι αυτο, θα ητο προτιμωτερο να γινει ο καθενας #επιστημονας# οπως εγιναν και πολλοι #μουσικολογοι#

Οι #αυτοδιδακτοι επιστημονες# ομως θα βγαλουν καλυτερα συμπερασματα με τοθς ΗΥ παρα οτι μας εχουν φορτωσει οι μουσικολογοι οι οποιοι ΔΕΝ εχοθν γνωση της παιδειας του Ιακωβου

Δι αυτο πρεπει να γινει κανεις επιστημον απο μονος του διοτι οι μουσικολογοι οτι θελουν #σερβιρουν #

Εφοσον ηθελαν ελξιν στο #Η# του #Ηδη# εβρηκαν τον Πριγγον οπου αλλαζει βασιν δυο φορες ωστε να θεμελειωσουν το δογμα τους


Ναι διοτι και οι Ελληνες #επιστημονες# των διαστηματων αποδειχνουν σωνει και καλα οτι θελουν οι μουσικολογοι

Λοιπον να κατεβασει οποιος θελει δωρεαν τον εξης φασματογραφο
http://www.sonicvisualiser.org/download.html

http://www.sonicvisualiser.org/

αλλα και τα εξης plugins
http://www.vamp-plugins.org/download.html

και να περασει το Χριστος γενναται, το Μη αποστρεψης και το Αινειτε του Ιακωβου δια να καταλαβει τι ειναι ληψις χρονου, προσληψις συμφωνων, ελευθερος χρονος κτλ

Περι χρονου τα σχεδιαγραμματα ειναι εδω

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_Paedagogical/GKM_Chronos_001.PNG

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_Paedagogical/Prostachthen_Chronos_GKM_002.JPG

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_Paedagogical/GKM_chronos_001_Anoixo_2.PNG


Περι γρηγοριανης παλαιγραφιας, η οποια προσφερει αναλυτικως τους καθιερωμενους λαρυγγισμους οπου εκτελει ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ο Ιακωβος
Δια τους λαρυνγισμους των #μουσικολογων# δεν θα ειδειτε σχεσιν ΟΥΤΕ με παλαιους ψαλτες ΟΥΤΕ με παλαιογραφιαν Γρηγοριανη = ο φασματογραφος θα σας τα δειξει αυτα δηλαδη οπου εφαρμοζει ο Ιακωβος και οχι αυτους των συγχρονων μουσικολογων ας κοιταξει εδω

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/GKM_Paedagogical/GKM_Greg_Psaltiki_bridge_RHYTHMIC_%20EMPHASIS_v_001.htm



Κι επειδη ο Ιακωβος ΔΕΝ εδηνε εμπιστοσυνη στις ΠΤΩΧΕΣ επιστημονικες γνωσεις περι ψαλτικης της εποχης του δι αυτο και εδιδασκε τον μαθητη του ΧΡΟΝΟ και ΚΙΝΕΙΣΕΙΣ ΜΕΛΟΝ δηλαδη χεριων και ποδιων- και οχι ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ με πληξεις ΧΟΡΔΟΝ

Κανενα αλλο ΟΡΓΑΝΟ εκτος της φωνης δεν ειναι ικανο να διδαξει ψαλτικη και διαυτο κατακρινει ο Βουδουρης την χρησιν του αυλου απο τον Χρυαανθο<

Η επειρια των ΜΕΓΑΛΩΝ παραδοσιακων ψαλτων ητο ανωτερα των μανιοδων ερευνων των ΜΚΡΩΝ #ψαλτων# οι οποιοι οπως και σημερα #εκρυβοντο;# πισω απο #επιστημονικες# ερευνες = λεπτομερειες =διαβασε Βουδουρη

Ο Βιολακης ητο ΜΙΚΡΟΣ ψαλτης μπροστα στον Ιακωβο οπως και η συμμορια του Παπαδοπουλου και των αλλων

Σημερα η Επιστημη διαθετει οντως το υλικο το οποιον ειναι ικανο να αποδειξει το γιατι το καθε οργανο της καθε Επιτροπης και του καθε Ψαχου εχει αξια ΜΗΔΕΝ εμπροσθεν της ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ παραδοσεως του #ακουε και μανθανε#

Οσο και επιστημονικη αναλυση να εζητουσε ο Βουδουρης ΟΥΔΕΠΟΤΕΣ εκανε #ερευνεσ και θεωριες# του κεφαλιου του παρα ΠΡΩΤΑ επροσπαθοθσε να ΜΙΜΗΘΕΙ και υστερον μονον να #αναλυσει εξηγεσει παραμετρησει δηλαδη επιστημονολογησει# το θεμα

Το πως χρησιμοποιουνται οι μουσικοι τυποι και το πωσ διαφερουν οι γραμμες του Ιακωβου με τις κλασσικες εκδοσεις, διαβασε περι Τονικου και Μελωδικου ΤΥΠΟΥ
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Psaltopedia/Prosarmosis_ArialUnicode_2006.htm


Οποιος ψαχνει δια μηχανισμον ENIGMA, επειδη ισως ειναι #δυσνοητες# οι αυτουσιες επιστημονικες καταρτησεις και προσδιορισμοι του θεματος ας ασχοληθη με το εξης
http://www.nongnu.org/enigma/


[QUOTE]Αυτό σε συνδυασμό με την εκτός ακολουθίας διδασκαλία (δίδασκε στη σχολή του Μουσικού Συλλόγου).[/QUOTE]


Εδιδασκε και εν οικω καθε Τριτη και Πεμπτη
οπου και να ευρισκετο, ο ψαλτης αυτος εδιδασκε διδικα τα νεα παιδια
http://ieropsaltis.com/psalt_Tsolakidis.htm


[QUOTE]Δε φαίνεται να δίδασκε χορωδία και να εκτελούσε χορωδιακά έργα.#[/QUOTE]

Εφοσον τα ειχαν μαθει εκ στηθους ολα τα μαθηματα, ποια χορωδιακη αποσχοληση χρειαζοταν ο Ιακωβος;

Μονον οι Κοπτες συνεχιζουν αυτην την παιδαγωγησιν
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/OrientalChristians/007_Coptic_ChristmasAgios.rm



Ολα αυτα θα γινουν #φως φαναρι# με το Μελωδος


Οποιος ενδιαφερεται δια σοβαρην, επιστημονικην ερευναν της ψαλτικης τεχνης σε επιπεδο μεταπτυχειακων σπουδων ευχαριστως να τον/την συστησω σε καποιες σοβαρες επιστημονικες ομαδες εκτος Ελλαδος


Ιακωβου ΜΙΜΗΣΙΣ με βοηθημα τον φασματογραφο του ΜΕΛΩΔΟΣ = Αυτο θα σωσει την ψαλτικην τεχνην

[QUOTE]Ο Άγγελος Βουδούρης (δομέστικος του Ιακώβου) προσπάθησε να καταγράψει (να "δεσμεύσει" όπως λέει) την ερμηνεία του Ιακώβου με κάπως πιό αναλυτική σημειογραφία από των Τριών Διδασκάλων με σκοπό να διαιωνίσει και να διαδώσει την ερμηνεία του Ναυπλιώτη. Πώς κρίνετε την καταγραφή αυτή; [/QUOTE]

Οπως και με τη παλαιγραφεια το ιδιο και εδω

εαν ΔΕΝ εχεις ακουσει τις γραμμες απο διδσκαλο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΔΕΝ προκειται να αποδοσεις τιποτες το αυθεντικο


Οι γραμμες του Βουδουρη δινουν ενα 10 εως 20 % των δυνατοτητων μιας πατριαρχικης αποδοσεως

Εαν δεν εχεις δει το ΠΩΣ μετρουσε τον χρονο σε ταδε η ταδε γραμμη το αποτελεσμα της αναγνωσεως θα ειναι καταστροφικο


Οπως και ο Villoteau επι Ναπωλεοντος ΔΕΝ ευρηκε #επιστημονικη# απαντηση απο τον Πρωτοψαλτη Γαβριηλ (τελει 1790) περι #Μεγαλων Υποστασεων# και αλλων τινων #ιερογλυφικων# της ψαλτικης τεχνης = παλαια σημειογραφεια διοτι επαρκουσε τοτες οπως και αργοτερα επι Ιακωβου ο οποιος ειπε στον Βουδουρη τα εξης σχεδον

#εαν δεν το εχεις ακουσει το μαθημα της παλαιας σημειογραφειας ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να καταλαβεις δια το τι προκειται ωστε να το αποδοσεις#
ετσι λοιπον και με την γραφην του Βουδουρη εαν ΔΕΝ εχει ακουσει κανεις την εκτελεση και ιδιαιτερως εαν δεν εχει ιδει το πως ΜΕΤΡΕΙΤΕ ο ΧΡΟΝΟΣ, Πατριαρχικως ΔΕΝ θα το απαγγειλει το μαθημα

Ενα απλο παραδειγμα =να συνγρινετε το ΑΠΗΧΗΜΑ του Ιακωβου με το καθε απηχημα του καθε ψαλτη = με ΦΑΣΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ομως

απο το απηχημα καταλαβαινει κανεις ΠΟΛΛΑ



Οταν λεγω 10 %, εννοω οτι δια ΕΝΑ ΚΑΙ ΙΔΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 4 μουσικων φθογγων μονον και μονον με μιαν διαφορετικην κινησιν της χειρος, μπαινουν παρεστιγμενα εδω κι εκει και ΜΟΝΟΝ το ΧΕΡΙ και η ΜΙΜΗΣΙΣ γινεται να τα επαναλαβουν


και εαν αλλαξει λιγο και την ρυθμικην εμφασιν =να προσθεσει η να αφερεσει μουσικους φθογγος ! Τοτε το 10 % εκμηδενιζεται!

Δια να ψαλλεις Βουδουρη χρειαζεσαι ακουσματα

Αλλοιως καλυτερα τα κλασσικα μαθηματα =τα οποια βεβαια ΕΔΙΔΑΣΚΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ο Ιακωβος ΠΡΙΝ διδαξει τις Πατριαρχικες συντμησεις των κλασσικων γραμμων

Ο Βουδουρης ΣΠΑΝΙΩΣ αναλυει.... Δεν ειχε τον υστρο του Πετρου Εφεσιου να αναλυει #Ανθολογιες#

Ηθελε να διατηρηση το ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΝ καποια προφορικη παραδοση με τον ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟΝ τροπον
ΑΥΤΟ ειναι το γνωρισμα των ΜΕΓΑΛΩΝ = η ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΙΣ και οχι η μανωδης καταγραφη ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΩΝ τα οποια ΕΠΙΔΒΡΑΔΥΝΟΥΝ την ανθρωπινην σκεψη, και το οποια ειναι χαρακτηρισιτκο της συνχρονης Δυτικης μουσικολογικης σκεψεως


[QUOTE] [Σημείωμα συντονιστή] Πρόσεξε σε παρακαλώ! [QUOTE]
Ισα ισα
Προσεχω παρα πολυ
Και εξηγουμαι
[QUOTE]Παράθεση:
Ο Βιολακης ητο ΜΙΚΡΟΣ ψαλτης μπροστα στον Ιακωβο οπως και η συμμορια του Παπαδοπουλου και των αλλων
Παράθεση:
[Σημείωμα συντονιστή] Αστήρικτοι γενικοί χαρακτηρισμοί, υποννοούμενα και αφορισμοί δεν έχουν θέση σε αυτό το forum (διάβασε τους κανόνες) [/QUOTE]



Αυτα δεν τα γραφω εγω αλλα ειναι συμπερασματα του Βουδουρη
Οποιος αναφερεται στον Βουδουρη πρεπει να αναφερει και τα σημεια οπου γραφει οτι

ο Βιολακης ηταν ασχετος ως προς το Πατριαρχικο υφος, οτι δεν εγνωριζε παλαιογραφια τουλαχιστον οσο νομιζουν οι συγχρονοι οτι εγνωριζε η οσο το εκκαυχειτω ο ιδιος

ο Παπαδοπουλος εταν ενας τιποτενιος μπροστα στις γνωσεις του Ιακωβου, οτι ειχε συμμορια και πωλουσε πτυχεια Βυζ Μουσικης, κτλ

οτι κοι ο Καμαραδος και καποιοι αλλοι της επιτροπης ηταν της ιδιας #παστας# και ολοι προσπαθουσαν με οιανδηποτε τροπο να εξωσουν τον Ιακωβο και να παρουν τη θεση του

Επειδη διαβαζεις πολυ Βουδουρη, σε παρακαλω να συμπερηλαβεις και αυτες τις αναφορες οσο υποτιμιτικες να τις θεωρεις

Εγραψε ο Βουδουρης δια να καταλαβουμε οτι ΑΝΕΚΑΘΕΝ υπηρχαν αυτοι οι οποιοι εμμαθαιναν και εδιδασκαν ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΣ οπως ο Ιακωβος, ο Βινακης, ο Αγγελου και καποιοι αλλοι ελαχιστοι εν αντιθεση με την πλειοψηφεια των #μουσικολογων και ερευνητων# εξαιρουμενου του ιδιου του Βουδουρη ο οποιος ΚΑΙ μουσικολογος ΚΑΙ ερευνητης αλλα, προ παντων, ΚΑΙ ΨΑΛΤΗΣ ηταν



[QUOTE]Παράθεση:
Καποτε ζητησε καποιος γραπτες πληροφοριες περι του Πατριαρχικου υφους


Παράθεση:
[Σημείωμα συντονιστή] Πληροφορίες που αφορούν ξεχωριστό θέμα (π.χ. περί Πατριαρχικού ύφους) πρέπει να στέλνονται στο ανάλογο θέμα. [/QUOTE]

Επειδη ο Ιακωβος ητο υπογραμμος και τυπος του Πατριαρχικου υφους κι επειδη τα συμπερασματα αυτα περι Πατριαρχικου υφους εχουν ως πηγη τον Ιακωβου δι αυτο και τα αναφερα εδω

Πατριαρχικο υφος ονομαζουν μερικοι και τα μακαμια του Πριγγου στα λειτουργικα και τα #μουφτικα# δηλαδη μωαμεθανικα εκφωνηματα του Στανιστα στα #Τριαδι#
Αυτοι ισως να γεμισουν την αντιστοιχη σελιδα με αλλες θεωριες

Οι θεωριες οπου αναφερα πηγαζουν ΜΟΝΟΝ απο τον Ιακωβον




[QUOTE]Παράθεση:
Οι #αυτοδιδακτοι επιστημονες#
Παράθεση:
[Σημείωμα συντονιστή] Αστήρικτοι γενικοί χαρακτηρισμοί, υποννοούμενα και αφορισμοί δεν έχουν θέση σε αυτό το forum (διάβασε τους κανόνες) [/QUOTE]

Οποιος διαβασει προσεκτικα το μυνημα ελπιζω να καταλαβει οτι δεν γραφω υποτιμιτικως στην συγγεκριμμενη περιπτωση


Ισα ισα λεγω οτι οποιος χρησιμοποιεσει το Μελωδος αλλα και τα ΔΩΡΕΑΝ προγραμματα οπου συνιστω γινεται ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ #αυτοδιδακτοι επιστημονες# και αυτο ειναι ΕΥΧΗΣ εργον εφοσον οι #Πανεπιστημιακοι επιστημονες# της Ελλαδος διαλεγουν τα πιο αμφισβητουμενα κομματια αρχειων δια να αποδειξουν με το ζωρι αυτα που τους ζητουν οι #επισημοι# μουσικολογοι, ολοι τους μισθοφοροι του Ελληνικου δημοσιου


Καποια links τα οποια δεν λειτοyργουσαν στο προηγουμενο μυνημα

#ελξη# στο #Η# του #Ηδη#

http://graeca.canto.ru/upload/Montre...GOS_Konstantinos/KP_GKM_Idi_baptetai_original_non_corrected.mp3

Επιδιορθωμενο
http://graeca.canto.ru/upload/Montre...GOS_Konstantinos/KP_Idi_baptetai_GKM_Correction_2007_boost_01.mp3



[QUOTE]Παράθεση:
[Σημείωμα συντονιστή] Πρόσεξε σε παρακαλώ! Είμαι σίγουρος οτι μπορείς να προσφέρεις τις γνώσεις σου με σεβασμό στους υπολοίπους που σε διαβάζουν. Αστήρικτοι γενικοί χαρακτηρισμοί, υποννοούμενα και αφορισμοί δεν έχουν θέση σε αυτό το forum (διάβασε τους κανόνες). Πληροφορίες που αφορούν ξεχωριστό θέμα (π.χ. περί Πατριαρχικού ύφους) πρέπει να στέλνονται στο ανάλογο θέμα. [/QUOTE]

Εδιαβασα του κανονες και κανω το κατα δυναμην προσπασθειες να τους σεβασθω


Ελπιζω να αμηνθηκα καλως διοτι αυτα οπου γραφω τα λεγει ο Βουδουρης
Κι αν δεν ευκαιρεις να ευρεις τις αναφορες ισως να τις ευρη αλλως οταν δημοσιευθουν δωρεαν τα βιβλια

Επειδη ομως ο τροπος του εκφραζεσθαι του Βουδουρη δεν αρεσε ουτε αρεσει στους #Αρχοντες# του κοσμου =Πατριαρχες και μουσικολογους κτλ κι επειδη πιστευω οτι ειναι ο ΜΟΝΟΣ τροπος να σωσουμαι κατι απο τη ψαλτκη παραδοση χαρην σε ΣΟΒΑΡΟΥΣ επιστημονες και ερευνητες, κι επειδη τετοιο #υφος# του γραφειν των παλαιων δεν περναει σημερα, δι αυτο και θα περιορισθω μονον σ αυτα που αναφερα εως τωρα

Οποιος θελει να μαθει περι Ιακωβου και Πατριαρχικον υφος ας αναφερεται σε αυτους που τον ΕΖΗΣΑΝ απο κοντα και στις διδαχες τους και οχι σε αυτους που τον μουσικολογουν απο μακρυα

Σ ευχαριστω που δεν εσβησες τα μυνηματα

Αυτα ειχα να γραψω και φτανουν αρκετα

Χαιρετω
-------
_______
________

Aucun commentaire: